Lyndamayaآموزشانیمیشنرندرینگریگ کردنشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش انیمیشن کارتونی در Maya

Animating Cartoon Characters in Maya

آموزش انیمیشن کارتونی

آموزش انیمیشن کارتونی

 

در این دوره به آموزش انیمیشن کارتونی در Maya می پردازیم. اگر شما کاراکتر های خود را ریگ کرده اید، زمان آن رسیده است که کاری کنید که آنها به حرکت در آیند. هنگامیکه مدلسازی کاراکترهای کارتونی در مایا به اتمام رسید، George Maestri پنج مرحله ساده را برای ایجاد انیمیشن های کارتونی بسیار واقعی در مایا شرح می دهد.

در دوره قبلی، با استفاده از ریگ پیشرفته، نحوه انیمته کردن یک پیاده روی، ایجاد یک پرش و متحرک سازی تغییر وضعیت صورت در هنگام بیان ، انیمیته کردن یک زیپ آوت یا یک خروج سریع و درنهایت نهایی سازی و رندر نمودن پروژه تکمیل شده را آموزش دادیم.د رطول این دوره، جورج بر روی اصول انیمیشن مانند اسکواش و اسکرچ، اغراق، حرکات قوسی و هم پوشانی تمرکز می نماید. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی آموزش انیمیشن کارتونی :

  • زمانبندی پیاده روی
  • بلاکینگ قدم ها
  • انیمیته کردن پیاده روی کاراکتر
  • انیمیته کردن یک پرش از جمله فرود و حرکت قوسی
  • بلاکینگ و زمانبندی
  • ایجاد حالتهای چهره
  • انیمیته کردن یک خروج سریع
  • درج نور
  • رندرینگ در مایا
  • و …
تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Lynda – Animating Cartoon Characters in Maya

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.17 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 28

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : George Maestri

نرم افزار : Maya

زیرنویس : ندارد

Lynda – Animating Cartoon Characters in Maya

Now that you’ve rigged your characters, it’s time to make them move. Starting from where Modeling a Cartoon Character in Maya left off, George Maestri teaches five simple steps to creating exaggerated cartoon animation in Maya. Using the rig developed in the previous course, he shows how to animate a walk, create a jump, animate changes in facial expression and posture, animate a “zip out” or quick exit, and then show how to finalize and render the complete project. Throughout the course, George touches on animation principles such as squash and stretch, exaggeration, follow-through, and overlapping action.


1.Working out the walk timing
2.Blocking out footsteps
3.Animating the character’s walk
4.Animating a jump, including the landing and follow-through
5.Blocking out and timing poses
6.Creating facial expressions
7.Animating a quick exit
8.Adding lights
9.Rendering in Maya

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز - 7.8

7.8

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.23 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا