دوره آموزشی ایجاد مش در ZBrush

ایجاد مش در زیبراش

آموزش ایجاد مش در زیبراش

در این آموزش از شرکت Digital Tutors ، مربی دوره  Justin Marshall به معرفی ابزارهای حجاری مختلف و ایجاد و اصلاح اشیا و آبجکت های هندسه اولیه در ZBrush میپردازد.  ایجاد هندسه به روش های مختلف ، استفاده از ZSpheres براس ساخت مش پایه ، استفاده از ابزار توپولوژی برای ایجاد مش ، استخراج مش ، کار با ShadowBox  و ایجاد مش با Morph Targets  از جمله مباحث هایلایت شده این آموزش می باشد. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:
  • کار با شکلهای هندسی اولیه
  • استفاده از Zspheres
  • استفاده از ابزار توپولوژی
  • اکسترکت هندسه
  • مش بندی دوباره آبجکت
  • تبدیل هندسه alphas  به 3D
  • نحوه کار با ShadowBox
  • استفاده از براش curve-based
  • ایجاد مش از براش IMM
  • ایجاد مش با Morph Targets
  • و …
تصاویری از آموزش را مشاهده فرمایید:
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

اين دوره آموزشي را با نهايت سرعت اينترنتتون از سافت ساز دانلود نماييد.

توضيحاتي در مورد دوره :

عنوان دوره : Digital Tutors – Mesh Creation Concepts in ZBrush

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره : 0 ساعت و 57 دقيقه

تعداد فايل هاي تصويري : 11

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Justin Marshall

نرم افزار : ZBrush 4R6

توضیحات انگلیسی این دوره

In this ZBrush tutorial we’ll look at creating and modifying primitive objects

ZBrush is a great tool for sculpting and painting, but one of the advantages it has over other similar applications is its ability to create geometry. Instead of needing to bring in base geometry from another application, there are several methods for creating that geometry within ZBrush

We’ll look at using ZSpheres to build up armatures and base meshes. We’ll also learn about using the Topology tools to create meshes, as well as mesh extraction and remeshing. We’ll also talk about ShadowBox and creating meshes using Morph Targets

By the end of this ZBrush training, you’ll have a much better idea of the kinds of tools available for creating geometry

عناوین دوره آموزشی

1 Introduction and project overview        00:58
2 Working with primitives         06:13
3 Using Zspheres         07:54
4 Using the topology tools         06:20
5 Extracting geometry         05:35
6 Remeshing objects         05:29
7 Converting alphas to 3D geometry         03:08
8 Working with ShadowBox         05:19
9 Using curve-based brushes         04:40
10 Creating meshes from IMM brushes         03:59
11 Creating meshes using Morph Targets         07:38

طراحی آشپزخانه کلاسیک

سیوان رحمتی

از همون دوران دبیرستان ، تو فکر داشتن کسب و کار اینترنتی بودم و همیشه آرزوم بود سایتی پر مخاطب داشته باشم ، عاشق تولید محتوام و کارشناسی کامپیوتر خوندم . فعلا مشغول عملی کردن ایده هام هستم ☺️، به نظرم خیلی تاثیر گذار و قدرتمند ظاهر شدیم ، امیدواریم با کمک شما مخاطبین عزیز بتونیم خدمات متمایزتری ارائه بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن