آموزش Substance Designer :طرحهای فلزی

اموزش Substance Designer

آموزش برنامه  Substance Designer

در اين آموزش به ایجاد کامل یک متریال فلز رنگ در نرم افزار Substance Designer 5.3.3 می پردازیم. خروجی متریال پایانی میتوان مجموعه ایی از بیت مپ ها یا پکیجی Substance  قابل تنظیم باشد که بتوان در انجین های رندری آفلاین مانند mental ray ، V-Ray یا انجین های ریل تایم مانند Unreal Engine و یونیتی استفاده کرد.

عناوين اصلي اين دوره آموزشي:

  • ایجاد جزییات حفره دار و دندانه دار
  • اضافه کردن ترکیب در scratches
  • تقسیم (شکستن) سطح با نقشه های عادی
  • ایجاد یک نقشه roughness
  • اضافه کردن افکت انسداد محیط
  • ایجاد تنوع و سفارشی کردن متریال
  • و …
لطفاً قبل از دانلود حتما پيش نمايش دوره را مشاهده فرماييد:

اين دوره آموزشي را با نهايت سرعت اينترنتتون از سافت ساز دانلود نماييد.

عنوان دوره : Lynda – Substance Designer: Painted Metal

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1 ساعت و 5 دقيقه

تعداد فايل هاي تصويري : 18

سال آموزش : 2015

فايل تمريني : دارد

مربي دوره : Joel Bradley

نرم افزار : Substance Designer

عناوين اين دوره آموزشي

Introduction    11m 8s
Welcome            2m 20s
What you should know before watching this course            1m 18s
Using the exercise files            3m 28s
Overview of scene setup            4m 2s

1. Creating Detail and Diffuse Coloration    29m 33s

Creating pitted detail            2m 58s
Warping the pitted detail            3m 1s
Creating our dent tile            3m 54s
Distributing our dents            4m 3s
Building in some scratches            3m 18s
Blending and inverting the scratches            2m 42s
Adding color to the mix           3m 14s
Building some dirt            2m 30s
Finishing and applying our dirt mask            3m 53s

2. Breaking Up the Surface with Normal and Roughness Information    14m 24s
Creating the normal maps            3m 15s
Blending the normal maps            2m 19s
Creating the roughness map, part 1            2m 45s
Creating the roughness map, part 2            2m 54s
Adding the ambient occlusion and metallic maps            3m 11s

3. Adding the Final Touches    9m 9s
Exposing parameters, part 1            4m 55s
Exposing parameters, part 2            4m 14s

توضيحات انگليسي اين دوره

Walk through the creation of a fully procedural “painted metal” material in Substance Designer 5.3.3. The finished material can be output as either a set of finished bitmaps or an easy-to-use and highly configurable Substance package, which can be used in offline render engines such as mental ray and V-Ray or real-time engines such as Unreal Engine and Unity. Joel Bradley has designed this set of tutorials to take you from start to finish, from creating the details and diffuse coloration, to building depth and texture with normal and roughness maps, to adding the final touches that will allow the material to be fully customized by future texture artists.

Topics include:

  • Creating pitted and dented details
  • Adding and blending in scratches
  • Breaking up the surface with normal maps
  • Creating a roughness map
  • Adding an ambient occlusion effect
  • Exposing parameters to create variation and customize the material

 

 

دانلود حجم فايل ها : 0.2 گيگابايت

با شماره گيري کد زير در گوشي همراهتون ، از سايت خودتون حمايت کنيد:

4000#*97*788*

 

download

همه فايلها قابليت 5 درصد رکاوري دارند.

password is: softsaaz.ir

پسورد : softsaaz.ir
در صورتي که از فعاليت سايت رضايت داريد با حمايت مالي خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سايت همراهي نماييد.
تمام مطالب خودمون منتشر مي کنيم و از جايي کپي برداري نمي شود .با تشکر
منبع : سافت ساز
طراحی آشپزخانه کلاسیک

سیوان رحمتی

از همون دوران دبیرستان ، تو فکر داشتن کسب و کار اینترنتی بودم و همیشه آرزوم بود سایتی پر مخاطب داشته باشم ، عاشق تولید محتوام و کارشناسی کامپیوتر خوندم . فعلا مشغول عملی کردن ایده هام هستم ☺️، به نظرم خیلی تاثیر گذار و قدرتمند ظاهر شدیم ، امیدواریم با کمک شما مخاطبین عزیز بتونیم خدمات متمایزتری ارائه بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن