آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » سه بعدی و گرافیک » سه بعدي و انيميشن » 3ds Max » مدلسازی و تکسچرینگ چاقو در 3Ds Max 2017 و Substance Painter 2

مدلسازی و تکسچرینگ چاقو در 3Ds Max 2017 و Substance Painter 2

اموزش مکس 2017

آموزش مدل سازی و تکسچرینگ چاقو در مکس 2017

در این دوره آموزشی از شرکت Gumroad ، مربی دوره Tim Bergholz ، به مدل سازی و ساخت تکسچر یک بازی چاقوی اول شخص می پردازد. در بخش اول این آموزش  مدلسازی لوپولی و های پولی چاقو می توان با استفاده از اکشن های پیشرفته ، مادیفایر و ابزارها به ایجاد kukri کمک کند. بعد از فرآیند مدل سازی ما مستقیماً به ادیتور UVW  رجوع و تمرکزمون رو روی بهینه سازی UV-Layout برای دریافت حداکثر تکسچر خواهیم کرد.

در Substance Painter 2 ما به بیک نقشه های نرمال و نیز دیگر نقشه های پشتیبانی مهم  خواهیم پرداخت. سپس به تکسچرینگ فوق العاده واقعی چاقو ، نحوه ایجاد متریال های لایه ایی پایه ، چگونگی استفاده از نقشه های تولیده شده ، ایجاد و تولید فرسایش و پارگی به تصویر برای اینکه ظاهر واقعی داشته باشد ، از جمله مواردی است که در نرم افزار سابستنس دیزاینر کار خواهیم کرد. با سافت ساز همراه باشید.

از این آموزش باید لذت ببرید:) – شماره 2 این آموزش را در اینجا مشاهده بفرمایید

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.

عنوان دوره :  Blade Tutorial – 3Ds Max 2017 & Substance Painter 2

سطح : متوسط

زمان کل دوره :  3 ساعت و 0 دقیقه

تعداد فايل هاي تصويري : 2

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Tim Bergholz

نرم افزار :  3Ds Max 2017 , Substance Painter 2

توضیحات انگلیسی این دوره

Follow along for free in this compact ~3 hour long tutorial as we model and texture a game ready first person kukri knife. Every step is documented without any fast forwarding. At the end of the free part you have the option to learn even more with the optional 2 hour long extended edition, available here on Gumroad, in which we go over 10 more triple A quality PBR textures.

The modeling part covers the scene setup followed by the low and high-poly modeling in which we make use of advanced actions, modifiers and tools to help us create our kukri. After the modeling process we will jump straight into the UVW Editor and focus on the importance of an optimized UV-Layout to get the maximum out of our texture.

In the Substance Painter 2 part we will then bake our normal map as well as other important support maps. Right after that you will learn how to create an ultra realistic texture for our kukri. Learn how to create our base layer materials and how to use procedural textures, masks and generators to form up the wear and tear on our kukri resulting in a photo realistic appearance.

عناوین دوره آموزشی

Modeling Knife in Max 2017

Texturing in Substance Painter 2

خرید پستی 2 شماره آموزش :

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • 2 نظر

    1. با تشکر از سایت خوبتون.
      میخواستم درخواست کنم اگر امکانش هست آموزش 6
      Mech Tutorial – 3Ds Max 2017 and Substance Painter
      رو از همین استاد قرار بدید.

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *