آموزش پایپ لاین محتویات آنریل انجین

Lynda - Unreal Content Pipeline

آموزش آنریل انجین

پایپ لاین محتویات آنریل انجین

Unreal Engine 4 مجموعه ایی از ابزارهای ایجاد قدرتمندی است که متخصصان و حرفه ایی ها در انواع مختلف صنایع، برای ایجاد پروژه های ویژوالیزیشن یونیک و منحصر به فرد استفاده میکنند. در این دوره آموزشی ارائه شده در سافت ساز، اصول و پایه محکمی از پایپ لاین محتوا برای آنریل بدست میاورید، و نحوه گرفتن Asset ها و هندسه از برنامه ها و نرم افزارهای مختلف را به آنریل آموزش میبینید.

مربی دوره Scott Pagano ، چگونگی ایجاد کار با هندسه، نحوه ایمپورت مدلهای FBX و مدلهای انیمیت شده به انریل را شرح می دهد. ایشان چگونگی ایمپورت تکسچر ها ، اصلاح متریال ها ، کار با دوربین ها و … را فرا می دهد. همچنین، نحوه کار با چندین بخش کلیدی نرم افزارهای مایا و رویت را نیز توضیح می دهد.

پس از اتمام دوره، دانش و اطلاعات مورد نیاز را برای پر کردن شکاف بین نرم افزارهای ایجاد محتوا و انجین ویزوالیزیشن پیشرو را کسب خواهید کرد. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • کار با هندسه
  • ایمپورت فایلهای پردازش شده در انریل
  • استفاده از ادیتور Skeletal Mesh
  • ایجاد یک متریال با تکسچر ها
  • اصلاح متریالهای سابستنس
  • مونتاژ صحنه در آنریل انجین
  • کار با دوربین ها

لطفاً قبل از دانلود حتما پيش نمايش را مشاهده فرماييد:

Lynda – Unreal Content Pipeline

Unreal Engine 4—a suite of powerful creation tools—can be leveraged by professionals in a variety of different industries to create unique visualization projects. In this course, get a solid foundation of the content pipeline for Unreal, and discover how to get assets and geometry from different applications into Unreal. Instructor Scott Pagano covers how to work with geometry, including how to import FBX models and animated models into Unreal. He also shares how to import textures, refine materials, work with cameras, and more. Throughout the course, Scott demonstrates how to work with several key pieces of software, including Revit and Maya. Upon wrapping up this course, you’ll have the knowledge you need to bridge the gap between 3D content creation software and the leading visualization engine.

Topics include:
Working with geometry
Importing processed files into Unreal
Using the Skeletal Mesh Editor
Creating a material with textures
Refining Substance material
Assembling your scene in Unreal
Working with cameras

عنوان دوره : Lynda – Unreal: Content Pipeline

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.13 ساعت

تعداد فايل هاي تصويري :33

سال آموزش : 2018

فايل تمريني : ندارد

مربي دوره :Scott Pagano

نرم افزار : Unreal Engine – maya – revit

” این آموزش زیرنویس دارد “

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

جمع امتیازات

امتیاز گرفته شده

امتیاز کاربران: 4.7 ( 1 رای)

سیوان رحمتی

از همون دوران دبیرستان ، تو فکر داشتن کسب و کار اینترنتی بودم و همیشه آرزوم بود سایتی پر مخاطب داشته باشم ، عاشق تولید محتوام و کارشناسی کامپیوتر خوندم . فعلا مشغول عملی کردن ایده هام هستم ☺️، به نظرم خیلی تاثیر گذار و قدرتمند ظاهر شدیم ، امیدواریم با کمک شما مخاطبین عزیز بتونیم خدمات متمایزتری ارائه بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن