آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » سه بعدی و گرافیک » سه بعدي و انيميشن » Maya » آموزش اصول ریگ بندی کاراکتر بازی در Maya

آموزش اصول ریگ بندی کاراکتر بازی در Maya

آموزش توسعه با مایا
   ریگ بندی کارکترها در مایا

برای بسیاری از افراد، ریگینگ بازی آخرین مرحله از توسعه بازی می باشد و البته دلیل این امر هم ساده است.شما از یک بازی با استفاده از کنترلر ها برای انیمیه کردن یک اژدها با ماجراجویی شگفت زده نمی شوید.

یکی از رشته ها که بین هنر facing رو به پیشرفت و طراحی back end قرار دارد و به هر چیز دیگری که شما میبینید و بر روی صفحه نمایش اتفاق میفتدمربوط است، این هنر می باشد با این حال درک نحوه راه اندازی ریگ اژدها یا کاراکتر ماجراجویانه بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است.

در دوره، Game Character Rigging Fundamentals ، متوجه خواهید شد که ریگینگ در صورت راحت بودن و قابل هضم بودن، ضروری نخواهد بود. ابتدا مبانی ایجاد اسکلت و مفاصل را فرامیگیرید زمانیکه این مرحله کامل شد وارد کنترل های انیمیشن می شوید و محدودیت های خود را برای حرکت مفاصل اعمال میکنید پس از آن یک حرکت پیچیده تر را اعمال و مجموعه ای از کلیدهای driven را برای عناصری مانند انگشت و حرکت پا اعمال میکنید در پایان این دوره مباحثی تکمیلی برای ایجاد کاراکتر ها و حرکت مورد بررسی قرار میگیرد.نرم افزار مورد نیاز Maya 2017

عناوین اصلی این دوره آموزشی :
  • آماده سازی کاراکتر و صحنه
  • ساخت اسکلت
  • انیمیشن کنترلر ها
  • محدودیت و والدین کنترلر ها
  • پوست صاف
  • Component Editor
  • پینتینگ وزن پوست
  • تنظیم Driven Key
  • تنظیمات صحنه
  • و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
درحال بارگذاری...
این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره : Pluralsight – Game Character Rigging Fundamentals

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره : 5.38 ساعت

تعداد فايل هاي تصويري : 25

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Winston Powell

نرم افزار : Maya 2017

توضیحات انگلیسی

Pluralsight – Game Character Rigging Fundamentals

For many, rigging is the last area of game development they want to learn and it’s easy to understand why. You don’t play a game to be wowed by the controllers used to animate that dragon or marvel at the adventurer’s joint system. It’s one of those disciplines between forward facing art and back-end design that takes a back seat to most everything else you can see happening on the screen. However, understanding how to rig is what will take your dragon or adventurer character further than ever before and give them potential for a life of their very own. In this course, Game Character Rigging Fundamentals, you will find that rigging doesn’t have to be overwhelming if you learn the fundamentals in a comfortable and digestible way. First, you will start the basics of creating joints and building a skeleton. Once that’s complete, you will jump right into creating animation controllers and their constraints to help the joints move. After that, the character can be bound to the rig and you can modify those skin weights. Finally, to give the rig more complex movement, you will create set driven keys for elements like finger gripping and foot roll. By the end of this course, you will have everything you need to rig your characters and an excellent foundation for moving on to more advanced rigging. Software required: Maya 2017.

فصل های دوره

1-Scene and Character Preparation 21m 5s
2-Creating a Skeleton 53m 39s
3-Animation Controllers 30m 9s
4-Constrain and Parent the Controllers 56m 3s
5-Smooth Skins and the Component Editor 46m 5s
6-Painting Skin Weights 58m 47s
7-Set Driven Keys and Finalize Scene 1h 10m 41s

خرید پستی آموزش :

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • مسابقه و جوایز

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *