آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » سه بعدی و گرافیک » رندرينگ » Arnold » نورپردازی وlookdev با Maya و Arnold

نورپردازی وlookdev با Maya و Arnold

آموزش مایا وآرنولد

آموزش نورپردازی وlookdev با مایا وآرنولد

این دوره مبتنی بر پروژه، تمامی جنبه ها را برای توسعه دید و هم چنین نورپردازی برای آماده سازی دایناسور Boelthor در مایا و آرنولد و در نهایت یکپارچه سازی آن را در plate را نشان میدهد.
این دوره یک مرور کلی بر روی نحوه ادغام اسِت بر روی پلیت، ساخت یک لایه در سه بعدی با اطلاعات exif تصویر ،تنظیمات بیس displacement  مبتنی بر مپ های زیبراش، پیاده سازی مپ های متفاوت مانند رنگ ، specularity و bump ایجاد یک صفحه گردان و ایجاد یک ریگ نور با نورپردازی مستقیم و HDRI را آموزش می دهد.
در نهایت یک نورپردازی سریع از slap comp را در nuke برای ادغام Boelthor با برخی از نور warp ، کامپ کردن سایه و ادغام تمامی عناصر ایجاد شده در 5 کلاس را اعمال مینماییم. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
  • شروع به ساخت طرح و استخراج اطلاعات EXIF از تصویر و ایجاد بخش اول طرح در مایا.
  • طرح بندی را با حوزه diffusion و reflection تکمیل خواهیم کرد و صحنه خود را با HDRI روشن خواهیم کرد
  • تصویر را تجزیه و تحلیل  و مطمئن خواهیم شد که صحنه نورپردازی را در یک پایه قوی شروع کنیم و نورها را متعادل سازیم. خواهید دید که چگونه نقشه جابجایی را تنظیم کرده و lookDev را با بافت بدن شروع کنید
  • lookDev را برای اشیاء مختلفی که داریم به پایان خواهیم رساند.
  • ودر آخر رندر پس ها را ، AOV را پنهان می کنیم و یک کمپرسور نورپردازی ایجاد می کنیم تا دارایی ما را در صفحه بسازیم.
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره : FXPHD – MYA310 Lookdev and Lighting with Maya and Arnold

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فايل هاي تصويري : 5

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره :Charles Chorein

نرم افزار : Maya2015،Arnold

توضیحات انگلیسی

FXPHD – MYA310 Lookdev and Lighting with Maya and Arnold

This project-based course will cover all the aspects for the look development and lighting to prepare our dinosaur named Boelthor in Maya and Arnold as well as integrate it in the plate. This course will take you through a full review of how to integrate our asset in the plate, making a layout in 3D with the EXIF info of the photo, setup the displacement base on the Zbrush maps, implement our different maps like color, specularity and bump, create a turntable and create a lightrig with direct lighting and HDRI.Finally, we will create a quick lighting slap comp in Nuke to integrate Boelthor with some light warp, comp the shadow and integrate all elements created during the 5 classes.

course syllabus:

1-We will start to create our layout and extract EXIF information from the image and create the first part of the layout in Maya.
2-We will finish our layout setup with the diffuse and reflection sphere and start to light our scene with the HDR
3-We will analyze our image and make sure we start our lighting scene on a strong base and rebalance our lighting. We will see how to adjust the displacement map and 4-start the lookDev with the body texture
5-We will finish all the lookDev for the different object for our ass
6-On this last last we will covert the render passes, AOV’s and create a lighting slap comp to integrate our asset in the plate

خرید پستی آموزش :

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *