Digital Tutorsphotoshopآموزششرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش طراحی وب سایت در فتوشاپ Photoshop

User Experience Flow Modeling for Portfolio Websites in Photoshop

طراحی وب سایت در فتوشاپ

طراحی وب سایت در فتوشاپ

 

این آموزش در حوزه طراحی وب سایت در فتوشاپ برای مراجعین عزیز سافت ساز آماده کردم . نحوه ایجاد  یک پروفایل برای بازدید کنندگان و به کار گیری اطلاعات بدست آماده برای طراحی وب سایت و کاربر پسند بودن آن از جمله مواردی است  که در این آموزش مورد بحث واقع میشه. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • شناخت تجربه کاربر
  • تجزیه و تحلیل سناریو
  • ترسیم رفتار ها
  • تعریف انتظارات کاربر نهایی
  • در نظر گرفتن حواس انسان در تجربیات و احساسات
  • استفاده از بلوک اطلاعات برای مفهوم سازی محتوا
  • ایجاد تجریه مثبت
  • Wireframing جریان وب سایت
  • گسترش Wireframing برای مفهوم ترکیبی
  • و …
تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital-Tutors – User Experience Flow Modeling for Portfolio Websites in Photoshop

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1.17 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 11

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Evgeny Onutchin

نرم افزار : Photoshop cc

زیرنویس : ندارد

Digital-Tutors – User Experience Flow Modeling for Portfolio Websites in Photoshop

In this Photoshop tutorial we’ll learn how to build a visitor persona profile and apply the information gained to the website design in context of user-centered and task-centered design. We’ll look at the steps required to create a low-fidelity website flow using wire framing techniques. We’ll start from defining the scenario and information blocks using Photoshop. Along the way, we’ll build the visitor behavior profile, expectations and goals. By the end of this Photoshop training, you’ll have a solid understanding of workflows that are required to create the website flow model that’s ready for prototyping.

1 Introduction and project overview    00:57
2 Understanding user experience         07:13
3 Analyzing the scenario         06:23
4 Outlining the persona behaviour         06:08
5 Defining anticipation points for the end user         07:05
6 Considering human senses in experiences and emotions         07:48
7 Using information blocks to conceptualize content         08:42
8 Blocking the profile, experience and call to action         08:21
9 Creating positive experiences         06:21
10 Wireframing the website flow         09:23
11 Extending the wireframing for the hybrid concept         09:28

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا