آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » شرکت سازنده » FXPHD » اصول نوشتن شیدر های پروداکشن و Physically Plausible Shading

اصول نوشتن شیدر های پروداکشن و Physically Plausible Shading

آموزش مایا

آموزش اصول نوشتن شیدر های پروداکشن در مایا

مدیران فنی، از طریق تقسیم شیدر ها و ساختمان آنها، این دوره را به صورت گام به گام و با هدف توسعه دانش shading در رندرمن ارائه نموده اند. در این دوره آموزشی، دانشجو قادر به انجام تمرین ها در یک محیط تولیدی، ساختمان و استفاده از شیدر های رندرمن خواهد بود و همچنین درک عمیقی از شیدینگ قابل قبول فیزیکی که شامل نمونه های مهم و نور پردازی مبتنی بر تصویر می باشد را خواهند داشت.
به علاوه ، یک کتابخانه شیدینگ قابل قبول فیزیکی را در Renderman Studio 4 ( برای مایا ) قرار می دهیم وتکنولوژی رندرینگ و ردیابی مجدد و همچنین یک دوره کار بر روی راه اندازی رندرمن در هودینی را بررسی مینماییم. آبرتنو کارهایی شامل طراحی و توسعه نرم افزارهای shading پیشرفته را برای فیلم The Wild feature از کمپانی والت دیزنی انجام داده است هم چنین شیدینگ و نورپردازی فیلمهایی مانند بازگشت سوپرمن، مرد عنکبوتی 3، بیو ولف، کریسمس کارول و فیلمهای Mars Needs Moms feature را انجام داده است. با سافت ساز همراه باشید
 لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره :fxphd – Production Shader Writing Fundamentals and Physically Plausible Shading

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فايل هاي تصويري : 10

سال آموزش : 2012

فایل تمرینی :  دارد

مربی دوره :Christos Obretenov

نرم افزار : , Maya, Houdini

توضیحات انگلیسی

fxphd – Production Shader Writing Fundamentals and Physically Plausible Shading

Technical Directors will find this course useful for expanding their shading knowledge in Renderman, by diving into the shaders and building them up step-by-step. Coming out of the course the student will be able to put into practice, in a production environment, building and using Renderman Shaders, as well as a deep understanding of Physically Plausible shading including Importance Sampling and Image Based Lighting. In addition, we cover the Phsyically Plausible shading library inside Renderman Studio 4 (for Maya), raytraced re-rendering technology, and a crash course on Renderman setup in Houdini.Obretenov has worked in a variety of roles, designing and developing shading software for Walt Disney’s The Wild feature film, followed by shading and lighting for Superman Returns, Spider-Man 3, Beowulf, Christmas Carol, and Mars Needs Moms feature films.

فصل های دوره

Part 1 – Production Shader Writing Fundamentals
Part 2 – PRMan & Houdini “Crash Course”
Part 3 – Physically Plausible Shading & Importance Sampling – In Depth

خرید پستی آموزش :

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *