خانه » فیلم های آموزشی » سه بعدی و گرافیک » سه بعدي و انيميشن » Maya » متریال و رندرهای پیشرفته با Substance Painter و RenderMan 21

متریال و رندرهای پیشرفته با Substance Painter و RenderMan 21

اموزش RenderMan

توسعه با سابستنس پینتر و رندرمن

Look Development with Substance Painter and RenderMan 21 :شاید تا به حال خواسته باشید که متریال های واقع گرایانه ای برای آثار خود بوجود آورید. هدف این دوره دقیقاً همین است.در این دوره راههای پیشرفته و واقع گرایانه در ساخت متریال برای رندر را یاد می گیرید.
در ابتدا نظری خواهیم داشت بر چگونگی خروجی گرفتن دقیق از مایا برای کار در سابستنس پینتر.سپس در آن نرم افزار برای آبجکت های خود نقش و بافت ایجاد می کنید. در پایان نیز درکی پایه ای از متصل کردن بافت های خروجی گرفته شده خود و متریال های قابل لایه بندی (PxrSurface) خواهید داشت.
در این دوره میگوئل جراس که از هنرمندان این عرصه است تجربیات خود را در اختیار شما همراهان سافت ساز قرار می دهد. زمانی که این دوره آموزشی سابستنس پینتر و رندرمن را به پایان ببرید نه تنها آموخته اید که متریال های زیبایی را خلق کنید بلکه مهارت خواهی را خواهید آموخت که می تواند در جریان کار آینده شما به کار آید و سطح کارتان را ارتقا دهد.
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره : Pluralsight – Look Development with Substance Painter and RenderMan 21

سطح : متوسط

زمان کل دوره :  3 ساعت و 11 دقیقه

تعداد فايل هاي تصويري : 29

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Miguel Lleras

نرم افزار : Maya 2017, RenderMan 21 and Substance Painter 2

توضیحات انگلیسی این دوره

Pluralsight – Look Development with Substance Painter and RenderMan 21

Have you ever wanted to create realistic materials? If so, this course is for you. In this course, Look Development with Substance Painter and RederMan 21, you’ll learn how to do look development in a more realistic way. First, you’ll discover how to properly export the geometry between Maya and Substance Painter. Next, you’ll create and paint the textures for your objects on Substance Painter. Finally, you’ll get a basic understanding on how to connect your exported textures to the PxrSurface material. When you’re finished with this Substance Painter and RenderMan course, you’ll not only understand how to create beautiful materials, but also will have a very strong work flow to work your own look development. Software required: Maya 2017, RenderMan 21 and Substance Painter 2.

عناوین دوره آموزشی

01 Course Overview Course Overview
02 Setting up the Workflow Between Substance Painter and Maya Project Overview
03 Setting up the Workflow Between Substance Painter and Maya Objects UVs
04 Setting up the Workflow Between Substance Painter and Maya Applying the Basic Materials for Exporting
05 Setting up the Workflow Between Substance Painter and Maya Exporting Objects from Maya
06 Setting up the Workflow Between Substance Painter and Maya Look Development Lighting Rig on Maya and RenderMan
07 Setting up the Workflow Between Substance Painter and Maya Importing HDRI to Substance Painter
08 Creating the Trunk Textures Importing the Trunk and Creating the Channels
09 Creating the Trunk Textures Creating the Box Textures
10 Creating the Trunk Textures Creating the Borders Textures
11 Creating the Trunk Textures Working on the Metal Parts
12 Creating the Trunk Textures Creating the Handle Textures
13 Creating the Trunk Textures Adding Dirt to the Trunk
14 Creating the Bulb Textures Creating the Base and Cord Textures
15 Creating the Bulb Textures Creating the Ring Textures
16 Creating the Bulb Textures Painting Glass Masks
17 Creating the Gramophone Textures Importing the Gramophone
18 Creating the Gramophone Textures Applying Wood Material
19 Creating the Gramophone Textures Refining the Wood Material
20 Creating the Gramophone Textures Setting up the Normal for the Plate
21 Creating the Gramophone Textures Applying the Plate Material
22 Creating the Gramophone Textures Creating the Disc Material
23 Creating the Gramophone Textures Creating the Metal Parts and Exporting the UDIM Textures
24 Importing Textures and Setting up Look Development Creating the Basic Material
25 Importing Textures and Setting up Look Development Applying Materials Based on a Script
26 Importing Textures and Setting up Look Development Applying Materials to the Bulb Base
27 Importing Textures and Setting up Look Development Applying Materials to the Bulb Glass
28 Importing Textures and Setting up Look Development Applying Materials to the Gramophone Based on UDIMs
29 Importing Textures and Setting up Look Development Applying the Filament Material and Course Wrap Up

دانلود : حجم فایل ها : 18 گیگابایت در حالت غیر فشرده

دوست من ، حامی مالی سافت ساز باشید

4000#*97*788*

فایل حاوی لینک ها دانلود میشود و شما هر وقت دوس داشتین میتونین دانلود نمایید.

مبلغ خرید 2900 تومان-حجم دانلودی 12 گیگابایت

پس از پرداخت ، فایل متنی حاوی لینک ها دانلود خواهد شد.

آموزش های نرم افزار ZBrush
از سرعت دانلود لذت ببرید.

Password is : softsaaz.ir

خرید پستی آموزش بی نظیر :

url

پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
اشتراک گذاری این مطلب :



  • مسابقه و جوایز

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *