آموزش افزودن جزییات به یک کاراکتر در Maya

آموزش ریگ کاراکتر

آموزش 11 ساعته ریگ کاراکتر در مایا

 

در این آموزش مربی دوره  Delano Athias ، نحوه فشار آوردن به ریگ کاراکتر(push our character rigs) را فراتر از اصول اولیه در نرم افزار Maya آموزش میدهد. او در ادامه نحوه ایجاد Deformer برای به چالش کشیدن Skin کاراکتر و افزودن جزئیات به آن  را آموزش میدهد.

این آموزش یکی از محبوبتربن آموزش ها در زمینه خودش می باشد.
عناوين اصلي اين دوره آموزشي:
  • ساخت استخوان های پا
  •  ایجاد یک ابزار برای ریست مفاصل با پایتون
  • اضافه کردن اسختوان سر و دست
  • تنظیم سیستم twist برای ساق پا
  • توسعه سیستم counter-twist برای ران
  • اتصال سر شخصیت
  • تغییر شکل مو
  • پوست دهی به بازوها
  • پوست دهی به  شلوار و کفش
  • تمیز کردن صحنه
  • طراحی کننترل پا
  • ساخت سیستم رول پا
  • کنترل و چرخاندن ستون فقرات
  • ایجاد کنترلهای انگشت
  • ریگ کردن
  • و ….

کانال سافت ساز

لطفاً قبل از دانلود حتما پيش نمايش دوره را مشاهده فرماييد:

اين دوره آموزشي را با نهايت سرعت اينترنتتون از سافت ساز دانلود نماييد.

توضيحاتي در مورد دوره :

عنوان دوره : Digital Tutors – Pushing Your Character Rigs Beyond the Basics in Maya
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 10 ساعت و 44 دقيقه
تعداد فايل هاي تصويري : 60
سال آموزش : 2014
فايل تمريني : دارد
مربي دوره : Delano Athias
نرم افزار : Maya 2014

عناوين اين دوره آموزشي

01. Introduction and project overview01:10
02. Creating the leg bones13:11
03. Finishing our leg chains09:41
04. Creating a tool to reset the orientation of joints with Python19:03
05. Setting up a joint chain for the torso11:04
06. Creating a tool that will quickly segment bones18:41
07. Using our Joint Resolution Tool to segment the character’s spine02:09
08. Adding a head bone02:07
09. Creating our clavicle and arm bones12:14
10. Adding hand bones08:47
11. Creating a joint chain for the thumb and mirroring the arm09:14
12. Maintaining volume in the knees and elbows10:37
13. Setting up twist systems for the shins06:41
14. Finishing the twist systems for the shins14:03
15. Developing counter-twist systems for the thighs10:30
16. Finalizing the counter-twist rigs for the thighs06:51
17. Adding twist systems to the forearms12:26
18. Counter-twisting the shoulders10:59
19. Preserving volume in the buttocks09:37
20. Finishing our buttocks systems08:06
21. Twist joints for the neck13:16
22. Binding the character’s head17:13
23. Deforming the hair01:59
24. Skinning the arms15:44
25. Creating a proxy cage to skin complex geometry faster10:29
26. Finishing the shirt’s proxy cage09:53
27. Finalizing our proxy cage13:36
28. Connecting our proxy cage to the shirt05:34
29. Refining the deformations of the shirt13:31
30. Improving the deformations of the shoulders06:45
31. Skinning the pants and shoes13:36
32. Mirroring the weights of the torso and legs09:47
33. Cleaning up our scene03:26
34. Setting up foot roll systems09:57
35. Creating an efficient grouping tool with Python17:22
36. Finalizing our foot roll systems05:59
37. Designing leg controls10:06
38. Adding secondary foot controls10:01
39. Finishing our secondary foot controls09:00
40. Building an automated foot roll system17:13
41. Knee controls12:34
42. Dynamically parenting the legs08:08
43. Adding Connect Curves to the knees10:59
44. Controlling the spine13:03
45. Translating the spine15:14
46. Twisting the spine18:05
47. Adding a secondary hip control09:24
48. Creating a control that will drive both the neck and head13:40
49. Rigging the clavicles10:24
50. Arm controls06:44
51. Finalizing the arm controls18:19
52. Controlling the elbows09:37
53. Dynamically parenting the arms03:49
54. Rigging Auto Clavicles08:49
55. Finishing our Auto Clavicle systems04:50
56. Creating finger controls10:23
57. Cleaning up the finger controls19:40
58. Finishing our finger controls14:28
59. Connecting the hand controls and creating signature hand poses07:48
60. Wrapping up the control rig16:40

توضيحات انگليسي اين دوره

In this set of tutorials we will learn how to push our character rigs beyond the basics in Maya. We’ll start by learning how to set up skeletons with attached twist systems that will help our characters maintain volume as they deform. We’ll then learn how to create our very own cage deformer to hold volume in geometry that is challenging to skin.

We’ll also learn neat topics like how to setup auto clavicle systems, advanced foot rolls, dynamically-parented controls, animator-friendly hand rigs with multiple levels of control, and learn how to use both MEL and Python to create tools to help us work faster.

By the end of this training, you will have the knowledge you need to produce promising results from your character rigs in Maya.

 

دانلود حجم فايل ها : 2.2 گيگابايت

با شماره گيري کد زير در گوشي همراهتون ، از سايت خودتون حمايت کنيد:

4000#*97*788*

براي اکسترکت کامل فايلها ، بايد تمامي پارتها رو دانلود فرماييد

 

download

download

download

download

download

download-

همه فايلها قابليت 5 درصد رکاوري دارند.

password is: softsaaz.ir

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزش ها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
  • هزينه آموزش را پس از تحويل از شرکت پست جمهوري اسلامي ايران ، بپردازيد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتي که از فعاليت سايت رضايت داريد با حمايت مالي خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سايت همراهي نماييد.
تمام مطالب خودمون منتشر مي کنيم و از جايي کپي برداري نمي شود .با تشکر
منبع : سافت ساز
طراحی آشپزخانه کلاسیک

سیوان رحمتی

از همون دوران دبیرستان ، تو فکر داشتن کسب و کار اینترنتی بودم و همیشه آرزوم بود سایتی پر مخاطب داشته باشم ، عاشق تولید محتوام و کارشناسی کامپیوتر خوندم . فعلا مشغول عملی کردن ایده هام هستم ☺️، به نظرم خیلی تاثیر گذار و قدرتمند ظاهر شدیم ، امیدواریم با کمک شما مخاطبین عزیز بتونیم خدمات متمایزتری ارائه بدیم.

‫3 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن