آموزش ایجاد AI با Behavior States در UE

آموزش Unreal Engine

ایجاد هوش مصنوعی با Behavior States

در بازیهای ویدیویی، کاراکتر های دشمن واکنش های قابل باوری را به بازیکن و محیطشان نشان می دهند، که نشان دهنده یک تجربه بازی خوب می باشد. چگونه میتوان به روشی دست یافت تا بتوانید در هر فضای بازی کار خود را انجام دهید ؟

در دوره، Creating AI with Behavior States in Unreal Engine,، نحوه استفاده از قدرت ادراک، آگاهی و وضعیت رفتاری برای ایجاد AI که برای سناریوهای بازی سرگرم کننده به کار می روند، را فرا میگیرید. در ادامه، سیستم آگاهی که می تواند دشواری های برخورد دشمن را تنظیم کند را ایجاد نمایید و تمرین های رایج از توسعه AAA را برای تعریف جستجوی از پیش تعیین شده و مناطق گشت زنی در بازی مورد پوشش قرار می دهیم.

همچنین پیاده سازی سیستم های بازخورد AI VO و تکنیک های اشکال زدایی جامد برای خواندن وضعیت های AI ، یک سیستم دوربین تکنیکی برای مشاهده AI در هر موقعیتی با توجه به موقعیت بازی مورد بررسی قرار میگیرد. در پایان این دوره، درکی از رویکرد AAA را برای برخورد های دشمن در کمبات و بازی های مبارزه خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.12. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین این دوره آموزشی:

  • اصول AI States
  • ایجاد هوش AI
  • ایجاد محرک ها
  • ایجاد State Machine و سیستم هوشیاری
  • ایجاد Patrolling State و Patrol Paths
  • ایجاد Suspicious State
  • ایجاد Searching State
  • تنظیم Hostile State و بازی کردن با AI
  • و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره : Pluralsight – Creating AI with Behavior States in Unreal Engine

سطح :  پیشرفته

زمان کل دوره : 6.19 ساعت

تعداد فايل هاي تصويري : 45

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی :  دارد

مربی دوره :Patrick Haslow

نرم افزار :  4.12 Unreal Engine

توضیحات انگلیسی

Pluralsight – Creating AI with Behavior States in Unreal Engine

 Enemy characters exhibiting believable reactions to the player and their environment in video games is the hallmark of a good play experience. How can this be achieved in a way that works in any gameplay space? In this course, Creating AI with Behavior States in Unreal Engine, you will learn how to use the power of Perception, Awareness, and Behavior States to create AI that add to fun game scenarios. You will learn how to create an awareness system that can be adjusted easily to tune the difficulty of enemy encounters. The common AAA development practice of defining predetermined search and patrol areas in-game will also be covered, as will the implementation of AI VO feedback systems and solid debugging techniques to easily read AI stats. An addition of a tactical camera system will even be shown to easily observe your AI in any situation regardless of the game situation. At the conclusion of the course, you will thoroughly understand this AAA approach to enemy encounters in combat and stealth games. Software required: Unreal Engine 4.12

فصول دوره

1.Creating AI Perception and the Basics of AI States 1h 13m
2.Creating AI Perception and Stimuli 24m 58s
3.Creating the State Machine and Awareness System 1h 42m
4.Creating the Patrolling State and Patrol Paths 1h 2m
5.Creating the Suspicious State 28m 34s
6.Creating the Searching State 1h 8m
7.Adjusting the Hostile State and Playtesting the AI 17m 13s

خرید پستی آموزش بی نظیر :

url

پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
طراحی آشپزخانه کلاسیک

سیوان رحمتی

از همون دوران دبیرستان ، تو فکر داشتن کسب و کار اینترنتی بودم و همیشه آرزوم بود سایتی پر مخاطب داشته باشم ، عاشق تولید محتوام و کارشناسی کامپیوتر خوندم . فعلا مشغول عملی کردن ایده هام هستم ☺️، به نظرم خیلی تاثیر گذار و قدرتمند ظاهر شدیم ، امیدواریم با کمک شما مخاطبین عزیز بتونیم خدمات متمایزتری ارائه بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن