آموزش انتشار بازی موبایل در آنریل انجین 4

طراحی بازی انریل انجین

آموزش طراحی و توسعه بازی موبایل

در این دوره آموزشی از شرکت ۳DMotive، مربی Chad Morgan ، تجربه چندین ساله خود را برای ایجاد یک بازی موبایل در آنریل انجین به شما مراجعین سافت ساز می آموزد . ایشان مسائلی و موضوعاتی که ممکن است در حین ساخت بازی باهاش برخورد کنید را نشان می دهد. محدودیت در تعداد مشترک ، تعداد چند ضلعی ، شیدر های پیچیده ، تنظیمات آنریل انجین برای توسعه در بازی در آندروید ، نحوه نصب صحیح Android SDK برای آنریل انجین ، چگونگی آپلود بازی به استور Google Play و تنظیمات دسترسی ها ، leaderboard ، آپشن های خرید درون برنامه ایی، آپلود بازی به iTunes  از جمله مواردی است که در این دوره آموزشی که در سافت ساز ارائه شده است ، خواهید آموخت.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
  • Engine Limits برای موبایل
  • تنظیمات برای توسعه دهندگان در آندروید
  • تنظیمات (Shipping ) انتقال در آندروید
  • تنظیمات خرید درون برنامه ایی
  • توسعه برای IOS
  • نحوه تنظیمات دسترسی
  • آپلود به Itunes Connect
  • و …

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.

توضیحاتی در مورد دوره :

عنوان دوره : 3DMotive – Mobile Game Publishing in UE4

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1 ساعت و 57 دقیقه

تعداد فايل هاي تصويري : 10

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Chad Morgan

نرم افزار :  Unreal Engine 4

توضیحات انگلیسی این دوره

In this course Chad Morgan is going to be summarizing everything he has learned form his experience in publishing his first mobile game so your experience in making your own mobile game will go more smoothly. In this lesson, he’ll show you some of the issues he had building a game on mobile. He will discuss things like limitations in joint count, polygon count, and shader complexity. Then go through the process of setting up Unreal for developing for Android. He’ll show how to install the correct Android SDK for Unreal and how to move from development to deployment. He’ll then upload our game to the Google Play store and set up things like achievements, leaderboard, and in-app purchases. From there port the project over to the Mac using Mac-In-Cloud, get the mobile provisioning profiles from the Apple Developer site, and upload his game to iTunes Connect.

عناوین دوره آموزشی

Chapter 1 – Intro    00:26
Chapter 2 – Engine Limits for Mobile    14:24
Chapter 3 – Setting Up For Development On Android    19:04
Chapter 4 – Setting Up For Shipping On Android    19:58
Chapter 5 – Setting Up For In-App Purchases    19:08
Chapter 6 – Summary Of Setting Up For Android    02:58
Chapter 7 – Developing for IOS    10:47
Chapter 8 – Setting Up Mobile Provisions    16:33
Chapter 9 – Uploading to Itunes Connect    12:14
Chapter 10 – Conclusion    01:36
اين آموزش فوق العاده کاربردي را با قيمت 3900 تومان خريداري نماييد .

url

پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمام مطالب خودمون منتشر مي کنيم و از جايي کپي برداري نمي شود .با تشکر
منبع : سافت ساز
طراحی آشپزخانه کلاسیک

سیوان رحمتی

از همون دوران دبیرستان ، تو فکر داشتن کسب و کار اینترنتی بودم و همیشه آرزوم بود سایتی پر مخاطب داشته باشم ، عاشق تولید محتوام و کارشناسی کامپیوتر خوندم . فعلا مشغول عملی کردن ایده هام هستم ☺️، به نظرم خیلی تاثیر گذار و قدرتمند ظاهر شدیم ، امیدواریم با کمک شما مخاطبین عزیز بتونیم خدمات متمایزتری ارائه بدیم.

‫2 نظرها

  1. با عرض سلام و خسته نباشید
    ببخشید فیلم های آموزشی این آموزش کامل نیستند و کلا تا chapter 2رو داره لطفا کاملشو بزارید

    1. سلام سعید عزیز
      خوب شما فقط لینک اول رو دانلود فرمودین
      لینک های بعدی هم دانلود کنید که کامل بشه
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن