آموزش ساخت شیدر بام در Substance Designer

آموزش Substance

ساخت تکسچر بام در سابستنس دیزاینر

در این دوره ما چگونکی ساخت بام با استفاده از مکس و زیبراش و سابستنس دیزاینر رو بررسی خواهیم کرد. . ابتدا کاشی های لوپلی (کم حجم) رو میسازیم و با حجاری کردن تعدادی از کاشی ها اون ها رو متمایز و یونیک میکنیم البته قبل از اینکه تخریبات بصری رو اعمال کنیم ! و بعدش هم بهینه سازی و کم حجمش (دسیمیت) میکنیم تا بتونیم دوباره داخل مکس اونها رو ویرایش کنیم.
سپس ما در مکس بقیه عملیات ساخت تکسچر رو انجام میدیم (بررسی کردن چیدمان و درست بودن تکرار ها در مرز تکسچر و همچنین اعمال کردن متریال های مختلف برای داشتن کالر مپ علاوه بر بقیه مپ ها در عملیات بیکینگ. سپس همه مپ ها رو در مارموست تولبگ بیک میکنیم.بعد از اتمام عملیات بیکینگ و بدست اوردن مپ های با کیفیت ما سراغ سابستنس دیزاینر میریم (جایی که تکسچر نهاییمون رو خواهیم ساخت.)
ابتدا مپ نرمال رو بهبود میدیم( با اعمال جزئیات بیشتر) و بعد از اون مپ های نهایی آلبدو(بیس کالر) و متالنس و رافنس رو ایجاد میکنیم.سپس همه مپ ها رو با پولیش و ویرایش نهایی هماهنگ و جمع بندی و ایجاد میکنیم . و در نهایت تکسچر ها رو در مارموست تولبگ بر روی مش اوپلی (کم حجم) به صورت رئال تایم در معرض نمایش میگزاریم.
عناوین این دوره آموزشی:
  • رفرنس و ایجاد Low Poly
  • اسکالپ کاشی های آسیب دیده
  • اتمام بهینه سازی و بهینه سازی کاشی
  • تنظیم کردن تکسچر در تری دی مکس
  • و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

 



این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.

عنوان دوره : 3DMotive – Roof Shader in Substance Volume 1

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4.23 ساعت

تعداد فايل هاي تصويري : 21

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی: دارد

مربی دوره : Emiel Sleegers

نرم افزار : Substance Designer

توضیحات انگلیسی

3DMotive – Roof Shader in Substance Volume 1

In Roof Shader in Substance Designer tutorial we will go over on how to create a roof texture using 3ds Max, Zbrush and substance designer. We will first create our low poly tiles in 3ds Max, after that we will go into Zbrush and sculpt a few variations of our tiles, before adding some nice damage and then optimizing it so that we can export it back to 3ds Max. Back in 3ds Max we will setup out texture so that it will tile perfectly and so that it has a lot of vatiation in size, rotation, and shape. We will also make everything ready for baking like assigning different materials for the color map. Once that is all done we will set up a baker scene in Marmoset Toolbag 3 and bake out all our texture maps in using their new baker. When all the baked maps look good we will then move into Substance Designer where we will start creating our final texture maps. We will first improve the normal map with smaller details and then create our final albedo, roughness, and mattalic map. We will wrap things up with a final polish over the entire texture and render the final texture in Marmoset Toolbag 3.

Chapter 1 – Intro 01:13
Chapter 2 – Reference and Creating the Low Poly 13:26
Chapter 3 – Sculpting Damaged Tiles 13:05
Chapter 4 – Finish Sculpting and Tile Optimization 11:19
Chapter 5 – Finish Tile Optimization 05:32
Chapter 6 – Setting Up the Texture in 3ds Max 18:04

خرید پستی محصول :

urlلطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.

پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
طراحی آشپزخانه کلاسیک

خانم یادگار

نگین یادگارهستم . لیسانس مدتیه فعالیتم رو در سایت سافت ساز در حیطه تولید محتوا شروع کردم . جذابیت های کار وقتی برای خسته شدن نمیذاره .روزمرگی تکراری رو با تازگی دنیای مجازی و نرم افزار های بروز به یه گذر شیرین تبدیل کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن