انتشار سیستم پایپ لاین جدید انیمیشن در آنریل‌انجین

پایپ لاین انیمیشن آنریل

شرکت Epic سیستم پایپ لاین تریلر بازی Fortnite که در آنریل انجین ساخته شده بود را منتشر می کند.

در اواخر سال 2016 و در زمان آماده سازی برای انتشار بازی Fortnite، شرکت Epic Games شروع به کار بر روی ساخت یک تریلر سینمائی سه دقیقه ای برای این بازی نمود.

هدف شرکت Epic این بود که یک صحنه ی کوتاه ریل تایم را با همان کیفیت موجود در دنباله های از پیش رندر شده بسازد که در عین حال قابلیت پیمایش ریل تایم و ایجاد تعامل با مجموعه ها نیز در طول فرآیند تولید وجود داشته باشد.

اگرچه آنریل انجین در اصل به عنوان یک ابزار برای توسعه بازی ساخته شده بود، اما هماهنگی و سازگاری آن با بسیاری از وظایف انیمیشن سازی، نظیر: ریگ کردن، متحرک سازی، ویرایش، تفسیر مقاله(editorial )، نسخه بندی (versioning)، توزیع لیست تغییرات (changelist )و غیره آن را به یک ابزار ایده آل برای ساخت انیمیشن نمود. قابلیت رندرینگ ریل تایم آنریل انجین باعث می شود تا کارها به شکل سریع تر انجام شود و نتایج بهتری نیز بدست آید.

در سیستم پایپ لاین قدیمی، مراحل رندر سبب میشد تا چندین ساعت یا حتی روز بین اعمال تغییرات و مشاهده ی آنها فاصله بیفتد. اما با وجود رندرینگ ریل تایم، تغییرات فورا قابل مشاهده است و کار ها به صورت سریع ادامه پیدا می کند.

ویدیوی آشنایی با پایپ‌ لاین انیمیشن تریلر سینمایی بازی Fortnite در UE:

در تریلر سینمایی بازی فورتنیت ، هنرمندان از ابزارهای رندرینگ حجمی ریل تایم آنریل انجین را برای ایجاد جلوه های ویژه یکپارچه که با این اقدام کاملاً سازگار است ، بهره برده اند.
ابرهای طوفانی و مرگ و میر دشمن در ریل تایم با استفاده از ترکیبی از حجم های مبتنی بر کاراکتر ، شبیه سازی مایع ، و پینتینگ واقعیت مجازی ساخته شده است.

Pipeline for animation in Unreal Engine

Epic publishes pipeline of Fortnite trailer made in Unreal Engine.

In late 2016, in preparation for the game’s release, Epic Games began production on a three-minute cinematic trailer for Fortnite. Epic’s goal was to create a real-time animated short with the same quality as a pre-rendered sequence, but which would allow real-time navigation and interaction with the set during the production process.

While Unreal Engine was originally designed as a game development tool, its integration of many animation pipeline tasks—versioning, rigging, animation, editing, editorial review, changelist distribution, and others—make it an ideal tool for animation work as well. Its real-time rendering capabilities contribute to the mix, giving instant feedback for faster work and better results.

In a traditional pipeline, the need for a rendering step adds hours or days between changes and review. With real-time rendering, changes are visible almost immediately so work can continue.

منبع : سایت اورموشن Evermotion

نویسنده : رحمتی

طراحی آشپزخانه کلاسیک

علیرضا ایزدی

دانشجوی مقطع کارشناسی رشته نرم افزار هستم و در زمینه ی ساخت بازی و CG فعالیت می کنم. علاقه ی زیادی به ترجمه متون انگلیسی دارم و امیدوارم که با آخرین اخبار و مقاله های حوزه ی کامپیوتر بتونم به شما علاقه مندان در این زمینه کمک کنم.

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن