آخرین خبرها

آموزش نرم افزار Bitmap2Material

اموزش Substance B2M

آموزش نرم افزار Bitmap2Material

نرم افزار Bitmap2Material به اختصار (B2M) از شرکت Allegorithmic ، توانایی تولید مپ های (PBR) رندر مبتنی بر فیزیک از یک تصویر منبع واحد به شما می دهد.
در این دوره آموزشی از شرکت Lynda ، مربی دوره Joel Bradley ، چگونگی استفاده موثر و کارآمد از این نرم افزار را به منظور بهبود ورک فلوی PBR شما و همچنین نحوه نویگیت کردن اینترفیس B2M را به شما مراجعین سافت ساز ، نشان میدهد.
ایشان کار با B2M را در نرم افزار Substance Designer ، استفاده از کنترل های گلوبال ، تغییر رنگ ها در یک بیت مپ ورودی ، دستکاری کردن رنگ پایه و تولید ambient occlusion و … را نیز آموزش خواهد داد.
عناوین این دوره آموزشی :
  • اینترفیس Bitmap2Material
  • بررسی نواحی پارامتر ها
  • Bitmap2Material Lite
  • بارگذاری Bitmap2Material
  • تنظیم سایز خروجی
  • تغییر رنگ ها در یک بیت مپ ورودی
  • استفاده از کنترل های فرکانس بالا ، متوسط و پایین
  • تنظیم مقدار زبری
  • تنظیم بالانس AO
  • لود کردن مپ ها در Unreal Engine
  • و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره :  Lynda – Substance B2M

سطح : متوسط

زمان کل دوره :  1 ساعت و 47 دقیقه

تعداد فايل هاي تصويري : 33

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Joel Bradley

نرم افزار : Bitmap2Material

توضیحات انگلیسی این دوره

Lynda – Substance B2M

The Bitmap2Material (B2M) application from Allegorithmic gives you the ability to generate physically-based rendering (PBR) maps from a single source image. In this course, learn how to effectively use this software to enhance your PBR workflow. Joel Bradley kicks off the course by showing how to navigate the B2M UI. Next, he shows how to work with B2M in Substance Designer. He also covers how to use the global controls, change the colors in an input bitmap, tweak the base color, generate ambient occlusion, and more.

Topics include:

Bitmap2Material UI
Exploring the parameters area
Bitmap2Material Lite
Loading Bitmap2Material
Adjusting output size
Changing the colors in an input bitmap
Using the low, mid, and high frequency controls
Setting the Roughness Value
Setting the AO balance
Loading your maps into Unreal Engine

عناوین دوره آموزشی

1. The Bitmap2Material UI

Menus and toolbars 4m 19s
The 2D view 3m 53s
The 3D view: Lights and Cameras 3m 57s
3D view: Menu options 3m 56s
Exploring the parameters area 2m 15s

2. Bitmap2Material in Substance Designer

Why work with Bitmap2Material inside another application? 3m 46s
Bitmap2Material Lite 3m 22s
How to load Bitmap2Material 3m 16s

3. The Global Controls

Output size and quality 3m 7s
Method and light equalizer options 5m 19s
MakeItTile: Legacy version 4m 5s
MakeItTile: Improved version 3m 24s

4. Fixing the Base Color Map

Hue, saturation, and luminosity 4m 4s
Using the Light Cancellation controls 3m 20s
Fixing ambient occlusion 2m 27s
Tweaking the base color 2m 53s

5. Using the Relief Controls

Normal Intensity and Format 3m 25s
Low, mid, and high frequencies 3m 41s
Relief Input 3m 53s
Detailed normal output 2m 30s

6. Building a Roughness Map

Setting the Roughness Value 2m 18s
Roughness Variations From Curves and Softness 2m 54s
Roughness from curves or color 4m 31s

7. Generating Ambient Occlusion

Setting the AO balance 2m 52s
Fixing the AO levels 2m 31s
Sharpening and denoising values 3m 1s

8. Saving and Testing Your B2M Texture

Saving your maps for texturing 2m 52s
Loading your maps into Unreal Engine 3m 44s
Creating and testing B2M 3 with your UE 4 material 4m 54s

دانلود : حجم فایل ها : 0.5 گیگابایت

خرید پستی آموزش بی نظیر :

url

پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *