آموزش مفاهیم مدلسازی شخصیت در 3ds Max

اموزش 3ds Max

مفاهیم مدل سازی کاراکتر در تری دی مکس

در این آموزش نرم افزار 3ds Max ، مربی دوره Joshua Kinney ، در مورد برخی از چالشهای هنرمندان سی جی ، در رابطه با ساخت کاراکتر،  با استفاده از یک شخصیت ساده شما دوستان رو راهنمایی می کند. مفاهیمی چون توپولوژی صورت ، کار با رفرنس و نگه داشتن تمیز صحنه، تکنیک های مدلسازی معمول از مدلسازی باکس چند ضلعی ،مدلسازی لبه و کار با Splines ها را بیان می کند. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
  • استفاده از روش باکس مدلینگ
  • تصاویر رفرنس و مفاهیم
  • مدلسازی انگشتان ، کف دست ، لگن ، پا
  • بلاک کردن توپولوژی چشم ، دهان ، صورت
  • مدلسازی گردن ، بینی ، سر ، گوش ، دندان
  • جزییات بخشیدن به کاراکتر
  • و …
تصاویری از آموزش رو براتون تهیه کردم:

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره  را مشاهده فرمایید:

اين دوره آموزشي را با نهايت سرعت اينترنتتون از سافت ساز دانلود نماييد.

توضيحاتي در مورد دوره :

عنوان دوره : Digital Tutors – Character Modeling Concepts in 3ds Max

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 6 ساعت و 10 دقيقه

تعداد فايل هاي تصويري : 30

سال آموزش : 2013

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Joshua Kinney

نرم افزار : 3ds Max 2013

عناوين اين دوره آموزشي

1. Introduction and Project Overview 
2. The importance of reference images and concepts 
3. Modeling the arm using box modeling methods 
4. Modeling the fingers 
5. Modeling the palms of the hand 
6. Attaching the hand to the arm 
7. Blocking in the shoulder topology 
8. Modeling the upper body 
9. Blocking in the mid section 
10. Finishing the mid section 
11. Modeling the pelvis 
12. Modeling the legs 
13. Modeling the foot 
14. Blocking in the topology of the eye 
15. Blocking in the topology of the mouth 
16. Blocking in the contour of the face 
17. Building the eye socket 
18. Modeling the mouth 
19. Modeling the cheek bones 
20. Filling the gaps of the face 
21. Modeling the nose 
22. Modeling the back of the head 
23. Modeling and attaching the ear 
24. Modeling the neck 
25. Attaching the neck to the body 
26. Modeling the interior of the mouth 
27. Modeling the teeth 
28. Detailing the character 
29. Modeling the gi 
30. Finishing the character

توضيحات انگليسي اين دوره

In this 3ds Max tutorial, we will talk about some of the specific challenges facing artists as they build characters, using a simple character as a guide. You’ll learn concepts like facial topology, working from reference, and keeping a clean scene. We’ll also cover common modeling techniques from polygon box modeling, to edge modeling, to working with Splines. By the end of watching this training, you’ll have the knowledge and experience you need to begin creating your own custom CG characters.

url
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

سیوان رحمتی

از همون دوران دبیرستان ، تو فکر داشتن کسب و کار اینترنتی بودم و همیشه آرزوم بود سایتی پر مخاطب داشته باشم ، عاشق تولید محتوام و کارشناسی کامپیوتر خوندم . فعلا مشغول عملی کردن ایده هام هستم ☺️، به نظرم خیلی تاثیر گذار و قدرتمند ظاهر شدیم ، امیدواریم با کمک شما مخاطبین عزیز بتونیم خدمات متمایزتری ارائه بدیم.

یک نظر

  1. سلام خسته نباشید میگم خدمتتون بابت سایت و زحماتی که می کشید

    با عرض معذرت لینک های این آموزش مشکل دارن متاسفانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن