3ds maxDigital Tutorsآموزشریگ کردنسه بعدیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ریگ حیوانات در 3ds max

Rigging Quadrupeds in 3ds Max

آموزش ریگ حیوانات در 3ds max

آموزش ریگ حیوانات در 3ds max

 

در این دوره آموزش ریگ حیوانات در 3ds max از شرکت Digital Tutors ، مربی دوره  Delano Athias ،  به آموزش انیمیت کردن و  ریگ چهارپایان در  3ds max می پردازد. ایشان نحوه ی طراحی مهره های کمر و گردن یه صورت ماژول وار و انیمیشن پسند نشان میدهد. بعد از یادیگیری این آموزش میتوانید اسکلت تمام موجودات رو انجام دهید. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • ایجاد سیستم فلکسی
  • تنظیمات سیستم Spline IK
  • اضافه کردن کنترل انیمیشن به سیستم فلکسی
  • ایجاد استخوان برای حیوان
  • ریگ گردن دم
  • ایجاد کنترل گلوبال
  • پوست دهی به حیوان
  • تکنیک های پوست دهی
  • اضافه کردن سیستم IK
  • کنترل Jiggle
  • تمیز کردن ریگ
  • اضافه کردن پارامتر مش
  • و …

تصاویری از آموزش ریگ حیوانات در 3ds max:

تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – Rigging Quadrupeds in 3ds Max

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 5.6 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 52

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Delano Athias

نرم افزار : 3ds max

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Rigging Quadrupeds in 3ds Max

In this series of tutorials we will learn how to rig quadrupeds in 3ds Max. We’ll start by learning how to design a Flexi system for spines and necks that is modular and animator-friendly. We’ll then build our creature’s skeleton from the ground, up, and learn how the Flexi rig can be easily inserted to save us a lot of time.We’ll learn time-saving skinning techniques, and we’ll also learn how custom muscles can be used to maintain volume as our creature’s deform. By the end of this training, you will have the skill set needed to rig your own quadrupeds with confidence.

01. Introduction and project overview 00:54
02. Working faster by taking the time to customize 3ds Max 04:47
03. Creating a Flexi system for spines and necks 07:53
04. Setting up a Spline IK system for our Flexi rig and organizing the scene 07:51
05. Setting up the Flexi system’s envelope objects 07:03
06. Finishing the Flexi system’s envelope objects 05:22
07. Adding animation controls to the Flexi System 07:34
08. Starting the advanced twist control for the Flexi system 08:04
09. Controlling the twisting behavior of the Flexi rig’s up vector objects 06:38
10. Completing the Flexi rig’s twist system 04:38
11. Connecting the Flexi rig’s envelope objects to its twist rig 05:11
12. Cleaning up and exporting the Flexi system 04:13
13. Utilizing our Flexi system for the vertebrae 03:49
14. Adding bones for the hind legs 07:44
15. Creating toe bones 07:21
16. Finishing the toe bones 02:26
17. Adding bones for the front legs and scapulas 07:44
18. Setting up bones for the fingers 07:21
19. Finishing the finger bones 03:17
20. Rigging the tail 03:37
21. Creating bones for the head and ears 06:20
22. Connecting a Flexi system to the creature’s neck 07:51
23. Connecting the neck to the spine 04:37
24. Creating a global control 05:26
25. Skinning the creature 07:41
26. Skinning techniques 07:56
27. Using a custom muscle to hold volume in the deltoids 06:26
28. Completing the installation of the left shoulder’s muscle 07:14
29. Mirroring the muscle 06:17
30. Skinning to the muscle objects 06:50
31. Adding envelope objects to jiggle the thigh muscles 06:38
32. Adding IK systems 07:46
33. Designing controls for the pelvis and thorax 06:19
34. Connecting the Flexi systems to our vertebrae controls 03:57
35. Center-of-gravity control 04:53
36. Controlling the head 07:04
37. Driving the ears 06:20
38. Wrapping up our ear controls 02:19
39. Adding controls for the scapulas 06:56
40. Jiggle controls 07:27
41. Scaling the envelope object connected to the thigh 04:32
42. Setting up control objects for the tail 06:52
43. Driving the transformations of the tail bones 05:47
44. Attaching our tail rig to follow the pelvis 04:28
45. Creating leg controls 06:51
46. Controlling the knees and setting up our paw roll systems 07:15
47. Finishing our paw roll systems 02:32
48. Adding toe controls 06:53
49. Finishing our toe’s controls 05:49
50. Cleaning up the rig 03:56
51. Modifying the preferred angle of a bone object 05:07
52. Adding a mesh smoothing parameter and Selection Sets 07:05

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

جمع امتیازات

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 2.83 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا