آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » سه بعدی و گرافیک » سه بعدي و انيميشن » 3ds Max » ساخت کاراکتر بازی در 3ds Max و Zbrush

ساخت کاراکتر بازی در 3ds Max و Zbrush

کاراکتر بازی

ایجاد کاراکتر بازی در مکس و زیبراش

در این دوره آموزشی از شرکت Digital Tutors ،  نحوه ساخت کاراکتر بازی با جزییات زیاد را خواهید آموخت. روند ساخت و طراحی کاراکتر مخصوص بازی را از ابتدا بررسی خواهیم کرد. اسکچ اولیه کاراکتر را با استفاده از ZBrush  مدل سازی خواهیم کرد و در ادامه مدل را برای ایجاد یو وی مناسب و تکسچرینگ به نرم افزار مکس منتقل می کنیم.در پایان این دوره شما شناخت کاملی از نحوه ساخت مدل ها با جزییات زیاد مخصوص بازی را پیدا کرده اید.با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
  • ایجاد پایه مدل با DynaMesh
  • مدل سازی لباس در 3ds max
  • اصلاح و بهینه سازی مدل
  • ایجاد جزییات برروی مدل ها
  • ریتوپولوژی مدل
  • ساخت یو وی مدل
  • ساخت نرمال مپ
  • ترکیب مپ ها در فتوشاپ
  • ساخت مو برای کاراکتر
  • ساخت مپ درخشندگی
  • و…
تصاویری از آموزش را مشاهده فرمایید:
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.

عنوان دوره :  Digital Tutors – Game Character Creation in 3ds Max and ZBrush

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره :  8 ساعت و 3 دقیقه

تعداد فايل هاي تصويري : 68

سال آموزش : 2012

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Fabricio Moraes

نرم افزار : ZBrush 4R2, 3ds Max 2012, Photoshop CS5, Mudbox 2012, Marmoset Toolbag 1.05

توضیحات انگلیسی این دوره

In this tutorial we will learn how to create a highly detailed game character.

Throughout these lessons we will look at the steps required to build a game character from scratch. We will start by using ZBrush to create a 3D sketch based on our character’s concept art.

Along the way we will use 3ds Max to lay out our UVs and create our texture maps. By the end of this tutorial you will have a solid understand of the workflows that are required to create a highly detailed game character.

عناوین دوره آموزشی

1 Introduction and project overview 00:48
2 Defining the main shape with DynaMesh 20:37
3 Continuing to shape our character 08:41
4 Building our character’s legs 14:00
5 Starting to make the clothes in 3ds Max 20:39
6 Exporting our character from 3ds Max to ZBrush 04:20
7 Making new elements for our model 14:07
8 Continuing to refine the base elements 07:16
9 Using Transpose Master to rotate the arm   14:08
10 Separating the armor from the arm   05:14
11 Making the refined high poly armor   08:21
12 Continuing to make a high poly version of the armor   05:33
13 Adding detail to the armor   07:52
14 Building in more armor detail in 3ds Max   02:49
15 Starting to detail the head in ZBrush   06:55
16 Continuing to refine the head 02:41
17 Adding more detail to the head 01:55
18 Rotating the head and sketching the hair   06:57
19 Sending the bracelet mesh to 3ds Max   05:29
20 Starting to retopologize the arm plate   08:49
21 Beginning to tweak the arm plate shape 07:31
22 Continuing to refine the shape of our character’s arm plate 06:09
23 Starting to tweak the clothes 08:31
24 Adding some other cloth elements 12:34
25 Creating a rope in 3ds Max   11:45
26 Modeling a belt strap for our character   03:56
27 Refining the belt buckle   07:47
28 Continuing to refine the belt buckle   06:33
29 Adding details to the clothes   08:19
30 Building in some details to the metal armor   14:30
31 Continuing to add details to the metal armor   04:48
32 Defining the arm shape   23:17
33 Adding a piece of armor on the arms   08:31
34 Redefining the armor in ZBrush   03:35
35 Continuing to tweak the shape of the armor   09:24
36 Adding some details to our high polygon model in ZBrush  01:33
37 Adding scratches and imperfections to the armor   15:57
38 Creating imperfections on our character’s face   06:00
39 Sending the high poly mesh to 3ds Max   15:41
40 Working on our final low polygon mesh   14:04
41 Modeling the final arm mesh   03:56
42 Starting to model the low polygon clothes   09:32
43 Finishing our character’s clothes   03:13
44 Creating UV maps for the torso   08:10
45 Continuing to unwrap the UVs for our character   05:35
46 Rearranging the UVs in 3ds Max   02:05
47 Unwrapping the UVs for the head   04:12
48 Baking the normal and occlusion maps   03:21
49 Applying the normal and occlusion maps to the head   04:33
50 Combining our maps in Photoshop   02:26
51 Projecting our masks in 3ds Max   02:37
52 Starting to make the base textures in Photoshop   03:59
53 Creating the base colors for our character’s head   03:25
54 Painting base colors for our character’s clothes   03:49
55 Continuing to paint base colors for our character’s clothes   01:31
56 Projecting our textures on the final model in Mudbox   08:26
57 Using Mudbox and Photoshop to tweak the head texture   07:59
58 Refining our character’s hair texture   06:03
59 Detailing the armor textures in Photoshop   06:33
60 Adding some refinement to the cloth textures   09:21
61 Continuing to refine the cloth textures   05:32
62 Starting to add hair and fur to our low polygon character  07:20
63 Finishing the fur for our character   05:14
64 Finalizing our character’s hair   04:09
65 Making specular and gloss maps   03:28
66 Finishing our specular and gloss maps   01:54
67 Creating specular and gloss maps for the head   05:39
68 Reviewing our final render   03:36

اين آموزش فوق العاده کاربردي را با قيمت 3900 تومان خريداري نماييد .

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
  • در صورتي که مطلبي لينک خريد پستي ندارد و يا لينک خريد پستي داراي مشکلي ميباشد کاقيست در همان پست يک نظر مبني بر مشکل داشتن لينک خريد پستي بگذاريد تا بررسي گردد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • مسابقه و جوایز

    یک نظر

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *