طراحی محیط بازی مجسمه ایی در ZBrush و 3ds Max

دانلود آموزش Digital-Tutors – Sculpting a Stylized Game Environment in ZBrush and 3ds Max

طراحی محیط بازی در مکس و زیبراش

 

در این فیلم آموزشی از نرم افزار های  ZBrush  و 3ds Max ،نحوه حجاری کردن یک محیط بازی به سبک خاصی را خواهید آموخت.مربی دوره ، در تری دی مکس ، به ایجاد یک بلوک مبتنی بر طراح اولیه و در زدبراش به ایجاد سطوح مختلفی مانند سنگ و پارچه و فلز می پردازد.

عناوین این دوره آموزشی:
  • ایجاد محیط جعبه سفید
  • تبدیل جعبه سفید به مش پایه
  • سفارشی کردن اینترفیس زدبراش
  • استفاده مجدد از مجسمه
  • ایجاد براش سمبل
  • اضافه کردن ترک به سنگ
  • مجسمه سازی ستون سنگی
  • ایجاد یک تخته سنگ
  • مدل سازی یک دیوار سنگی
  • مجسمه سازی ملات برای یک دیوار سنگی
  • ایجاد شبیه سازی پارچه
  • مجسمه سازی چین پارچه
  • مجسمه سازی مواد فلزی
  • طرح بندی از سنگ کف
  • مدلسازی عوارض زمین
  •  و….
تصاویری از آموزش را مشاهده فرمایید:
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

اين دوره آموزشي را با نهايت سرعت اينترنتتون از سافت ساز دانلود نماييد.

توضيحاتي در مورد دوره :

عنوان دوره : Digital-Tutors – Sculpting a Stylized Game Environment in ZBrush and 3ds Max

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2 ساعت و 41 دقیقه

تعداد فايل هاي تصويري : 19

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Alex Jerjomin

نرم افزار :  ZBrush 4R7, Photoshop CC 2014, 3ds Max 2015

عناوين اين دوره آموزشي

Introduction and project overview
Creating white box environment
Converting white box to base mesh
Customizing ZBrush user interface
Creating a custom brush
Sculpting stone wear and damage
Reusing sculpts
Creating symbol brush
Adding cracks to stone
Sculpting stone pillar
Creating a boulder
Modeling a stone wall
Sculpting mortar for a stone wall
Creating cloth simulation
Sculpting stylized cloth folds
Sculpting stylized metal material
Laying out the stone floor
Modeling terrain
Rendering in Marmoset Toolbag

توضيحات انگليسي اين دوره

In this ZBrush and 3ds Max tutorial we’ll learn how to sculpt a stylized game environment.
We’ll look at different methods of sculpting environments in ZBrush. We’ll start by using 3ds Max to create a block out based on our sketch. We’ll then use ZBrush to create different surfaces such as stone, cloth and metal.
By the end of this ZBrush and 3ds Max training you’ll have a solid understanding of workflows that can be used to create a stylized game environment.

url

پسورد : softsaaz.ir
در صورتي که از فعاليت سايت رضايت داريد با حمايت مالي خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سايت همراهي نماييد.
تمام مطالب خودمون منتشر مي کنيم و از جايي کپي برداري نمي شود .با تشکر
منبع : سافت ساز

سیوان رحمتی

از همون دوران دبیرستان ، تو فکر داشتن کسب و کار اینترنتی بودم و همیشه آرزوم بود سایتی پر مخاطب داشته باشم ، عاشق تولید محتوام و کارشناسی کامپیوتر خوندم . فعلا مشغول عملی کردن ایده هام هستم ☺️، به نظرم خیلی تاثیر گذار و قدرتمند ظاهر شدیم ، امیدواریم با کمک شما مخاطبین عزیز بتونیم خدمات متمایزتری ارائه بدیم.

‫2 نظرها

  1. ممنون خیلی عالی بود
    ولی کاش مثل آموزش های قبلی لینک مستقیم قرار میدادی، واقعا زمان بره
    البته به نظرم کمی روی چهره ی سایت شما هم اثر منفی میزاره ، برای دانلود خیلی زمان به هدر میره

    سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن