آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » سه بعدی و گرافیک » سه بعدي و انيميشن » 3ds Max » اصول ساخت تکسچر بازی در 3ds Max و Zbrush

اصول ساخت تکسچر بازی در 3ds Max و Zbrush

اصول ساخت تکسچر بازی در 3DS Max و Zbrush

ساخت تکسچر برای بازی کامپیوتری در مکس و زیبراش

تکسچر کردن محیط یک مرحله حیاتی در پروسه ساخت مراحل بازی است.این دوره به شما اصول اولیه ساخت مش کم حجم ,uv maping,پروسه بیک کردن یک مش پر حجم بر روی یک مش کم حجم , و رنگ آمیزی تکسچر در فتو شاپ رو خواهد اموخت.

ساخت تکسچر برای بازی های کامپیوتری گاهی اوقات میتونه یک روال خیلی پرکار و گیج کننده باشه.در این دوره اصول ساخت تکسچر برای بازی کامپیوتری شما یک محیط بازی رو تکسچر خواهید کرد که شامل متریال های متنوع و مختلف خواهد شد.
ابتدا,شما یک مش کم حجم رو به عنوان مدل اولیه برای شروع خواهید ساخت.بعد روی پروسه uv maping و بیک کردن متمرکز خواهید شد که زمینه رو برای کار روی تکسچر اماده میکنه.سر انجام,شما یاد میگیرید که چجوری تکسچرهاتون رو در فتوشاپ طراحی کنید.

وقتی که شما این دوره تکسچر کردن محیط رو به پایان برسونید,توانایی شما فراتر از تکسچر کردن صرفا یک محیط بازی خواهد بود و مهارت کافی برای تکسچر کردن متریال های مختلف در محیط های گوناگون رو خواهید داشت.

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
درحال بارگذاری...
این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره : Pluralsight – Game Environment Texturing Fundamentals

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.57 ساعت

تعداد فايل هاي تصويري : 29

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Alex Jerjomin

نرم افزار :3ds max,Zbrush,Photoshop,XNormal,Topogun

توضیحات انگلیسی

Pluralsight – Game Environment Texturing Fundamentals

Creating textures for games can sometimes be a very involved and confusing process. In this course, Game Environment Texturing Fundamentals you will be texturing a game environment that consists of different materials. First, you will create low polygon meshes to be used as the base of your work. Next, you will UV and bake maps on to those meshes to lay the ground work for texturing. Finally, you will create your own stylized textures in Photoshop. When you’re finished with this texturing course, you’ll not only be able to texture the game environment at hand, but also have sufficient skills to texture different materials and environments in the future. Software required: 3DS Max, zBrush, Photoshop, xNormal Optional: Topogun

فصل های دوره

1-Retopology Fundamentals 27m 11s
2-UV Creation Fundamentals 26m 22s
3-Detail Baking Fundamentals 17m 7s
4-Rock Texturing Fundamentals 55m 21s
5-Metal Texturing Fundamentals 21m 28s
6-Cloth Texturing Fundamentals 28m 52s

خرید پستی آموزش :

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • 2 نظر

    1. سلام
      ممنون از سایت و اموزش های خوبتون
      لطفا اگه امکانش هست این اموزش رو هم قرار بدید
      https://creative.pluralsight.com/tutorial/910-Modeling-Sci-Fi-Weapons-for-Games-in-3ds-Max

    2. ای جانم که دنبال این آموزش بودم، بسیار ممنون
      فقط اسم مربی دوره رو اشتباه نوشتین ^_^

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *