blenderLyndaآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش رندرینگ با استفاده از Cycles در Blender

Lynda - Rendering Using Cycles in Blender

آموزش رندرینگ با استفاده از Cycles در Blender

آموزش رندرینگ با استفاده از Cycles در Blender

 

در این آموزش از سایت Lynda با نرم افزار Blender که یک مجموعه گرافیکی سه بعدی منبع باز  می باشد که به شما علاقه مندان موتور رندر Cycles پیشنهاد میدهد ، موتور رندری که درجه تازه ای از واقعیت و حرفه ای بودن را  را به صحنه شما اضافه میکند.در این دوره از شرکت Lynda ،  مربی جورج مایستری ، نگاهی به نوع نورها , متریال ها و تنپیمات رندر می اندازد.سایه لایه ها , افزایش سطح با تکسچر و شیشه و اضافه کردن نورها و سایه های واقعی به صحنه  را یاد میگیرید.در فصل اخر, یک پروژه کوچک که شامل  یک فضای داخلی ساده معماری است ارائه میشود با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • کنترل محاوره ای رندر
  • استفاد از سیستم شیدر نود
  • اضافه کردن تکسچر و متریال
  • اضافه کردن بامپ و جابجایی
  • اضافه کردن نورهای اصلی و فرعی
  • اضافه کردن پس زمینه محدود
  • اضافه کردن اشیا بعنوان نور صحنه
  • ایجاد دوربین ها
  • و …
تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Lynda – Rendering Using Cycles in Blender

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1 ساعت و 28 دقیقه

تعداد فایل های تصویری : 26

سال آموزش : 2013

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : George Maestri

نرم افزار : Blender

زیرنویس : ندارد

Lynda – Rendering Using Cycles in Blender

The open-source 3D graphics suite Blender now offers Cycles, a rendering engine that adds a new degree of realism and professionalism to your projects. In this course, George Maestri introduces Cycles, and reviews its lighting types, materials, and render settings. Learn how to layer shaders, enhance surfaces with texture and gloss, and add lifelike lighting and shadows to your scenes. In the final chapter, follow along with a small, self-contained project, where a simple architectural interior will be rendered.

Topics include:

Controlling interactive rendering
Using the shader node system
Adding textures to materials
Adding bumps and displacements
Adding primary and secondary lights
Using ambient occlusion
Using objects as light sources
Creating cameras


1. Using Cycles in Blender

Enabling the Cycles renderer 2m 7s
Controlling interactive rendering 1m 33s
Understanding render settings 3m 20s

2. Creating Materials in Cycles

Understanding basic Cycles materials 4m 49s
Using the shader node system 3m 51s
Layering shaders using the Mix node 4m 47s
Adding textures to materials 4m 25s
Creating glossy surfaces 4m 19s
Adding bumps and displacements 7m 8s
Creating realistic glass 5m 47s

3. Lighting Using Cycles

Exploring lighting types for Cycles 6m 1s
Controlling shadows in Cycles 2m 42s
Using ambient occlusion 2m 44s
Creating environmental light 3m 43s
Using objects as a light source 5m 47s

4. Rendering an Interior Scene in Cycles

Configuring the scene 2m 15s
Creating the camera 3m 42s
Setting up an environment 2m 2s
Adding primary lights 4m 17s
Adding secondary lights 4m 29s
Creating a soft box 2m 24s
Configuring ambient light 2m 17s
Final rendering 2m 20s

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 3.8 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا