آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » شرکت سازنده » 3dMotive » شیدر های چوب در Substance Designer

شیدر های چوب در Substance Designer

اموزش Substance

ایجاد شیدر های چوب در سابستنس

در این دوره Wood Shaders In Substance از شرکت 3DMotive ، نحوه ایجاد شیدر های چوب به صورت رویه ای چندگانه را در سابستنس دیزاینر مورد بررسی قرار میدهیم.  برای شروع، نحوه ایجاد شبکه های مپ شیدر متالیک، بدون اشکال،نرمال ، دیفیوز را با چوب پایه با استفاده از ورک فلوی تکسچرینگ pbr یاد میگیرید.

سپس، نحوه ایجاد یک ورژن طراحی شده ار جنگل را در همان شبکه فراخواهیم گرفت درحالیکه همان رویه های قبلی حفظ خواهند شد. یک بار هر چیزی را که خوب به نظر میرسد را در تکسچر نهایی مان در Marmoset Toolbag 3 به عنوان ایجاد برخی از اسکرین شاتهای خوب برای پورتفویلیو یمان قرار میدهیم و بارها از آن استفاده میکنیم.

با راه اندازی محیط مارموست ، ما دوباره به شبکه باز میگردیم و شروع به کار با تکسچر پوست درخت میکنیم . در این دوره، نحوه کار با پارامترها را در سابستنس یادمیگیریم. بنابراین، میتوانید سریعاً نمای تکسچرهایتان را با اسلایدر های کمی ایجاد نمایید. این دوره آموزشی را از دست ندهید.با سافت ساز همراه باشید

عناوین اصلی این دوره آموزشی:
  • ایجاد Heightmap
  • تکسچرینگ برای Heightmap
  • ساخت شبکه Heightmap
  • بهینه سازی Heightmap
  • ساخت شبکه رنگی پایه
  • پینت نرمال مپ
  • پینت مپ Diffuse
  • ایجاد ورک فلوی Procedural
  • و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

تیزر دوره شماره 1تیزر دوره شماره 2

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.

عنوان دوره : 3DMotive – Wood Shaders In Substance

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4.22 ساعت

تعداد فايل هاي تصويري : 18

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Emiel Sleegers

نرم افزار :  Substance Designer

توضیحات انگلیسی

In this course we will be covering how to create multiple procedural wood textures in substance designer. To start, we will go over how to create a proper normal, diffuse, roughness and metallic map shader networks for our base wood using the pbr texturing workflow. From there, we will learn how to create a painted version of our wood in the same network while still keeping everything procedural. Once every thing is looking good, we will render our final texture in Marmoset Toolbag 3 as we make some nice screenshots for our portfolio. With the Marmoset environment setup, we will then revisit our network and begin working on our birch tree bark texture. With this, we will be learning how to expose parameters within substance so that you can quickly change the look of your texture with just a few sliders. There’s a lot of Substance goodness to absorb here, so don’t miss this one!

عناوین دوره آموزشی

3DMotive – Wood Shaders in Substance Volume 1 :

Chapter 1 – Intro 01:23
Chapter 2 – Begin Creating the Heightmap 18:53
Chapter 3 – Tweaking Textures for the Heightmap 19:29
Chapter 4 – Building More of the Heightmap Network 18:18
Chapter 5 – Optimizing the Heightmap 15:41
Chapter 6 – Starting the Base Color 18:31
Chapter 7 – Building the Base Color Network 09:49
Chapter 8 – Tweaking the Base Color Nodes 11:48
Chapter 9 – Starting the Roughness Map 19:22
Chapter 10 – Adding the Finishing Touches 08:25 .

3DMotive – Wood Shaders in Substance Volume 2 :

Chapter 1 – Intro 01:17
Chapter 2 – Starting the Paint Normal Map 19:35
Chapter 3 – Finishing the Paint Normal Map 19:41
Chapter 4 – Starting the Paint Diffuse Map 19:17
Chapter 5 – Finishing the Paint Diffuse Map 08:38
Chapter 6 – Creating the Procedural Workflow 14:10
Chapter 7 – Begin with the Final Bark Polish 19:58
Chapter 8 – Finish the Final Polish 18:04

خرید پستی محصول :

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *