آموزش X-Particles 3 در Cinema 4D

در این مجموعه X-Particles 3، مربی Tim Clapham از طریق فرآیند ساخت چندین پروژه کوچک، به شما امکان یادگیری XP3 را با استفاده از مثال های عملی میدهد.

X-Particles 3 یک پلاگین باورنکردنی است که در حال حاضر قدرتمندترین سیستم موجود برای Cinema 4D است. بسیاری از ویژگی های کلیدی شامل xpSystem ، Dynamics ، Groups, Emitters, Generators, Caching, Modifiers, Questions and Actions است. این تمرینات به شما تکنیک های عمیق X-Particles 3 را آموزش می دهد.

بنابراین شما می توانید این ابزار دارای ویژگی های غنی را اداره کنید.ایجاد شبیه سازی آتش بازی در این آموزش مقدماتی ما با یک پارتیکل موشک که به آسمان پرتاب می شود شروع می کنیم و پس از آن با افزودن یک حرکت به موشک آن را گسترش می دهیم.

برای کنترل افکت ها از questions به ویژه xpSpawn Modifier که برای افزودن پارتیکل های بیشتر و ایجاد یک شلیک برای به اوج رسیدن موشک استفاده می شود. افزودن xpMaterial به ما اجازه ی ارائه نتیجه، کامل کردن تنظیمات آتش بازی اصلی را می دهد.

این آموزش با معرفی مفهوم کار با particle groups ادامه می یابد، بنابراین می توانیم افکت های خاصی را در گروه پارتیکل ها جدا کنیم و بیشتر به مفاهیم X-Particles questions and actions بپردازیم. در پایان آموزش انواع مختلفی از آتش بازی ها را ایجاد خواهیم کرد و اصول مختلف X-Particle را بررسی می کنیم و به شما پایه محکمی برای ادامه راه اندازی تنظیماتتان می دهیم. با سافت ساز همراه باشید.

تصاویر این دوره آموزشی:

توضیحات انگلیسی

Helloluxx – learn. X-Particles 3 from Tim Clapham

In this comprehensive X-Particles 3 tutorial, Tim Clapham takes you through the process of building several mini projects, allowing you to learn XP3 using practical examples. X-Particles 3 is an incredible plug-in, currently the most powerful particle system available for Cinema 4D. Covering many of the key features, including the xpSystem, Dynamics, Groups, Emitters, Generators, Caching, Modifiers, Questions and Actions, this training will teach you in-depth techniques of X-Particles 3, so you can master this feature rich toolset. Creating a Fireworks Simulation In this introductory tutorial we start with a single particle rocket firing into the sky, we then expand upon this adding a trail to the rocket. We use questions to control effects, specifically the xpSpawn Modifier which we use to add more particles and create a burst as the rocket reaches it’s apex. Adding the xpMaterial allows us to render the result, completing the basic firework setup.
The tutorial continues by introducing the concept of working with particle groups so we can isolate specific effects to groups of particles and we expand further on the X-Particles questions and actions concept. By the end of the tutorial we will have created several types of fireworks and explored a variety of X-Particle principles, giving you a solid foundation to continue developing your own setups.

خرید پستی محصول :

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
طراحی آشپزخانه کلاسیک

سیوان رحمتی

از همون دوران دبیرستان ، تو فکر داشتن کسب و کار اینترنتی بودم و همیشه آرزوم بود سایتی پر مخاطب داشته باشم ، عاشق تولید محتوام و کارشناسی کامپیوتر خوندم . فعلا مشغول عملی کردن ایده هام هستم ☺️، به نظرم خیلی تاثیر گذار و قدرتمند ظاهر شدیم ، امیدواریم با کمک شما مخاطبین عزیز بتونیم خدمات متمایزتری ارائه بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن