فیلم آموزشی سابستنس به آرنولد در 3ds Max

آموزش تردی مکس

آموزش سابستنس تری دی مکس در آرنولد

زمانی که صحبت از تکسچرینگ سه بعدی هندسه در تمام زمینه های 3D بشه ، در حال حاضر ، ابزارهای سابستنس یک استاندارد صنعتی به شمار می آیند. همانطور که Autodesk انجین آرنولد رو به صورت پکیج پایه و بیس تری دی مکس معرفی کرد ، شناخت چگونگی استفاده از این دو ابزار با هم یه ضرورت به حساب می آید . با سافت ساز همراه باشید.

در این دوره ، نحوه استفاده از مجموعه ابزارهای پایه سابستنس از Allegorithmic در ارتباط با آرنلود رندر در تری دی مکس را مورد بحث قرار می دهیم.

مربی دوره Brian Bradley ، آپشن ها و نیازهای ورک فلو مختلف برای استفاده از Bitmap2Material سابستنس و برنامه های طراح با تری دی مکس و آرنولد را مورد بررسی قرار می دهد. این دوره آموزشی از سافت ساز ارائه می شود.

عناوین این دوره آموزشی
  • چرا باید از سابستنس استفاده کنیم ؟
  • انتخاب ورک فلوی سابستنس
  • استفاده از Bitmap2Material در تری دی مکس
  • ساخت متریال های شما
  • کار با متریال ها و مپ ها از برنامه طراح
  • استفاده از یک متریال (سابستنس) در آرنلود
  • بهبود نتایج سابستنس
  • اکسپورت انواع مپ ها
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره : Lynda – 3ds Max Substance to Arnold

سطح : متوسط

زمان کل دوره :  2.2 ساعت

تعداد فايل هاي تصويري :  37

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Brian Bradley

نرم افزار : 3ds Max – Substance – Arnold

توضیحات انگلیسی

Lynda – 3ds Max Substance to Arnold

Substance tools are now an industry standard when it comes to texturing 3D geometry in all areas of 3D. As Autodesk now includes the Arnold renderer as part of the base 3ds Max package, understanding how to use these two toolsets together is a must . In this course, discover how to use the substance-based toolset from Allegorithmic in conjunction with the Arnold renderer in 3ds Max. Instructor Brian Bradley explores the various workflow requirements and options for using the Substance Bitmap2Material and Designer applications with 3ds Max and Arnold.

Topics include:
Why should we use substances?
Choosing a substance workflow
Using Bitmap2Material in 3ds Max
Building up your material
Working with substances and maps from the Designer application
Using a substance with Arnold
Improving your substance results
Exporting your map types

فصول دوره

1. An Overview of the Substance Toolset
2. Using Bitmap2Material inside 3ds Max
3. Working with Substances from the Designer Application
4. Working with Maps from the Designer Application
5. Working with Maps from the Painter Application

 

دانلود : حجم فایل ها :  1 گیگابایت :

دانلود رایگان دوره – ویدیوها

دانلود رایگان فایل تمرینی – پارت1
دانلود رایگان فایل تمرینی – پارت2

از سرعت دانلود لذت ببرید.
Password is : softsaaz.ir
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

 

خرید پستی آموزش بی نظیر :

url

خانم یادگار

نگین یادگارهستم . لیسانس مدتیه فعالیتم رو در سایت سافت ساز در حیطه تولید محتوا شروع کردم . جذابیت های کار وقتی برای خسته شدن نمیذاره .روزمرگی تکراری رو با تازگی دنیای مجازی و نرم افزار های بروز به یه گذر شیرین تبدیل کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن