آنریل 4.19 منتشر شد

آنریل انجین

 

این نسخه حاوی واحدهای فیزیکی نور، ساخت چشم اندازهای بهتر، و متد anti-aliasing جدید می باشد.

ویژگی های جدید آنریل 4.19 را با یکدیگر بررسی می کنیم:

افزایش نمونه گیری موقت (Temporal Upsampling):

متد جدید افزایش نمونه گیری (Upsampling) باعث افزایش کیفیت خروجی می شود. هم اکنون اشیاء پس زمینه ی شما نسبت به فرآیند Anti-aliasing قبلی بسیار واضح تر بنظر میرسند.

رزولوشن پویا (Dynamic Resolution):

رزولوشن برای دریافت نرخ فریم مطلوب تغییر پیدا می کند تا گیم پلی به صورت صاف و هموار نگه داشته شود.

واحدهای فیزیکی نور (Physical Light Units):

هم اکنون تمامی تنظیماتِ شدت نور می توانند با واحدهای فیزیکی تنظیم شوند. این تنظیمات برای هر نور به صورت جداگانه کنترل می شود.

بهبودی در پلاگین Live Link:

در حال حاضر شما می توانید داده ها را بین آنریل انجین و نرم افزارهای مایا و Motionbuilder لینک کنید.

بهبودی در ترتیب سنج (Sequencer):

شما می توانید مسیرهای آبجکت ها و فرزندان آنها را حتی بین سکانس ها با راست-کلیک کردن و از طریق منوی context کپی/پیست/داپلیکیت کنید.

همچنین می توانید Actor هایی که توسط مسیرهای Sequence Transform کنترل می شوند را در زمان اجرا متعادل (offset) نمائید. اینکار به شما اجازه می دهد تا از یک Level Sequence در فضاهای مختصاتی مختلف استفاده کنید.

بهینه سازی در رندر چشم اندازها:

سطح جزئیات چشم انداز (LOD) هم اکنون از سایز صفحه برای تنظیم جزئیات آبجکت استفاده می کند، که باعث می شود اشیاء دور با جزئیات بیشتری نمایش داده شوند.

ویرایش و ذخیره سازی پارامترهای متریال:

شما می توانید مقادیر پارامتری را در یک نمونه ی فرزند (Child Instance) یا در یک نمونه ی هم نژاد (Sibling Instance) در پنجره ی متریال ادیتور و Material Instance Editor ذخیره کنید.

گزینه ی Save to Sibling Instance به شما اجازه می دهد تا پارامترهای فعلی را ذخیره کنید و آن را در یک نمونه ی متریال override کنید که مشابه متریال والد باشد.

گزینه ی Save to Child Instance به شما اجازه می دهد تا پارامترهای فعلی را ذخیره کنید و آن را در یک نمونه ی متریال override کنید که دقیقا مثل نمونه ی فعلی متریال والد باشد.

لایه بندی متریال (Material Layering):

لایه بندی متریال این امکان را به شما می دهد تا متریال های خود را با استفاده از Material Layer جدید و به کمک فایل های بلندر Material Layer در یک پشته ترکیب کنید.

به روز رسانی پارچه ها:

آبجکت های پارچه آپدیت شده اند و شکل واقعی تری پیدا کرده اند.

ایجاد پوشه ی ” مورد علاقه” در Content Browser:

شما الان میتوانید هر پوشه ی موجود در Content Browser را به عنوان پوشه ی “مورد علاقه” علامت بزنید تا براحتی قابل دسترس باشد.

 

دوستان عزیزی که تمایل دارند که مقالات ، مطالب و حتی آموزشهاشون  رو با اسم خودشون در سافت ساز درج شود با ما تماس بگیرند .

 Unreal 4.19 released

 With physical light units, better landscape generation and new antialiasing method.
New features:
Temporal Upsampling
New upsampling method increases quality of output, now your background objects will be more sharp and crisp than with previous Temporal Anti-aliasing.
Dynamic Resolution
Resolution is adjusted to deliver desired framerate to maintain smooth gameplay
Physical Light Units
Now all lights intensity can be set in physical units. The setting is controlled for each light individually.
Live Link Plugin Improvements
Now you can link data between Unreal Engine, Maya and Motionbuilder.
Sequencer Improvements
You can now copy/paste/duplicate object tracks and their child tracks from the right-click context menu, even between sequences.
You can now offset the Actors controlled by Sequence Transform tracks with a global offset at runtime. This allows you to also reuse a Level Sequence in different coordinate spaces.
Landscape Rendering Optimization
Landscape level of detail now uses screen size to set detail of object, which gives more detail of the distant objects.
Material Parameters Editing and Saving
Save parameter values to a new Child Instance or Sibling Instance in the Material Editor and the Material Instance Editor.
Save to Sibling Instance enables you to save the current parameters and overrides to a new Material Instance with the same Parent Material.
Save to Child Instance enables you to save the current parameters and overrides to a new Material Instance with the current instance as the Parent Material.
Material Layering
Material Layering enables you to combine your Materials in a stack, using the new Material Layer and Material Layer Blend assets.
Cloth Updates
Folder Favorites for the Content Browser
You can now mark any folder in your Content Browser as a "favorite" to make it easily accessible.
منبع خبر : سایت اورموشن Evermotion

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

طراحی آشپزخانه کلاسیک

علیرضا ایزدی

دانشجوی مقطع کارشناسی رشته نرم افزار هستم و در زمینه ی ساخت بازی و CG فعالیت می کنم. علاقه ی زیادی به ترجمه متون انگلیسی دارم و امیدوارم که با آخرین اخبار و مقاله های حوزه ی کامپیوتر بتونم به شما علاقه مندان در این زمینه کمک کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن