آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » شرکت سازنده » Helloluxx » Jumpstart 02 مبحث Copy/Stamping در هودینی

Jumpstart 02 مبحث Copy/Stamping در هودینی

Houdini Training : learn. Jumpstart Vol.2 – Copy/Stamping

کپی و استامپینگ در هودینی

از آنجایی که در جلد اول مطالبی را جمع آوری کردیم. حال مباحثی را در مورد مدلسازی رویه ای، نسخه sop و راه های درج متغیر به اشیا چندگانه در صحنه مان مورد بررسی قرار میدهیم. نسخه sop بخش حیاتی هودینی می باشد و درک آن برای مسیر یاد گیری ما با این نرم افزار مهم است.
آدام به شما نحوه استفاده از نقاط template، به عنوان یک پایه برای کپی کردن اشیا به نقاط template( مشابه ماژول موگراف سینما فوردی) را آموزش می دهد. همچنین، از صفات برای کنترل مقیاس، چرخش و رنگ آن اشیا استفاده می کنیم و نحوه استفاده از اکسپرشن های stamp برای درج متغیر به اشیا را فرا خواهید گرفت.
در بخش پایانی، از طریق ایجاد یک پروتوتایپ پایه از یک درخت forest of growing l-system که هر کدام از آن، یک درخت تولید شده رویه ای منحصر به فرد و کامل است، آدام نحوه استفاده از این دانش را برای سطح بعدی آموزش می دهد و از طریق ادغام صفات پینتینگ بروی سطح زمین کنترل می شود.( نکته: در این دوره آموزشی، توابع سیستم-I واقعی توضیح داده نشده اند. با سافت ساز همراه باشید.
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره ها را مشاهده فرمایید:
این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره : Houdini Training : learn. Jumpstart Vol.2 – Copy/Stamping

سطح : متوسط

زمان کل دوره :  –

تعداد فايل هاي تصويري :  5

سال آموزش : –

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره :  Adam Swaab

نرم افزار : Houdini

توضیحات انگلیسی

Houdini Training : learn. Jumpstart Vol.2 – Copy/Stamping

Picking up from where we left off in Volume 1: Procedural Modelling, we explore the copy sop and ways to add variation to multiple objects in our scene. The copy SOP is a vital part of Houdini and understanding this SOP, is critical to our learning trajectory with this software. Adam will show how to use template points as a basis for copying objects onto template points (similar to Cinema 4D’s mograph module), how to use attributes to control the scale, rotation and colour of those objects, and how to use stamp expressions to add variation to the objects.

In the final chapter, Adam shows how to take this knowledge to the next level, by creating a basic prototype of a forest of growing l-system trees, where each tree is a completely unique procedurally generated tree and the distribution is controlled by painting attributes onto a ground surface. (Note, the actual l-system functions are not explained in this tutorial).

عناوین دوره آموزشی

Chapter 1: Intro
Chapter 2: Introduction To Attributes
Chapter 3: Controlling Object Alignment
Chapter 4: Adding Variation With The Stamp function
Chapter 5: Painting A Forest Of Animated Trees

دانلود : حجم فایل ها : 619 مگابایت

دوست من ، حامی مالی سافت ساز باشید

4000#*97*788*

دانلود رایگان دوره ویدیو
از سرعت دانلود لذت ببرید.

Password is : softsaaz.ir

خرید پستی محصول :

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *