mayaThe Gnomon Workshopآموزششبیه سازیشرکت سازندهطراحی محیطمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش تکنیک های ساخت جنگل شماره 4

Gnomon Workshop-Forest Techniques Part 4-Creating Trees in Maya-Onyx

ایجاد درختان در مایا و اونیکس

ایجاد درختان در مایا و اونیکس

 

ایجاد درختان در مایا و اونیکس کارگاه Gnomon – تکنیک های forest بخش 4– ایجاد درختان در نرم افزار مایا – اونیکس  : این دوره آموزشی، نحوه قرارگرفتن درختان اونیکس در ورک فلو های مایا و منتال ری را مورد بررسی قرار میدهد ، در حالیکه طراحی صحنه را نیز مورد پوشش قرار میدهد و روش هایی را برای هر ارتیست علاقه مند به محیط طبیعی تفسیر می کند. با Broadleaf اونیکس ، یک ابزار با ارزش را برای ایجاد فیزیکی سریع کتابخانه متنوعی از درختان شروع میکنیم.

با استفاده از رابط کاربری ، نحوه اکسپورت کردن هندسه به مایا که شامل انیمیشن باد و اسکریپت سفارشی Gnomon mel که برای ایمپورت کردن انیمیشن اونیکس می باشد را فرا میگیریم. فراتر از انیمیشن اونیکس ما به نحوه استفاده از softbody lattices برای انیمه کردن دستی برگ های درختان برای انیمیشن چرخشی را مورد بررسی قرار می دهیم.

ابتدا نمایشی فیزیکی از خورشید و آسمان خواهیم داشت سپس final gather و میا متریال برای درختان فراهم می شود که شامل جزئیاتی از نحوه سفارشی سازی تکسچرهای برگ از اسکن ها می باشد. تکنیک های Broadleaf برای ایجاد صحنه های بزرگ راه پیشرفته با کامپوزیت 4k نهایی در افکت های بعدی که شامل زیبایی، ZDepth گذر مه و افکت های بعد از پردازش با لنز کراس ، پلاگین های مگیک بلات و سفیر می باشند، به حداکثر می رسند.

در ادامه، در ختان کاج، نخل و بامبوموجود در نرم افزار اونیکس را با جزئیاتی برابر از کتابخانه و تکنیک های رندرینگ برای هر نوع از درخت که شامل جنگل بامبوی فانتزی می شود و تکنیک های final gather را برای محیط سایه عمیق معرفی مینمایدرا مورد بحث قرار می دهیم.

در نهایت این آموزش را با نمایش از پراکسی های منتال ری جمع بندی میکنیم ، که به هنرمندان محیطی، روشی را برای برای سکانس های جمعیتی با میلیون ها پلی گون ارائه می دهد. الکس به دانشجویان و متخصصان خود متکی است و دانش عمیق اش را با امید به الهام هنرمندان از محیط زیست طبیعی cg ، به اشتراک می گذارد با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی دوره آموزشی ایجاد درختان در مایا و اونیکس :

  • مقدمه ایی بر Onyx
  • اینترفیس Broadleaf  اونیکس
  • اکسپورت درختان به مایا
  • انیمیشن باد اونیکس
  • انیمیشن باد مایا دینامیک
  • کتابخانه Broadleaf
  • متریالها و رندرینگ درخت
  • معرفی صحنه بزرگراه
  • ایجاد تکسچر برگ
  • تنظیم صحنه Highway
  • معرفی Conifer  اونیکس
  • رندرینگ Conifer
  • درختان نخل
  • رندرینگ بامبو
  • پراکسی های منتال ری
  • و …

تصاویر دوره آموزشی ایجاد درختان در مایا و اونیکس:

تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره ایجاد درختان در مایا و اونیکس را مشاهده فرمایید:


عنوان دوره : Gnomon Workshop – Forest Techniques Part 4 – Creating Trees in Maya – Onyx

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 9.2 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 18

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره :  Alex Alvarez

نرم افزار : Maya

زیرنویس : ندارد

Gnomon Workshop – Forest Techniques Part 4 – Creating Trees in Maya – Onyx

This title explores how to incorporate the Onyx Tree suite of programs into a Maya and Mental Ray workflow, while demonstrating scene layout and rendering techniques that apply to any artist interested in natural environments. We begin with Onyx Broadleaf, an invaluable tool for quickly creating a diverse library of physically accurate trees. The user interface is explained while demonstrating how to export geometry to Maya, including wind animation and a custom Gnomon mel script for importing Onyx animation. Beyond Onyx animation, we also look at how to use softbody lattices to manually animate tree leaves for quick turnaround animation. A thorough demonstration of physical sun/sky, final gather and miaMaterials for trees is then provided including a detailed review of how to create custom leaf textures from scans. Broadleaf techniques culminate in the creation of an overgrown Highway scene with a final 4k composite in After Effects that includes beauty, Zdepth, fog passes and post-process effects with the Lenscare, Magic Bullet and Sapphire plug-ins. Moving on, we then explore Onyx Conifer, Palm and Bamboo in equal detail discussing library and rendering techniques for each type of tree concluding with a photorealistic bamboo forest that introduces final gather techniques for deep shadow environments. We wrap up the lecture with a demonstration of Mental Ray proxies, allowing environment artists a methodology for populating scenes with billions of polygons. Suited to both students and professionals, Alex shares his in-depth knowledge hoping to inspire artists to delve further into the world of natural CG environments.


01. Introduction to Onyx
02. Onyx Broadleaf UI
03. Exporting Trees to Maya
04. Onyx Wind Animation
05. Maya Dynamics Wind Animation
06. Broadleaf Library
07. Tree Rendering / Materials
08. Highway Scene Intro
09. Leaf Texture Creation
10. Highway Scene Setup
11. Highway: Overgrown
12. Onyx Conifer Intro
13. Conifer Rendering
14. Palm Trees
15. Bamboo Intro
16. Bamboo Rendering
17. Mental Ray Proxies
18. Conclusion

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب

امتیاز سافت ساز - 85%

85%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

User Rating: 2.23 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا