3ds maxGumroadSubstance Painterآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش مدلینگ و تکسچرینگ آبجکت مکانیکی در 3ds Max , Substance

Gumroad – Mech Tutorial Complete Edition – Tim Bergholz

آموزش مدلینگ و تکسچر سازی در مکس و سابستنس

 

آموزش مدلینگ و تکسچر سازی در مکس و سابستنس : آیا به شغلی در رابطه با صنعت بازی های ویدیویی به عنوان 3d Artist (هنرمند سه بعدی کار) فکر کرده اید؟ آیا نبرد روبات های جنگی را دوست دارید؟

این آموزش می تونه برای شما عالی باشه. ما را 15 ساعت با این آموزش جامع که شامل (مدلسازی – آنرپینگ (بازکردن مدل سه بعدی) – بیک کردن (اصلاح مدل سه بعدی) – و تکسچرینگ بافت و رنگ آمیزی) درصنعت بازی های ویدیویی می باشد، دنبال کنید.
هر مرحله از آموزش بدون پرش های بی مورد در ویدیو به صورت کامل مستند سازی شده است یعنی آموزش از 0 تا 100 می باشد. در پایان یک قسمت رایگان برای یادگیری در مورد متریال و بافت های PBR با کیفیت 10 برابر در نسخه های توسعه یافته برای شما در نظر گرفته شده است.

مدلسازی در 3d max :

قسمت مدلسازی در نرم افزار 3d max تنظیم صحنه (روبات جنگی)، شامل مدلسازی با جزئیات کم برای صنعت بازی های ویدیویی و مدلسازی با جزئیات زیاد برای ارانه می باشد و ما در هر دو روش مدلسازی از ابزارها و روش ها و ویرایش ها بر روی مدل استفاده می کنیم تا بتونیم روبات جنگی مان را بسازیم . بعد از مدلسازی وارد مرحله ویرایش و کار بر روی بافت های uv می شویم و بر روی بهینه کردن طرح یا بافت های uv تمرکز می کنیم تا بافت ها برای رنگ آمیزی تکسچرینگ آماده شوند.

رنگ آمیزی و ایجاد بافت در نرم افزار Substance Painter :

در قسمت رنگ آمیزی و ایجاد بافت در نرم افزار Substance Painter ما طرح های نرمال مپ و سایر بافت ها که در قسمت uv آماده کرده بودیم را بیک (ویرایش بافت) می کنیم و شما یاد خواهید گرفت که چطور یک بافت فوق واقع گرایانه برای مدل روبات جنگی مان بسازید و در بیاورید. “درست همانند یک خمیری که از آن نان پخته در می آورید”.

یاد می گیرید چگونه متریال برای مدل های پایه بسازید، نحوه استفاده از بافت های رویه ای و ماسک ها برای پوشش روبات جنگی مان را یاد خواهید گرفت تا در نهایت خروجی کار در قالب یک تصویر واقع گرایانه ظاهر (رندر) گردد. شما همچنین در این آموزش استفاده از آخرین ابزارهای مورد استفاده در نرم افزار Substance Painter را یاد خواهید گرفت.

بعلاوه نحوه کار با نرمال مپ های با انحنا و اطلاعاتی در مورد امبینت اوکلاشن ها (AO) را یاد خواهید گرفت. همچنین شما نحوه اضافه کردن نوشته (متن) به بافت ها را بخوبی یاد می گیرید تا با تعویض لایه ها به هنگام خروجی کار، دید و استایل متفاوتی از تصویرتان داشته باشید.
نیازمندیهای شما چیست؟

پیشنهاد میشه برای آموزش مدلینگ و تکسچر سازی در مکس و سابستنس از همان نرم افزارها با ورژنهایی که ما استفاده می کنیم، استفاده کنید. 3dmax 2017 یا 2016 یا 2015 و substance painter 2 یا آخرین نسخه نصبی آن، با سافت ساز همراه باشید.

تری دینگا

عنوان دوره :  Gumroad – Mech Tutorial Complete Edition – Tim Bergholz

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره : 14.40 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 16

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Tim Bergholz

نرم افزار : 3Ds Max – Substance Painter

زیرنویس : ندارد

Gumroad – Mech Tutorial Complete Edition

Do you think about a career in the video game industry as a 3D Artist and happen to like Battle Mechs? Then this tutorial might be perfect for you. Follow along as this comprehensive nearly 15 hour long course as we model, unwrap, bake and texture a battle mech to current video game standards. Every step is documented without fast forwarding. At the end of the free part you have the option to learn even more with the extended edition in which we go over 10 more triple A quality PBR textures.

3Ds Max – Modeling

The modeling part covers the scene setup followed by the low and high-poly modeling in which we make use of advanced actions, modifiers and tools to help us create the battle mech. After the modeling process we will jump straight into the UVW Editor and focus on the importance of an optimized UV-Layout to get the maximum out of our later texture.

Substance Painter – Texturing

In the Substance Painter part we will then bake our normal map as well as other important support maps. Right after that you will learn how to make an ultra realistic texture for our mech. Learn how to create our base layer materials and how to use procedural textures, masks and generators to form up the wear and tear on our mech resulting in a photo realistic appearance. You will also get to know the latest tools that Substance Painter currently has to offer. Add additional normal map with curvature and AO information and learn how to add text as well as creating an almost infinite amount of different looks and styles by switching out our base layers.

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب

امتیاز سافت ساز - 86%

86%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

User Rating: 4.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا