آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » شرکت سازنده » Gumroad » آموزش تکسچرینگ واقعی پوست یک کاراکتر

آموزش تکسچرینگ واقعی پوست یک کاراکتر

تکسچرینگ پوست
ایجاد تکسچر واقعی برای پوست

در این دوره از سایت Gumroad ، مربی دوره Tom Newburry ، روند ایجاد پوست بسیار واقعی برای کاراکتر را به شما مراجعین عزیز سافت ساز آموزش می دهد. ایشان از منابع بسیار با ارزش و فوق العاده سایت texturing xyz استفاده خواهد کرد. تمام مراحل با استفاده از این تکسچر ها ، شروع به ترکیب سطوح جداگانه جزییات در یک مپ rgb قابل استفاده میکنیم.  این کار رو در دو نرم افزار Photoshop و nuke انجام می دهیم. سپس به Mari رفته  ، مروری سریع خواهیم داشت و سپس شروع به طرح ریزی روی مپ های diffuse  و مپ های displacement خواهیم داشت.

همچنین دو  آموزش که یکی فرآیند ایجاد تکسچر های tile-able را در فتوشاپ و دیگری روند اتمام نقشه های displacement  را در زیبراش را آموزش میدهد در مجموعه قرار گرفته اند.  این آموزش گام به گام و در 20 بخش جدا شده تهیه شده است. نرم افزار های مورد نیاز : Mari , ZbrushPhotoshop . با سافت ساز همراه باشید.

شماره 2 آموزش پوست دهی کاراکتر
تصاویری از این دوره آموزشی :
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره :  Gumroad – Texturing Realistic Skin for Characters

سطح : متوسط – پیشرفته

زمان کل دوره :

تعداد فايل هاي تصويري : 20

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Tom Newburry

نرم افزار : Mari , Zbrush , Photoshop

توضیحات انگلیسی این دوره

Gumroad – Texturing Realistic Skin for Characters

This is the first of 2 tutorials where I go through my process of creating realistic skin for characters.
In this tutorial I will be taking advantage of the fantastic resource, texturing xyz. Here is a link to the website: http://texturing.xyz/

I go through the entire process of using these textures, starting with combining the separate levels of detail into a usable rgb map. I do this in both Photoshop and nuke. I then launch into Mari where I give a quick into to the software and then we begin with projecting on the diffuse maps and then the displacement maps.

I also provide a couple of side tutorials which go through my process of creating tile-able textures in photoshop as well as my process of taking the finished displacement maps back into zbrush where we can continue adding details and irregularities.
This is a step by step tutorial separated out into 20 chapters. I don’t skip any parts of the process and I don’t use time lapses at any point.

The software used in this tutorial is: Mari,Zbrush,Photoshop
Even if you are using a different software such as mudbox for texturing, the methods I use in this tutorial should translate over to those packages.

عناوین دوره آموزشی

خرید پستی آموزش بی نظیر :

url

پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • یک نظر

    1. سلام ممنون از آموزش های عالی تون ببخشید توی پیش نمایش کاراکترو به مایا می بره و رندر میگیره آموزش اون قسمت ها هم اضافه میشه؟ آخه توی این 20 قسمت فقط تکسچر رو ساخت

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *