3ds maxphotoshopPluralsightvrayآموزشپلاگین استفاده شدهشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشمدل سازیمعماری و ساختماننرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش ایجاد صحنه واقعی در 3ds Max و VRay

Creating a Photorealistic Scene with 3ds Max and V-Ray

آموزش ایجاد صحنه واقعی در 3ds Max و V-Ray

ایجاد صحنه واقعی در 3ds Max و VRay

 

در این آموزش فوق العاده کاربردی از شرکت Pluralsight ، مربی دوره zaheer mukhtar  ، با استفاده از ابزارهای متعددی در نرم افزار 3ds Max به ایجاد یک صجنه واقعی و رزق و برق دار می پردازد. اگه میخواهید که به سرعت و با یک رندر عالی ، یک صحنه داخلی رو طراحی کنید ، این دوره مناسب شماست ، بلوکه کردن کانسپت ، اضافه کردن جزییات ، اضافه کردن خاک و آوار ، رندر پاس چندگانه ، از جمله مواردی ست که در این دوره مشاهده خواهید نمود  با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • سفارش سازی رابط کاربری
  • بلوک کردن اشکال اولیه
  • تنظیمات دوربین
  • ایجاد دهانه برای پنجره
  • ایجاد قاب برای پنجره و اضافه کردن جزییاب
  • ایجاد تخته کف
  • ایجاد درب و قاب درب
  • ایجاد شکاف در سقف
  • ایجاد ترک روی دیوار
  • ایجاد جزییات حاشیه دیوار و سقف
  • ساخت شیشه سکسته برای پنجره
  • ایجاد متریال کامپوزیت برای دیوار
  • تکسچرینگ پنجره با متریال کامپوزیت
  • تنظیمات پلاگین Debris Maker
  • تولید عناصر آوار با پلاگین Debris Maker
  • اضافه کردن آجر به دیوار
  • اضافه کردن جزییات آوار به زمین و سقف
  • تنظیمات V-Ray برای تست رندرینگ
  • تنظیمات Global Illumination
  • تنظیمات V-Ray Lights
  • افزدون جهت نور و سایه به صحنه
  • رفع مسائل مش
  • اضافه کردن مه محیط به صحنه
  • تنظیمات پاس V-Ray برای رندر نهایی
  • کامپوزیت Render Pass  در فتوشاپ
  • و …
تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Pluralsight – Creating a Photorealistic Scene with 3ds Max and V-Ray

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4 ساعت و 54 دقیقه

تعداد فایل های تصویری : 43

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Zaheer Mukhtar

نرم افزار : 3ds Max 2014 , V-Ray 3.2 ,  Photoshop CC

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Creating a Photorealistic Scene with 3ds Max and V-Ray

Quickly developing scenes that look ultra-realistic can be difficult if you don’t have the proper tools to do it well. In this course, Creating a Photorealistic Scene with 3DS Max and V-Ray, you will learn how to create a gorgeous, photorealistic render with ease and efficiency. First, you’ll learn how to block out the concept. Second, you’ll use tools in 3ds Max to add large details. Third, you’ll discover how to add dirt and debris and finally, render multiple passes. When you’re finished with this 3ds Max course, you’ll not only be able to create gorgeous renders, but also be able to quickly use these tools to do the same with any scene you need.

1 Course Overview        01:29
2 Author and Course Introduction    01:05
3 Customizing User Interface in 3ds Max        03:37
4 Looking into Reference Images and Gathering Ideas    06:44
5 Blocking Out the Basic Shape         08:40
6 Setting the Camera         05:13
7 Creating Openings for Windows         04:51
8 Creating Window Frame         06:14
9 Adding Details to the Window         08:26
10 Creating Floor Planks         08:16
11 Creating Door         08:31
12 Creating the Frame For the Door         09:06
13 Creating Crack for the Ceiling         09:06
14 Adding Cracks to the Walls         08:47
15 Adding Base to the Windows         08:16
16 Adding Border Details to Ceiling and Walls         08:30
17 Creating Broken Glass for Windows         07:12
18 Fixing Mesh Issues for Proper Texturing         03:03
19 Creating Composite Material for Walls         08:18
20 Fixing Normals of the Walls         03:20
21 Texturing Windows with Composite Material         07:15
22 Texturing Floor Planks         07:01
23 Analyzing Material for the Roof         04:18
24 Setting Up Debris Maker Plugin         04:54
25 Generating Debris Elements using Debris Maker         09:25
26 Adding Broken Planks to the Floor         09:03
27 Adding Bricks to the Walls         09:00
28 Using Scattered Object to Place Small Debris on Floor         07:14
29 Adding Detailed Debris to Broken Roof and Ground         09:07
30 Setting up V-Ray for Test Rendering         06:45
31 Setting up Global Illumination         05:33
32 Setting up V-Ray Lights         05:53
33 Adding Directional Lights and Shadows to the Scene         07:40
34 Fixing Mesh Issues and Adding More Lights         08:42
35 Adding Details to Walls, Roof and Specular Maps to Texture         08:02
36 Finalizing the Lighting Setup         08:34
37 Adding Environmental Fog to the Scene         09:02
38 Setting up V-Ray Passes for Final Render         10:41
39 Analyzing Render Passes         05:58
40 Compositing Render Passes in Photoshop         06:08
41 Adding Z-Depth Pass to Achieve Depth of Field         05:03
42 Comparing Different Types of Composited Images         08:04
43 Conclusion         02:13

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.1 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا