آموزش مقدماتی Substance Painter 2018

Introduction to Substance Painter 2018

آموزش مقدماتی Substance Painter 2018

آموزش مقدماتی Substance Painter

 

سابستنس پینتر بین آرتیست های بازی کامپیوتری به یک نرم افزار روزانه و اصلی و استاندارد تبدیل شده .در این دوره ، هنرمند Christophe Desse با اشتراک گذاشتن ورکفلو و تکنیک های بهبود یافتش ما رو به بهترین نحو آموزش میده.

اون مستقیما رویکردی پیش میگیره تا هنرجو به صورت مستقیم پروژه رو جم کنه بدونه اینکه بخواد احساس خستگی و نا اشنایی با اینترفیس و ورکفلو پیدا کنه.با یک مقدمه پرجزّیات واسه ابزار و ویژگیها شروع میکنه ، بعدش کربستف بیشتر به مباحث سطح بالا ورک فلو میپردازه و کل پروسه تکسچر کردن یک پروژه روبات و راننده رو انجام میده.

این کار به اون اجازه میده که ورکفلو تکسچر کردن کاراکتر و هارد سارفیس رو همزمان به پیش ببره و اموزش بده. راجع به راه روش و تکنیک های مختلف صحبت میکنه تا بتونیم ابجکتهای مختلفی به شیوه های مختلف تکسچر کنیم و بتونیم تنظیمات متریال رو به خوبی کنترل کنیم.متریال های مختلفی تشریح و توضیح داده میشه البته به روش کریستف. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • اینتر فیس
  • ویژگی های ویوپورت
  • شفافیت و آی ری
  • تکسچرها و متریال ها
  • متریال های هوشمند
  • پروجکشن
  • استنسیل ها
  • پروسه بیکینک
  • نقات کمکی
  • نحوه رویکرد در برابر سطوح سخت و جزئیات مختلف

تصاویری از این آموزش :

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Introduction to Substance Painter 2018

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4.24 ساعت

تعداد فايل هاي تصويري : 24

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Christophe Desse

نرم افزار : Substance Painter

زیرنویس : ندارد

The Gnomon Workshop – Introduction to Substance Painter 2018

Allegorithmic’s Substance Painter has become a standard tool at studios around the world for texturing game assets. In this title, lead technical artist Christophe Desse takes us through the paces of learning Painter by sharing his production proven techniques and workflow . His direct approach allows the student to learn how to quickly tackle projects without feeling overwhelmed with the interface, terminology or workflow. Starting with a detailed introduction to the tools and features, Christophe then goes deeper into the workflow of Substance Painter showing the texturing process on a full project by texturing a detailed walker-bot model and its driver. This allows him to share his workflow for texturing both character and hard surface models. He shares various techniques that can be used to texture various components while discussing how to handle the various material settings and maps. Many different types of materials are textured and demonstrated, providing a thorough insight into Christophe’s methodology. Topics include the Painter interface, display and viewport features, transparency and Iray, Textures Sets and Materials, Smart Materials, Projections, Stencils, Baking, Anchor Points, and how to approach hard surface weathering and detailing.


01. Introduction
02. Interface
03. Display and Viewport Features
04. Transparency and Iray Introduction
05. Texture Set and Materials
06. Smart Materials and Projections
07. Stencils
08. Maps Baking
09. Anchor Point and UV Re-project
10. Sample Monkey Rendering in Iray
11. ScoutWalker – Baking Maps
12. ScoutWalker – Driver 1st Pass
13. ScoutWalker – Walker Body 1st Pass
14. ScoutWalker – Walker Addon 1st Pass
15. ScoutWalker – Walker Legs and Ground 1st Pass
16. ScoutWalker – Turning the Lights on
17. ScoutWalker – Texturing the Eyes and Environment Test
18. ScoutWalker – Texturing the Ground with S-SOURCE
19. ScoutWalker – Detailing the Body and Legs
20. ScoutWalker – Detailing the Addon and Driver
21. ScoutWalker – Detailing Helmet and Nails
22. ScoutWalker – Adding Marking in 3d View
23. ScoutWalker – Adding Marring in UV View and More Details
24. ScoutWalker – Final Renders OpenGL and Iray

دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا :

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز - 86%

86%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

امتیاز کاربران: 4.09 ( 11 رای)
طراحی آشپزخانه کلاسیک

گشین خسروی

من با علاقه خاصی که به نرم افزار ودنیای وب داشتم و روز به روز که شاهد پیشرفت دنیای تکنولوژی بودیم، سعی کردم دنبال علایقم برم و از وقتی که فعالیت در سایت سافت ساز رو شروع کردم جذابیت های کاری زیادی برام داشته و ما با یاری شما دوستان عزیز پیشرفت های چشمگیری داشتیم وبه همین منظور سعی می کنیم بهترین ها را در اختیار بهترینها بزاریم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن