3ds maxDigital TutorsPluralsightآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد یک خودرو برای بازی در 3ds Max

Creating a Secondary Game Vehicle in 3ds Max

آموزش ایجاد یک خودرو برای بازی در 3ds Max

ایجاد یک خودرو برای بازی در 3ds Max

 

در این سری از آموزش های سایت pluralsight در نرم افزار 3ds Max ما مراحل مدلینگ و تکسچر دهی یک خودروی مخصوص بازی های کامپیوتری را انجام خواهیم داد.بوسیله بلوپرینت های مربوط به خود خودرو  به ساخت خودرو با جزئیات بالا شروع می کنیم.هنگامی که ساخت مدل خودرو با جزئیات بالا تمام شد ، برای استفاده در بازی های کامپیوتری آن را ویرایش می کنیم .در پایان این سری از آموزش نرم افزار قدرتمند تری دی مکس شما به یک درک درستی از ابزارها و تکنیک های ساخت یک خودرو قابل استفاده در موتور بازی های کامپیوتری می رسید  با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • شکستن آبجکت به آی دی متریال
  • تنظیمات ایجاد لایه و بلوپرینت
  • مدلسازی درهای خودرو
  • مدل سازی سپر و کاپوت ، چراغ ها  ماشین
  • مدلسازی شیشه ، آینه ، دستگیره و آنتن
  • ایجاد و مدل سازی چرخ
  • ایجاد شیشه پاک کن ، لوله و میله های بالای سقف
  • اضافه کردن جزییات به قسمتهای مختلف خودرو
  •  Unwrapping  قسمتهای مختلف خودرو
  • بهینه سازی آی دی متریال
  • بسته بندی UVs
  • تمیز کردن نقشه ها
  • ایجاد تکسچر
  • تنظیمات متریال برای رندر در Mental Ray
  • اختصاص متریال به رنندر
  • و …
تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – Creating a Secondary Game Vehicle in 3ds Max

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 16 ساعت و 58 دقیقه

تعداد فایل های تصویری : 119

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Chidi Mbadugha

نرم افزار : 3ds Max 2013

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Creating a Secondary Game Vehicle in 3ds Max

In this 3ds Max tutorial, we’ll model and texture a detailed secondary vehicle. We’ll start by looking at how to build a high poly vehicle from blueprints. Once our high poly model is finished, we’ll modify it to build our final in-game asset. By the end of this 3ds Max training, you’ll have a thorough understanding of the tools and techniques used to create secondary game vehicles.

Introduction and project overview
Breaking object out into Material IDs
Setting up project preferences and creating image planes
Setting up blueprint and layer creation
Customizing hot keys for 3ds Max
Creating front left area and wheel well
Continuing the front left area
Modeling the middle left side
Modeling the left back side
Finishing the left back area
Modeling out the back door area
Adding a TurboSmooth modifier to our mesh
Modeling front hood area 13
Modeling the back bumper
Finishing the back bumper
Adjusting the back bumper
Adjusting the model’s body
Modeling the front bumper
Detailing the front bumper
Capping off the bottom
Making adjustments to front of vehicle
Modeling the headlight housing
Detailing the headlight housing
Adding thickness to the headlight housing
Finishing up the headlight housing
Creating the vehicle’s grill
Finishing the grill
Adjusting the body and grill
Creating door handle object
Copying door handle to back area
Creating back door handle from cloned object
Adjusting door handles
Modeling the side view mirror
Detailing the side view mirror
Finalizing the side view mirror
Attaching side view mirror
Modeling the antennae
Checking our model
Building the support object for side view mirror
Adding the side view mirror base
Modeling the gas cap
Managing our scene
Using layer manager to manage scene
Creating front area glass
Modeling the windshield
Adjusting the windshield
Adding in the back windows
Finishing the back area
Creating the wheels
Finishing the wheels
Adding a chassis object
Creating the muffler and windshield wipers
Finishing and positioning the windshield wipers
Adding interior objects including a steering wheel
Finishing the steering wheel
Tweaking our model
Creating the roof rack and pipes
Adding pipes to roof rack
Assigning brake light materials
Cleaning up model edges
Duplicating model to create low poly version
Detailing the front of the high poly model
Detailing the back area
Adjusting the back bumper area
Finalizing back door area
Adding details to the side of our model
Creating the door seam
Finishing up the door seams
Finalizing detailed high poly model
Creating low poly tires
Unwrapping the low polygon tires
Creating and unwrapping the low poly front bumper
Optimizing the headlight housing
Unwrapping the headlight housing
Finishing the headlight housing
Unwrapping the hood
Unwrapping the front area
Creating low poly door handle
Optimizing low poly side view mirror
Unwrapping side view mirror
Creating the low polygon body
Refining the body
Unwrapping the body
Continuing to unwrap the body
Unwrapping the window trim and interior trim
Detaching and optimizing interior objects
Finishing the interior objects
Unwrapping windows and pipes
Finalizing the pipes
Unwrapping the roof rack
Optimizing the back bumper
Unwrapping the back bumper
Optimizing the back door handle
Finalizing the back door handle
Unwrapping back door area of vehicle
Finishing the back door area
Unwrapping the exhaust object
Unwrapping the wipers
Unwrapping the antenna
Cleaning up our scene
Optimizing the material ID
Packing our UVs
Continuing to pack our UVs
Finalizing UV packing
Looking into bake settings
Setting up our object for baking
Adjusting our projecting cage
Going over Normal map and Color ID map in Photoshop
Cleaning up maps
Creating our textures
Loading all our maps and models in DDO
Assigning materials based on ID map
Rendering out maps
Adding decal to Diffuse map
Setting up materials for render in Mental Ray
Assigning materials for render
Adding a ground plane and lighting system
Adding our Normal map
Adjusting our final render

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا