3ds maxMarmoset ToolbagphotoshopPluralsightXNormalZBrushآموزشتکسچرینگساخت بازیشبیه سازیشرکت سازندهطراحی محیطمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش تکسچرینگ محیط بازی درفتوشاپ Photoshop

Texturing a Stylized Game Environment in Photoshop

تکسچرینگ محیط بازی درفتوشاپ

تکسچرینگ محیط بازی درفتوشاپ

 

در این دوره آموزشی تکسچرینگ محیط بازی درفتوشاپ از شرکت Pluralsight ، مربی دوره  Alex Jerjomin ،  نحوه ساخت تکسچر های با کیفیت بالا مخصوص بازی را با  نرم افزار فتوشاپ به مراجعین سافت ساز  یاد خواهد داد .تکسچر های کیفیت بالا را با Xnormal به مپ های مختلف برای موتور های رندر با پایه شبیه سازی فیزیکی (PBR)تبدیل خواهیم کرد.در پایان دوره شما با روند ساخت تکسچر های مناسب برای متریال های پایه فیزیکی،  آشنا شده اید.با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • تبدیل صحنه به بخش های مختلف
  • آماده سازی مش های با کیفیت
  • ساخت مش های کم کیفیت
  • ساخت یووی
  • تنظیم فتوشاپ برای تکسچرینگ
  • ساخت مپ اسپکیولار
  • ساخت مپ های انعکاس، رافنس،نرمال مپ
  • و…

تصاویری از تکسچرینگ محیط بازی درفتوشاپ :

تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Pluralsight – Texturing a Stylized Game Environment in Photoshop

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2.18 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 19

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Alex Jerjomin

نرم افزار : ZBrush 4R7, 3ds Max 2015, Photoshop CC 2014, Marmoset Toolbag 2.07, xNormal v3.18.10

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Texturing a Stylized Game Environment in Photoshop

In this Photoshop tutorial we’ll learn how to create low polygon meshes for stylized game props. we’ll then bake the high resolution detail in xNormal, and create stylized PBR ready textures in Photoshop. By the end of this Photoshop training you’ll have a solid understanding of how to create stylized props and textures with physically based materials.


1 Introduction and project overview 00:47
2 Breaking the scene into assets 05:36
3 Preparing a high resolution mesh 05:39
4 Creating low polygon mesh 08:57
5 Cleaning up the low polygon mesh  09:44
6 Creating UV map   06:26
7 Baking the sculpt detail   08:49
8 Setting up Photoshop for texturing   07:16
9 Creating Specular map  09:11
10 Creating Albedo map   10:43
11 Adding detail to Albedo map   08:44
12 Creating Roughness map 06:56
13 Making Normal map   07:20
14 Balancing final textures   04:17
15 Creating Albedo map for cloth   10:43
16 Making Roughness and Specular maps for cloth   05:47
17 Creating Alpha map for cloth   09:06
18 Creating Metallic Map   06:54
19 Exporting final mesh using Marmoset Viewer   05:44

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.55 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا