آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » شرکت سازنده » Game Art Institute » آموزش ایجاد کاراکتر بازی واقعی و شگفت انگیز

آموزش ایجاد کاراکتر بازی واقعی و شگفت انگیز

آموزش ایجاد کاراکتر واقعی

آموزش فوق العاده ایجاد کارکتر بازی

در این آموزش فوق حرفه ایی از شرکت Game Art Institute ، با هنر ایجاد شخصیت واقعی برای بازی سازی آشنا خواهید شد. همه مباحث لازم ، توپولوژی ، لباس و تکسچرینگ در این دوره نهفته است . نرم افزارهای  Substance Designer ، Marvelous Designer ، Mari  ، ZBrush ، در این دوره تدریس خواهد شد. اگه تمایل دارید که در هنر و صنعت بازی سازی پیشرفت چشمگیری داشته باشید ، این دوره Adam Skutt را نباید به هیچ وجه از دست بدید.

مباحثی که در این دوره یاد خواهید گرفت:
  • ایجاد توپولوژی مناسب برای شخصیت
  • آناتومی و تناسب کاراکتر اولیه
  • آناتومی صورت
  • ایمپورت و اکسپورت برای بازی
  • تنظیم نقشه صحیح
  • ایجاد مش low poly
  • ایجاد uvs بهینه
  • پینتینگ تکسچر و تنظیمات متریال
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.

توضیحاتی در مورد دوره :

عنوان دوره : Game Art Institute – Character Creation For Games

سطح : حرفه ایی

زمان کل دوره :

تعداد فايل هاي تصويري : 19

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Adam Skutt

نرم افزار : Substance Designer ، Marvelous Designer ، Mari  ، ZBrush

توضیحات انگلیسی این دوره

Learn the art of creating a game character. Everything from anatomy to clothing to topology and texturing is covered in this course. Substance Designer and Marvelous Designer are just some of the programs that Adam dives into as well as Mari and ZBrush.

If you wish to get into the fast growing game industry and score a stable art job with amazing potential to grow then you need Adam Skutt’s course.

Adam works at Epic Games where he gets paid to sculpt and paint realistic characters all day long and he is here to show you the skills, tools and workflows that you need to know to excel in this industry.

This live eight week course with Epic Lead Character Artist Adam Skutt will go into the depths of character creation for games and cinematic.

Adam is currently working as a senior character artist at Epic. Previous to that he Naughty Dog where he was a Lead Character Artist on Uncharted 4.

In this course you’ll learn:

How To Establish Proper Topology For Your Characters
Basic Character Anatomy & Proportions
Facial Anatomy That Matters
Importing & Exporting For Games
Proper Map Setup
and much more…
Curriculum

Assignment #1

Heroic male, age 25 – 40 for example. (topic of character can be discussed, must be humanoid)

Create a hero worthy character from the chest up. This character should be in the realm of characterized

realism. Think Marv, from Sin City. Learn to make choices that help sell the characters personality and

purpose.

For the first project I will go over gathering reference material, establishing a concept/plan of action and

high poly modeling techniques in Zbrush Maya.

عناوین دوره آموزشی

Week 1 Demonstrate head sculpting techniques: primary, secondary and tertiary details
Week 2 critique and more demo for high poly clothing and costume elements creation.
Week 3 final critique of high poly model
Week 4: Using Maya I will demonstrate and discuss optimal topology flow for realistic facial deformations for in game and cinematic characters. Several different topology approaches will be discussed and the pros/cons behind each. Furthermore, students will be shown how to approach topology for clothing, with and without, wrinkle maps and to lessen texture distortion from deformation.
Week 5: We will start by creating uvs for the head, and discussing pros and cons of shared uvs within a production pipeline. Later in the lesson I will demonstrate my approach to laying out proper uvs for clothing and costume and elements, and share uv tips and tricks I’ve learned throughout my career.
Week 6: I will go over and demonstrate several methods for painting the head, and then expand on my preferred technique using Mudbox, substance painter and photoshop.
Week 7: Finalize texture creation for heads, and continue on with costume and clothing elements.
Week 8: Review of final textures. Begin discussion of material setup within marmoset and the dreaded video game hair cards.

دانلود حجم فایل ها : 9 گیگابیت

دوست من ، حامی مالی سافت ساز باشید

4000#*97*788*

دانلود رایگان ویدیو هفته 1
دانلود رایگان ویدیو هفته 2
دانلود رایگان ویدیو هفته 3
آپدیت دوره در تاریخ 12 مهر 95 :
دانلود رایگان ویدیو هفته 4 – 8 پارت 1
دانلود رایگان ویدیو هفته 4 – 8 پارت 2
دانلود رایگان ویدیو هفته 4 – 8 پارت 3
دانلود رایگان ویدیو هفته 4 – 8 پارت 4
دانلود رایگان ویدیو هفته 4 – 8 پارت 5
دانلود رایگان ویدیو هفته 4 – 8 پارت 6
دانلود رایگان ویدیو هفته 4 – 8 پارت 7
دانلود رایگان ویدیو هفته 4 – 8 پارت 8
دانلود رایگان ویدیو هفته 4 – 8 پارت 9
دانلود رایگان ویدیو هفته 4 – 8 پارت 10
دانلود رایگان ویدیو هفته 4 – 8 پارت 11
دانلود رایگان ویدیو هفته 4 – 8 پارت 12
دانلود رایگان ویدیو هفته 4 – 8 پارت 13
آپدیت دوره در تاریخ 12 آبان 95 :
دانلود رایگان ویدیو هفته 9 – 10 پارت 1
دانلود رایگان ویدیو هفته 9 – 10 پارت 2
دانلود رایگان ویدیو هفته 9 – 10 پارت 3
دانلود رایگان ویدیو هفته 9 – 10 پارت 4
دانلود رایگان ویدیو هفته 9 – 10 پارت 5
همه فایلها قابلیت 5 درصد رکاوری دارند

password is: softsaaz.ir

url
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمام مطالب خودمون منتشر مي کنيم و از جايي کپي برداري نمي شود .با تشکر
منبع : سافت ساز

 




  • 10 نظر

    1. سلام این اموزش کامل هست؟

    2. سلام
      میشه لطفا دوره کاملش رو قرار بدید ؟

    3. بسیار عالی ! خیلی ممنون ! منتظر ویدیوهای بعدی هستیم 😉

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *