KeyShotThe Gnomon WorkshopZBrushآموزشتکسچرینگحجاریشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش طراحی پوست واقعی در ZBrush و KeyShot

Realistic Skin with ZBrush and Keyshot

آموزش طراحی پوست واقعی

آموزش طراحی پوست واقعی

 

در این دوره به آموزش طراحی پوست واقعی میپردازیم. Dominic Qwek چگونگی ایجاد پوست واقعی برای طرح های موجود خود را با استفاده از ZBrush, Keyshot و فتوشاپ پوشش می دهد. او با استفاده از ZBrush شروع به ساختن جزئیات دقیق پوست مانند چروک ، خال و زگیل می کند. دومینیک پس از استفاده از polypaint درZBrush به تکسچر تن پوست که در آن ، او یک رویکرد لایه بندی شده برای نتایج واقع بینانه را اتخاذ می کند.

با استفاده از پلاگین GoZ او مدل polypainted را به Keyshot وارد می کند وشروع به روشنایی و سایه دادن می کند. Keyshot’s translucent shader ،همچنین ویژگی های نور پردازی HDR آن، برای رندر واقعی و تعاملی توضیح داده شده است.در نهایت، دومینیک ورک فلوی پست پراسسینگ خود را در فتوشاپ برای دستیابی به تصویر نهایی به اشتراک می گذارد.با سافت ساز همراه باشید .

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • معرفی و مقدمه
  • اسکالپتینگ Micro-detail
  • Polypainting : پوشش پایه
  • Polypainting : چین و چروک ، خال و زگیل
  • نورپردازی و رندرینگ در کی شات
  • پست پراسسینگ در فتوشاپ

تصاویری از آموزش طراحی پوست واقعی :

تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Gnomon Workshop – Realistic Skin with ZBrush and Keyshot

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.10 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 5

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Dominic Qwek

نرم افزار : ZBrush – Keyshot

زیرنویس : ندارد

Gnomon Workshop – Realistic Skin with ZBrush and Keyshot

Dominic Qwek covers how to create realistic skin for his creature designs using ZBrush, Keyshot and Photoshop. He starts off by using ZBrush to sculpt realistic skin details such as wrinkles, moles and warts. Dominic then uses polypaint in ZBrush to texture skin tones where he adopts a layered approach for realistic results. Using the GoZ plugin, he imports the polypainted model into Keyshot where he starts lighting and shading. Keyshot’s translucent shader is explained, as well as its HDR lighting features, for photo-realistic and interactive rendering. Finally, Dominic shares his post-processing workflow in Photoshop to achieve the final image.


1. Introduction
2. Sculpting Micro-detail
3. Polypainting: Base Coat
4. Polypainting: Wrinkles, moles and warts.
5. Lighting and Rendering in Keyshot
6. Post processing in Photoshopthe DWG Compare command
Adjusting the comparison margins
Saving a comparison drawing
Creating a shared design view
Using layers in the shared view
Marking up the shared view
Using the URL view links

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز - 100%

100%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.25 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا