آموزش ایجاد اسلحه واقعی با ZBrush و Quixel SUITE

آموزش ساخت اسلحه

دوره آموزشی ساخت اسلحه واقعی

در این دوره آموزشی از شرکت Pluralsight ، مربی Isaac Oster ، چگونگی طراحی وتکسچرینگ واقعی یک اسلحه را در نرم افزار های زیبراش و کویکسل سویت و چند برنامه دیگر به شما مراجعین سافت ساز می آموزد. کار مدلسازی را با یک مدل high poly شروع می کند. ایشان با استفاده از  آخرین ابزارهای استاندارد و  آموزش نکات و ترفندها و استراتژی برای یافتن بهترین نتیجه شما رو یاری خواهد کرد. UV ، بیک ، تکسچرینگ و انتشار مدل نهایی از جمله مواردی است که در این دوره آموزشی که در سافت ساز ارائه شده است ، خواهید آموخت.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:
  • تنظیمات صحنه و پاکسازی هندسه
  • مروری بر Retopology
  • Retopology (ماشه ، ریل ، جلوی تفنگ ، دسته ، قاب و … )
  • اکسپورت Low Poly به 3ds Max
  • Laying out UV برای تفنگ ، ماشه ، دید و …
  • بررسی UV Layout
  • اضافه کردن Vertex Colo به Geo  در زیبراش
  • بیک نقشه نرمال با xNormal
  • بیک نقشه Procedural
  • استفاده از NDO  و 3DO
  • تنظیمات DDO  و Dynamask
  • Material ID Masking و اسمارت متریال
  • استفاده از Mask Painting برای اضافه کردن روغن
  • اضافه کردن گرد و خاک و اثر انگشت
  • افزودن متریال قرمز و اکسپورت به Marmoset Toolbag
  • تنظیم متریال و نورپردازی در Marmoset Toolbag
  • و …
تصاویری از آموزش را مشاهده فرمایید:
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.

توضیحاتی در مورد دوره :

عنوان دوره : Pluralsight – Creating Photorealistic Weapons with ZBrush and Quixel SUITE

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 5 ساعت و 18 دقیقه

تعداد فايل هاي تصويري : 37

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Isaac Oster

نرم افزار :  ZBrush 4R7, 3ds Max 2015, Maya 2015, Photoshop CC 2014, xNormal, Marmoset Toolbag 2, Quixel SUITE 2

توضیحات انگلیسی این دوره

Throughout these lessons we’ll break down the process behind creating photorealistic weapons. We’ll start with an existing high poly model. This pipeline covers retopology, UVs, bakes, texturing, and publishing the final model. You will use the latest industry-standard tools, and learn tips and strategies for getting the very best results. By the end of the training, you’ll have everything you need to begin building your own great looking real time models..

عناوین دوره آموزشی

1 Introduction and project overview        01:00
2 Scene Setup and Geometry Cleanup        09:19
3 Retopology Review        08:32
4 Retopologizing the Barrel        09:11
5 Retopologizing the Rail         09:09
6 Retopologizing the Front of the Gun         08:55
7 Retopologizing the Trigger Guard         09:07
8 Retopologizing the Trigger Guard and Magazine Release         09:32
9 Retopologizing the Handle         09:09
10 Retopologizing the Frame         09:17
11 Retopologizing the Frame and Hammer         09:30
12 Finalizing the Retopology of the Frame and Hammer         09:51
13 Retopologizing the Rear Sight and Slide Release         09:18
14 Retopologizing the Central Barrel Area         09:39
15 Retopologizing the Mid Section of the Gun         09:25
16 Retopologizing the Trigger         09:22
17 Exporting the Low Poly to 3ds Max         08:54
18 Laying out UVs for the Barrel         09:39
19 Laying out UVs for the Trigger Guard and Back of Gun         09:00
20 Laying out UVs for the Sight         09:29
21 Laying out UVs for the Rear Sight         09:26
22 Laying out UVs for the Gun Sides         09:47
23 Laying out UVs for the Trigger         09:31
24 Reviewing UV Layout         07:13
25 Organizing the ZBrush Geometry by Material         06:41
26 Adding Vertex Color to the Dynameshed High Poly Geo in ZBrush         03:02
27 Baking a Tangent Space Normal Map with xNormal         08:40
28 Refining the Low Poly Model         04:34
29 Finishing Low Poly Revisions and Baking Remaining Procedural Maps         07:53
30 Using NDO and 3DO         09:48
31 DDO Set Up, Material Introduction, and Dynamask         09:22
32 Adding Procedural Dynamask Options, Material ID Masking, and Smart Materials         09:50
33 Reloading the Project and Adding Clean Layers         09:05
34 Using Mask Painting to Add Oil         09:46
35 Adding Dirt and Finger Prints         10:00
36 Adding Red Material and Exporting to Marmoset Toolbag         08:44
37 Tuning the Materials and Addition Lighting Setup in Marmoset Toolbag         08:05

اين آموزش فوق العاده کاربردي را با قيمت 4900 تومان خريداري نماييد .

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
  • در صورتي که مطلبي لينک خريد پستي ندارد و يا لينک خريد پستي داراي مشکلي ميباشد کاقيست در همان پست يک نظر مبني بر مشکل داشتن لينک خريد پستي بگذاريد تا بررسي گردد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمام مطالب خودمون منتشر مي کنيم و از جايي کپي برداري نمي شود .با تشکر
منبع : سافت ساز
طراحی آشپزخانه کلاسیک

سیوان رحمتی

از همون دوران دبیرستان ، تو فکر داشتن کسب و کار اینترنتی بودم و همیشه آرزوم بود سایتی پر مخاطب داشته باشم ، عاشق تولید محتوام و کارشناسی کامپیوتر خوندم . فعلا مشغول عملی کردن ایده هام هستم ☺️، به نظرم خیلی تاثیر گذار و قدرتمند ظاهر شدیم ، امیدواریم با کمک شما مخاطبین عزیز بتونیم خدمات متمایزتری ارائه بدیم.

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن