مقالات

مشکلات ArchViz: درخواست اعمال تغییرات از طرف مشتری

ArchViz problems: Client asks for changes

مشکلات ArchViz

مشکلات ArchViz

 

مشکلات ArchViz : در این بخش یک ویدئوی کوتاه و جذاب را در مورد نحوه ی ارتباط برقرار کردن با مشتریان تجسم معماری خواهیم دید که پاسخ های مفیدی را برای این پرسش مطرح می کند :

موقع درخواست اعمال تغییرات از طرف مشتری ، به چه شکل برخورد کنیم ؟

این گزارش توسط Fabio Pallvelli ساخته شده است. آقای Pallvelli یک طراح ایتالیایی، وبلاگ نویس، و بنیان گذار همایش arch-viz D2 می باشد که در شهر Tel Aviv زندگی می کند. او در این بخش ایده هایی را در مورد نحوه ی تعامل حرفه ای با مشتریان مطرح می سازد که در ادامه می توانیم چکیده ای از آن را مشاهده کنیم.

چکیده ایی از این گزارش ( مشکلات ArchViz) :

  • اگر مشتری بخواهد از نظر شما تصمیم اشتباهی بگیرد ابتدا سعی کنید هدف او از اینکار را متوجه شوید. مشتری ها به شما پول میدهند تا به آنها بگویید که آیا هدف درستی را دنبال میکنند یا خیر. از اینکه با جزئیات زیاد مسئله را برای آنها توضیح بدهید ابهامی نداشته باشید. سعی کنید پیامدهای تغییرات پیشنهادی آنها را توضیح دهید و آنها را از هزینه های مالی و زمانی انجام کار باخبر سازید.
  • سعی کنید یک روش جایگزین را انتخاب کنید اگر فکر می کنید که اینکار خواسته ی مشتری را بهتر برآورده می کند.
    زمان خود را بر روی اعمال تغییر و ویرایش پروژه ی فعلی قرار دهید و از شروع یک پروژه ی جدید بپرهیزید.
    فراموش نکنید که قبل از شروع کار، یک قرارداد به امضا برسانید.
  • در مورد مقدار تغییراتی که طبق قرارداد تعیین شده است کاملا آگاه و دقیق باشید.
  • پس از انجام هر تغییر، و قبل از اینکه به سراغ اصلاحات دیگر بروید مشتری را از تغییرات پیشنهادی آگاه نمائید.

ویدیو رو حتما تماشا کنید :


ArchViz problems: Client asks for changes

A short and funny video about communicating with arch-viz clients by Fabio Pallvelli.
Fabio Palvelli is an Italian designer living in Tel Aviv, bloger and founder of arch-viz D2 conference. Now he shares some thoughts about dealing with clients in a professional manner.

Some excerpts from the video:

If the client wants to make (in your opinion) wrong decision, try to understand his / her intentions. Clients pay you for telling them if what they think is right or wrong. Don’t be afraid to be elaborative. Explain what will be the consequence of proposed changes and how much it will cost – time and money.
Propose alternative approach if you think that it will help to fullfill clients vision.
Make modifications for project for higher hourly rate than for making a project from scratch.
Don’t forget to sign the contract before starting your work.
Be precise about the amount of changes that are allowed regarding to contract.
After each change inform the client how many corrections he can propose before you will start to charge him extra


نویسنده : علیرضا ایزدی

منبع خبر : سایت اورموشن Evermotion 


تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب

امتیاز سافت ساز - 87%

87%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا