آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » سه بعدی و گرافیک » ساخت تکسچر » MARI » آماده سازی مدل در ZBrush برای رنگ آمیزی در MARI

آماده سازی مدل در ZBrush برای رنگ آمیزی در MARI

اموزش MARI

ایجاد یک پایپ لاین تکسچرینگ بین ماری و زیبراش

در این دوره آموزشی چگونگی تعامل برنامه های ZBrush با برنامه MARI  و قدرت تکسچرینگ برنامه ماری را برای  استفاده در انیمیشن و  فیلم می آموزید. همچنین چگونگی آماده ایجاد ابزاار لازم جهت آماده سازی و اسکالپت مدل برای رنگ آمیزی پیشرفته در برنامه ماری را می آموزید سپس  پروژه خود را برای تکسچرینگ به روش  Ptex  و سخت UV آماده می کنید و در انتها از مدل در برنامه MODO رندر گرفته می شود. بعد از پایان این دوره  درک خوبی از ایجاد یک مدل در زیبراش و چگونگی ورود  آن به  MARI پیدا می کنید.با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:
  • آماده سازی  Asset زیبراش برای Mari
  • استفاده از Decimation Master برای مدیریت رزولیشن مش
  • استفاده از ZRemesher  برای تنظیم توپولوژی و رزولیشن
  • آشنایی با کانال و لایه ها
  • آشنایی با شیدر مایا
  • تنظیم رزولیشن تکسچر در ماری
  • ایجاد سلکشن در ماری
  • پینتینگ و ماسکینگ در ماری
  • رندرینگ در ماری
  • و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.

عنوان دوره :  Pluralsight – Establishing a Texturing Pipeline Between MARI and ZBrush

سطح : متوسط

زمان کل دوره :  2 ساعت و 39 دقیقه

تعداد فايل هاي تصويري : 16

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Justin Marshall  , Eddie Russell

نرم افزار : MARI 3.1v1, ZBrush 4R7

توضیحات انگلیسی این دوره

This course, Establishing a Texturing Pipeline Between MARI and ZBrush, will show you how to take your finished, sculpted, fantastic creation in ZBrush to use a better solution to painting textures for it. MARI is a powerful texturing tool used in feature films and it excels at painting high resolution meshes like the ones that ZBrush creates. First, you’ll start out in ZBrush and learn how to prepare your assets for painting in MARI. Next, you’ll learn about topology and resolution management as well as UV creation and geometry export. From there, you’ll dive into MARI and learn how to setup projects for UV and Ptex texturing painting. You’ll learn how to configure these projects using channels and shaders in MARI. Then, you’ll explore how to effectively paint your assets using MARI’s Paintbrush and Paint Through tool. Finally, you’ll learn how to render right inside of MARI using the MODO renderer and then how to export your textures out so they can be used in other applications. By the end of this course, you’ll have a good understanding of how easy it is to take your ZBrush creations and move them over into MARI so you can paint some amazing textures for them. Software required: MARI 3.1v1, ZBrush 4R7.

عناوین دوره آموزشی

1- Preparing ZBrush Assets for MARI 31m 45s

Using Decimation Master to Manage Mesh Resolution 9m 3s
Using ZRemesher to Adjust Topology and Resolution 7m 36s
Creating and Using UV Layouts in ZBrush 9m 52s
Removing Unnecessary Geometry Exporting Subtools 5m 13s

2- Bringing ZBrush Assets into MARI 46m 56s

Creating MARI Projects 14m 49s
MARI’s Interface and Navigation 10m 0s
Understanding Channels and Layers 12m 52s
Understanding MARI Shaders 9m 14s

3- Selecting and Painting in MARI 1h 0m

Making Selections in MARI 11m 24s
Adjusting Texture Resolution in MARI 11m 35s
Understanding MARI’s Paint Buffer 11m 54s
Painting and Masking in MARI 13m 42s
Painting with Images in MARI 11m 33s

4- Finishing MARI Textures 19m 5s

Rendering in MARI 7m 12s
Exporting Textures Out of MARI 11m 53s

خرید پستی محصول :

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *