Adobe BridgeIllustratorLearn Squaredphotoshopآموزششرکت سازندهگرافیک و ویرایش تصویرمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش طراحی تایتل با فتوشاپ Photoshop

Learn Squared – Main Title Design

طراحی تایتل با فتوشاپ

طراحی تایتل با فتوشاپ

 

طراحی تایتل با فتوشاپ ” آموزش های طراح معروف و برنده جایزه ، آقای اش ثورب را دنبال کنید که در این آموزش ها نحوه طراحی های دقیق و متفکرانه را نشان می دهد. دانشجویان در کنار کسب مهارتهای حرفه ای، اصول اصلی عناوین موفقیت آمیز را یاد میگیرند و سپس برای قرار دادن مفاهیم برای کار از نمونه های چندگانه خودشان استفاده می کنند که این چالش برانگیز است.

1. تحلیل عناوین

به طور واضح چه چیزی کار توالی عناوین را نشان میدهد؟ برای شروع، اش نمونه های مختلفی را می آورد و آن نمونه هایی که کار می کنند را نشان می دهد و آن چیزی که در توالی عناوین وجود ندارد را نیز مورد بررسی قرار می دهد. نحوه ایجاد بهترین ها را یاد بگیرید تا قادر به تصویر برداری از یک داستان منحصر به فرد در یک زمان کم می باشد.

2. تایپو گرافی

انتخاب یک Type face مناسب ممکنه که یه کار ساده به نظر بیاد اما میتونه پروژه شما رو بسازه یا نابودش بکنه . اش، به شما نحوه تصمیم گیری در باره نوع typeface و شروع به لایه بندی سریع فریم ها با قرار گیری type face در ذهن می کند. از اینجا ، برای پیشرفت در درس قبلی یک داستان متحرک را ایجاد مینمایید.

3. یک آزمایش کنترل شده

بیایید یک آزمایش طراحی عنوان را انجام دهیم. استفاده از یک مجموعه کوچک، از پیش تعیین شده از تصاویر منبع، اش با چالشهای خود و دانشجویانش یک توالی فکری مبتنی بر یک منطق نمونه و عنوان فیلم چالشش را ایجاد می کند.

4. مبانی طراحی گرافیک

پروژه های رویکردی را یاد بگیرید که تنها برای طراحی گرافیک جهت دستیابی به هدف خلاق استفاده می شود. با استفاده از اصول تفکر در درس های قبلی، اش 4 تا 8 برند را با استایل فریم ها با استفاده از تنها یک طراحی ایجاد می کند. نحوه ایجاد thumbnail ، کشیدن و سازماندهی منابع و استفاده از نقشه های ذهنی را یاد بگیرید.

5. نهایی سازی طراحی گرافیک

ایجاد بر اساس محتویات از درس قبلی، اش فلسفه و تکنیک های پشت پرده ایجاد یک توالی عنوان را در طراحی گرافیکی بررسی می کند . شما دنیای تایپوگرافی را دوباره مشاهده مینماید و خروجی نهایی کامپوزیت ها در فتوشاپ و بازگشت به مراحل انجام شده برای بازتاب کارهایتان را مورد بررسی قرار می دهید.

6. استفاده از نرم افزار سه بعدی

بعضی اوقات وقتی منابعی برای یک شات عکس بزرگ ندارید. در این موقعیت، 3D واقعی میتواند یک جایگزین فوق العاده برای استفاده در طراحی عنوان می باشد. در این درس، اش از Cinema 4D, Octane, and Marvelous Designer استفاده می کند و قضیه مهمتر این است که چرا او از انها در چنین موقعیت هایی استفاده می کند.

7. کامپوزیت کردن رندرهای سه بعدی

ساخت بر اساس دانش از درس قبلی، جستجوی پیشرفته دنیای نرم افزار 3D را ادامه می دهد. اش فرایندش را برای ادغام رندرهای تری دی اش در فتوشاپ برای رسیدن به اهداف در تم و مپ ذهنیش آموزش می دهد. در اینجا، با استفاده از تکنیک های سه بعدی و دو بعدی که قبلا بحث شد، برای ایجاد فریم های آماده، تولید دقیق را مورد بررسی قرار می دهیم.

8. مغز بیش از براون

باید همیشه تلاش کنید تا بخشی از مغز مشتریان باشید و و نه دستان آنها. برای جمع بندی، اش بهترین شیوه های خود را برای مدیریت روابط هنرمند/ مشتری مورد پوشش قرار می دهد. چگونگی و چرایی ارائه کارتان برای حفظ امنیت را نیز فرا خواهید گرفت. با سافت ساز همراه باشید.

تری دینگا

پیش نمایش دوره طراحی تایتل با فتوشاپ :

 

عنوان دوره : Learn Squared – Main Title Design

سطح : مناسب برای همه

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 98

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Ash Thorp

نرم افزار : Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Bridge

زیرنویس : ندارد

Learn Squared – Main Title Design

Follow along as award-winning title designer, Ash Thorp, demonstrates how to craft detailed and thoughtful main title designs. Alongside Ash’s professional Apprentices, students will learn the core principles of successful titles, and then be challenged to put these concepts to work by creating multiple examples of their own.

Optional Software:
Font Explorer, Mind Node, Adobe InDesign, Cinema 4D Studio R16, Octane Render, Marvelous Designer
1. Analyzing Titles

What exactly is the function of a title sequence? To get things started, Ash will walk you through various examples and dissect what works and what doesn’t in title sequences. Study how the Greats are able to capture a unique glimpse of the story in a short amount of time.
2. Typography

Choosing a relevant typeface may seem like a simple task, but it can make or break a project entirely. Ash will show you how much thought should go into a decision like this, and begin laying out quick frames with type placement in mind. From here, you will learn to craft a moving story to match the progress made during the previous lesson.
3. A Controlled Experiment

Let’s dive head-first into a controlled title design experiment. Using a small, predetermined set of reference images, Ash will challenge himself and his students to create a mock sequence based off of a sample logline and film title.
4. Graphic Design Basics

Learn to approach projects which only required graphic design to achieve their creative goal. Using the principles taught in previous lessons, Ash will be creating 4-8 brand new styleframes using only design. You will explore how he creates thumbnails, pulls and organizes references, and utilizes mind maps.
5. Finishing Graphic Design
Building upon the contents of the previous lesson, Ash will further explain his philosophies and techniques behind creating a title sequence based in graphic design. You will revisit the world of typography, building out final composites in Photoshop, and learning to take a step back to reflect on our work.
6. Using 3D Software
Sometimes you don’t always have the time or resources for a large photoshoot. In these situations, realistic 3D can be a wonderful substitution to use in title design. In this lesson, Ash will explore how he uses Cinema 4D, Octane, and Marvelous Designer – and more importantly why he uses them in these situations.
7. Compositing 3D Renders

Building upon the knowledge from the prior lesson, we’ll continue exploring the complex world of 3D software. Ash will show his process for integrating his 3D renders into Photoshop, to further accomplish the goals of his mind map and theme. Here, you will learn to create detailed production-ready frames using all of the 2D and 3D techniques discussed prior.
8. Brains over Brawn

You should always strive to be a part of your client’s brain, and not strictly their hands. To wrap things up, Ash will recap his best practices for managing artist/client relationships. Learn how and why you should carefully present your work to preserve the quality within


1. Analyzing Titles
2. Typography
3. A Controlled Experiment
4. Graphic Design Basics
5. Finishing Graphic Design
6. Using 3D Software
7. Compositing 3D Renders
8. Brains over Brawn

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز - 83%

83%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 4.09 ( 8 votes)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا