آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » سه بعدی و گرافیک » ساخت تکسچر » MARI » ایجاد پایپ لاین تکسچرینگ بین Mari و Maya

ایجاد پایپ لاین تکسچرینگ بین Mari و Maya

آموزش Mari و Maya
ایجاد پایپ لاین تکسچرینگ بین ماری و مایا

ماری یک برنامه کاربردی ترسیم تکسچر اختصاصی و قدرتمند می باشد که در صنعت فیلم، بازی و VFX به کار می رود .علاوه بر ابزارهای قدرتمند پینتینگ تکسچرها، برتری دیگر Mari در هماهنگی کامل با یکی از نرم افزارهای محبوب سه بعدی ساز یعنی مایا است و بر روی آماده سازی هندسه برای تکسچرها در مایا تمرکز میکند.

در اغاز، برخی استراتژی ها را برای layout های uv و مجموعه selection می آموزید سپس با پلاگین mGo ماری جهت فرستادن asset ها  برای پینتینگ کار میکنید. از اینجا، شما به داخل ماری میروید و در آغاز برخی اطلاعات پایه را در مورد پروژه، رابط کاربری، navigation و میانبرهای صفحه کلید یاد میگیرید. هنگامی که کار پینتینگ تکسچر ها را به اتمام رساندید ماری بعضی از آپشن ها را برای مرحله بعدی فراهم میکند شما از MODO renderer در ماری استفاده میکنید و نحوه گرفتن رندرهای بدون اشکال را در برنامه کاربردی فرا میگیرید.

سپس از طریق پلاگین mGo به پروژه تکسچر شده تان در ماری برمیگردید.این دوره آموزشی نحوه کار با شبکه های shading mGo و تکسچرهای مولتی تایل را آموزش می دهد. در پایان این دوره ، باید یک درک درست از نحوه آسان سازی انتقال از asset های مایا به ماری را داشته باشید بنابراین شما میتوانید تکسچرهای شکفت انگیزی را برای آنها ترسیم نمایید و سپس آنها را برای کار در مایا استفاده کنید.

با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی :
  • آماده سازی Asset مایا برای ماری
  • تکسچرینگ در ماری
  • پینتینگ ، کانال ها و شیدر های ماری
  • اتمام تکسچرینگ در ماری
  • و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
درحال بارگذاری...
این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره : Pluralsight – Establishing a Texturing Pipeline Between MARI and Maya

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.47 ساعت

تعداد فايل هاي تصويري : 23

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Eddie Russell

نرم افزار : Mari ، Maya

توضیحات انگلیسی

Pluralsight – Establishing a Texturing Pipeline Between MARI and Maya

MARI is a powerful, dedicated texture painting application that is used in the Film, VFX, and games industries. In addition to its robust tools for painting textures, one thing that MARI excels at is working back and forth with one of the most popular 3D packages in Maya. In this course, Establishing a Texturing Pipeline Between MARI and Maya, you’ll focus on preparing geometry for textures in Maya. First, you’ll learn about some strategies for UV layout, selection sets, and then how you can use MARI’s mGo plugin to send your assets to MARI for painting. From here, you’ll move over into MARI and first learn some basic information about projects, the user interface, navigation, and keyboard shortcuts. Once you’ve finished painting your textures, MARI provides some options for you in terms of what’s next. First, ypu’ll cover the MODO renderer inside of MARI and you’ll learn how to take renders right inside of the application. Next, you’ll learn how to quickly move your textured project back into MARI using the mGo plugin. This course will wrap up back in Maya as you learn how to work with mGo shading networks and multi-tile textures. By the time you finish this course, you should have a good understanding of how easy it is to move your Maya assets over into MARI so you can paint some amazing textures for them and then get them back into Maya. Required Software: Mari and Maya.

فصل های دوره

1-Preparing Maya Assets for MARI 39m 34s
2-Moving into MARI for Texturing 28m 5s
3-MARI Shaders, Channels and Painting 53m 20s
4-Finishing MARI Textures 44m 51s

خرید پستی آموزش :

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *