آموزش تکسچرینگ واقعی پوست یک کاراکتر

تکسچرینگ پوست
ایجاد تکسچر واقعی برای پوست

در این دوره از سایت Gumroad ، مربی دوره Tom Newburry ، روند ایجاد پوست بسیار واقعی برای کاراکتر را به شما مراجعین عزیز سافت ساز آموزش می دهد. ایشان از منابع بسیار با ارزش و فوق العاده سایت texturing xyz استفاده خواهد کرد. تمام مراحل با استفاده از این تکسچر ها ، شروع به ترکیب سطوح جداگانه جزییات در یک مپ rgb قابل استفاده میکنیم.  این کار رو در دو نرم افزار Photoshop و nuke انجام می دهیم. سپس به Mari رفته  ، مروری سریع خواهیم داشت و سپس شروع به طرح ریزی روی مپ های diffuse  و مپ های displacement خواهیم داشت.

همچنین دو  آموزش که یکی فرآیند ایجاد تکسچر های tile-able را در فتوشاپ و دیگری روند اتمام نقشه های displacement  را در زیبراش را آموزش میدهد در مجموعه قرار گرفته اند.  این آموزش گام به گام و در 20 بخش جدا شده تهیه شده است. نرم افزار های مورد نیاز : Mari , ZbrushPhotoshop . با سافت ساز همراه باشید.

شماره 2 آموزش پوست دهی کاراکتر
تصاویری از این دوره آموزشی :
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره :  Gumroad – Texturing Realistic Skin for Characters

سطح : متوسط – پیشرفته

زمان کل دوره :

تعداد فايل هاي تصويري : 20

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Tom Newburry

نرم افزار : Mari , Zbrush , Photoshop

توضیحات انگلیسی این دوره

Gumroad – Texturing Realistic Skin for Characters

This is the first of 2 tutorials where I go through my process of creating realistic skin for characters.
In this tutorial I will be taking advantage of the fantastic resource, texturing xyz. Here is a link to the website: http://texturing.xyz/

I go through the entire process of using these textures, starting with combining the separate levels of detail into a usable rgb map. I do this in both Photoshop and nuke. I then launch into Mari where I give a quick into to the software and then we begin with projecting on the diffuse maps and then the displacement maps.

I also provide a couple of side tutorials which go through my process of creating tile-able textures in photoshop as well as my process of taking the finished displacement maps back into zbrush where we can continue adding details and irregularities.
This is a step by step tutorial separated out into 20 chapters. I don’t skip any parts of the process and I don’t use time lapses at any point.

The software used in this tutorial is: Mari,Zbrush,Photoshop
Even if you are using a different software such as mudbox for texturing, the methods I use in this tutorial should translate over to those packages.

عناوین دوره آموزشی

خرید پستی آموزش بی نظیر :

url

پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
طراحی آشپزخانه کلاسیک

سیوان رحمتی

از همون دوران دبیرستان ، تو فکر داشتن کسب و کار اینترنتی بودم و همیشه آرزوم بود سایتی پر مخاطب داشته باشم ، عاشق تولید محتوام و کارشناسی کامپیوتر خوندم . فعلا مشغول عملی کردن ایده هام هستم ☺️، به نظرم خیلی تاثیر گذار و قدرتمند ظاهر شدیم ، امیدواریم با کمک شما مخاطبین عزیز بتونیم خدمات متمایزتری ارائه بدیم.

یک نظر

  1. سلام ممنون از آموزش های عالی تون ببخشید توی پیش نمایش کاراکترو به مایا می بره و رندر میگیره آموزش اون قسمت ها هم اضافه میشه؟ آخه توی این 20 قسمت فقط تکسچر رو ساخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن