HB ModellingBunle 2.2 دانلود 70 اسکریپت مدلینگ در C4D

MODELLINGBUNDLE

دانلود پلاگین HB ModellingBundle

HB ModellingBundle مجموعه ایی بالغ بر 70 اسکریپت حرفه ایی برای Cinema 4D هستش که برای مبحث مدلسازی و تسریع آن استفاده می شود. هدف از استفاده از این اسکریپت ها ، بهبود ورک فلو و تسریع عملیات (کلیک های کمتر و کم کاری خیلی بیشتر ) می باشد.
با این مجموعه شما نه تنها بیش از 70 اسکریپت کاربردی دریافت می کنید بلکه مجموعه ایی از کلیدهای میانبر بسیار مناسب و یک لایوت مدل سازی برای C4D دریافت خواهید کرد. همچنین یک قالب C4D-Scene که تنظیمات ابزار را در ویوپورت نشان می دهد که باعث می شود کار در حالت Fullscreen بسیار ساده تر انجام شود.
HB ModellingBundle نتیجه 10 سال کار با CINEMA 4D به عنوان یک متخصص حرفه ایی 3D می باشد. Holger در اوایل شروع به ساخت اسکریپت سفارشی خودش کرد که فرآیند تکراری را در C4D خیلی سریعتر کند. در طول سالها چیزهای زیادی اضافه کرده و مجموعه هنوز در حال رشد است. برای درک بهتر ابزارها حتما ویدیو های گذاشته شده را در سافت ساز مشاهده کنید.

ویدیو های معرفی و آشنایی با اکثر ابزارها :

ویژگی های جدیدمعرفی پلاگینآموزش ابزارها











ابزارها و اسکریپت های این مجموعه :

8 Snapping Scripts
– easier setup of snapping settings.

4 Brushsize/strength Scripts
– for changing brush settings.

HB_CenterCut
– make loopcuts in the centre of edges.

HB_CleanView
– toggle view port filters to see only relevant stuff.

7 Clone Scripts
– clone polygons along an axis and align without gap.

HB_DefaultCamera
– use default editor camera and make some other settings.

HB_Delete
– 6 different modes to delete objects or components.

HB_Divider
– change subdivisions of any parametric object or reset settings.

HB_EvenDistribution
– evenly distribute points of selected edges.

HB_FastViewport
– makes several settings to speedup the viewport and restores old settings.

HB_Group
– group each selected object under a null.

HB_GroupSymmetry
– make current selected objects symmetrical in local or global space.

HB_GuidesColor
– change colour of all guides objects.

HB_Instancer
– make instances of all selected objects while the last selected is referenced.

HB_KnifeLine
– knife tool setup to make line cuts.

HB_KnifePath
– knife tool setup to make path cuts.

HB_Lineup
– line up selected edges.

HB_LoopCut
– knife tool setup to make loop cuts.

HB_LoopSelection
– makes loop selections.

HB_ModellingCamera
– creates a local workplane on the selected components and an orthogonal camera.

HB_ModelMode
– makes some settings and toggles to model mode.

HB_Move
– move tool with some settings.

HB_Namer
– easily rename objects in the viewport.

HB_Paste
– paste objects at mouse position and aligns to surface normal.

HB_PathSelection
– sets up path selection tool.

HB_PhongSelection
– sets up phong break selection.

HB_PipeIt
– one click to setup sweep nurbs.

HB_Retopo
– easily setup object for retopology.

HB_Rotate
– rotate tool with some settings.

HB_Rotator
– rotate objects 90 degrees or reset PSR.

HB_RoundEdge
– smooths out edge selections.

HB_SnapToSpline
– snap edge selections to spline.

HB_Scale
– scale tool with some settings.

HB_SelectionMaker
– tool to make polygon selections.

HB_SelectSame
– select objects of same type or with same point count.

HB_SetPhong
– set the phongangle of selected objects.

HB_SmoothEdge
– makes a deformer setup to deform polygonobjects like a Bezier-Nurbs.

HB_Solo
– isolate objects or polygons and frames selection.

HB_SymmetryFix
– centres points near the symmetry plane to fix holes in the symmetry.

HB_SymmetryMaker
– deletes half of the object and puts it into a symmetry object.

HB_ToggleMode
– toggles modes between points/edges/polygons and makes some other very nice decisions.

HB_ToggleSoftselection
– toggles soft selection.

HB_ToggleVisibility
– toggles visibility of selected objects.

HB_TransformRepeat
– repeates last modelling command.

HB_MaterialOverwrite
– overwrite materials in the Viewport.

HB_SelectionToCircle
– arrange points in a circleshape.

HB_Relax
– relax points and keep border.

NEW IN V2.20 (July 2017):

• NEW : HB_MakeQuads – (Close Caps with Quads and fix bad topology)

• NEW : HB_ClipSymmetry – (setup a special symmetry-mode)

• NEW : HB_ConvertSymmetry – (convert ClipSymmetry back to polgons)

• NEW : HB_ZoomCamera – (Special Camera to focus on areas for rendering)

• NEW : HB_SendToRenderQueue – (Send current file to Renderqueue)

• ADDITIONAL STUFF : Realtime Utilityshaders
• ADDITIONAL STUFF : Defaults for Objects and Tools
• ADDITIONAL STUFF : Template Modelling Scene
• ADDITIONAL STUFF : Bluenight Color Scheme
• ADDITIONAL STUFF : Modo Color Scheme for C4D
• ADDITIONAL STUFF : Modo Viewport Material
• ADDITIONAL STUFF : Modelling Layout
• ADDITIONAL STUFF : Extensive Documentation with Videolinks

توضحیات انگلیسی

What Is It?

HB ModellingBundle is a set of over 70 Scripts for CINEMA 4D which are dedicated to 3D-Modelling. The goal of these scripts is to improve workflows and to do many operations a lot faster. This means less clicks and less mousemovement. With HB ModellingBundle you receive not only more than 70 Scripts but also a very well chosen set of shortcuts and a modelling-Layout for C4D. Also a template C4D-Scene which shows tools-settings in the viewport which makes working in Fullscreen mode much easier.

HB ModellingBundle is the result of 10 years working with CINEMA 4D as a professional 3D Generalist. Holger begun early to create his custom scripts to make any repetitive process in C4D a lot faster. Over the years he has added a lot of stuff and the collection is still growing. To get a better Idea about the Bundle you should watch the Videos on youtube to understand the potential for you.

دانلود : حجم فایل ها : 30 مگابایت

دوست من ، حامی مالی سافت ساز باشید

4000#*97*788*

دانلود مجموعه HB ModellingBunle 2.2
از سرعت دانلود لذت ببرید.

Password is : softsaaz.ir

پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

سیوان رحمتی

از همون دوران دبیرستان ، تو فکر داشتن کسب و کار اینترنتی بودم و همیشه آرزوم بود سایتی پر مخاطب داشته باشم ، عاشق تولید محتوام و کارشناسی کامپیوتر خوندم . فعلا مشغول عملی کردن ایده هام هستم ☺️، به نظرم خیلی تاثیر گذار و قدرتمند ظاهر شدیم ، امیدواریم با کمک شما مخاطبین عزیز بتونیم خدمات متمایزتری ارائه بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن