آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » سه بعدی و گرافیک » سه بعدي و انيميشن » 3ds Max » اصول مدلینگ پراپ بازی در Max و Zbrush

اصول مدلینگ پراپ بازی در Max و Zbrush

آموزش آنریل آنجیل

اصول مدل سازی پراپ در مکس و زیبراش

props، پلیر های شی متنوعی هستند که به ناچار در بازی ها تعامل خواهند داشت. این پلیرها شامل قوطی های کوچک و کاغذ ها می باشند که مانند ماشین های دینامیک، تله ها یا دستگاه ها برای نشان دادن توقف” hero props” به کار می روند. این چیزها دوام و انرژی را به دنیای بازی اضافه می کند و کمک میکنند تا زمینه ها فراهم شود.

در دوره، , Game Prop Modeling Fundamentals, ابتدا، با نحوه مدلسازی یک پراپ high polygen در تری دی مکس و زیبراش، آشنا می شوید . در ادامه، به صورت دستی عناصر ناشناخته از یک پراپ را طراحی می نمایید.

در نهایت، کار با محدودیت های مورد انتظار بازی برای صرفه جویی در زمان و افزایش کیفیت را فرا میگیرید. زمانیکه این دوره را به پایان رساندید، یک پراپ با های پولی را ایجاد کرده و قادر به انجام آن خواهید بود. نرم افزار مورد نیاز. 3ds Max 2017, ZBrus. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین این دوره آموزشی :

  • مسدود سازی
  • طراحی Unknown
  • آماده سازی زیبراش
  • اصول حجاری و اسکالپتینگ
  • اسکالپ جزییات
  • و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره : Pluralsight – Game Prop Modeling Fundamentals

سطح :  مقدماتی

زمان کل دوره : 4.21 ساعت

تعداد فايل هاي تصويري : 28

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی :  دارد

مربی دوره : Dan John Cox

نرم افزار : 3ds Max 2017, ZBrush

توضیحات انگلیسی

Pluralsight – Game Prop Modeling Fundamentals

Props are the various object players will inevitably interact with in games, from small cans and papers, to show stopping “hero props” like dynamic machines and traps or devices. These things add life and energy to game worlds and help provide context. In this course, Game Prop Modeling Fundamentals, you will first learn how to model a detailed high polygon prop inside 3ds Max and Zbrush. Next, you’ll try your hand at designing unknown elements of a prop without guidance. Finally, you’ll learn to work within the expected game constraints to save time and increase quality. When you’re finished with this course, you’ll understand what goes into creating a high poly game prop and be able to do it yourself. Software require: 3ds Max 2017, ZBrush

فصول دوره

1.Blocking In 42m 56s
2.Designing the Unknown 53m 31s
3.Preparing for Zbrush 48m 47s
4.Sculpting Fundamentals 1h 1m
5.Sculpting Details 53m 23s

خرید پستی آموزش بی نظیر :

url

پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *