آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » سه بعدی و گرافیک » سه بعدي و انيميشن » Houdini » ایجاد شهرهای رویه ایی با Houdini و Python

ایجاد شهرهای رویه ایی با Houdini و Python

آموزش Houdini
آموزش ساخت شهر در هودینی

انتظارات در مورد VFX در حال افزایش می باشد، هر چیزی نیاز به بزرگتر ، بهتر و سریع تر شدن از ان چیزی که قبلا بوده، دارد. محیط بسیار بزرگ برای این روند مورد انتظار نمی باشد.

در دوره، Procedural Cities with Houdini and Python، نحوه حل مسائل تولید شهرهای وسیع CG را با استفاده ازتکنیک های مختلف پایتون و هودینی، مورد بررسی قرار میدهیم. ابتدا پایتون رو معرفی میکنیم و توضیح میدهیم که چه جاهایی از هودینی استفاده میشه.

در ادامه شهر رو با ساختمانهایی از انواع مختلف، بلوک به بلوک، پر میکنیم و آن را با استفاده از پایتون به صورت خودکار در می آوریم، درنهایت برای بالابردن افق مرئی، دوباره از پایتون استفاده میکنیم و ابزاری که ارتفاع ساختمان ها را کنترل کند را ایجاد می کنیم.

شما میتونید از پایتون برای ایمپورت کردن فایل ها از دیسک ، خواندن و نوشتن فایلها، حفظ ترَک ها، ایجاد نود شبکه به صورت خودکار و توسعه تکنولوژی مورد نیاز برای ساخت داخل شهر، استفاده کنید.

در پایان این دوره آموزشی، شما یک شهر CG اتوماتیک و وسیع با ابر نقطه ای که دارای تمامی صفات مورد نیاز می باشد را به عنوان خروجی خواهید داشت. با این دانش، شما میتوانید فراتر بروید و درعین حال حافظه فوت پرینت خود را تا جای ممکن کوچک نگه دارید. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی :
  • معرفی پایتون برای Houdini
  • آماده سازی پیش نیاز ها
  • شبیه سازی اصلی
  • ایجاد آسمان
  • و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره ها را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره :  Pluralsight – Procedural Cities with Houdini and Python

سطح : متوسط

زمان کل دوره :  5 ساعت

تعداد فايل هاي تصويري : 60

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Timothy Stam

نرم افزار : Houdini

توضیحات انگلیسی

 Pluralsight – Procedural Cities with Houdini and Python

With expectations in VFX ever increasing, everything needs to be bigger, better, and faster than everbefore. Huge environments are no exception to this trend. In this course, Procedural Cities with Houdini and Python, you will learn how to tackle the problem of generating vast CG cities, making use of Python and various Houdini techniques, while maintaining artist control every step of the way. First, you will be introduced to Python itself, and where and how it can be used in Houdini. Next, you will learn how to populate a city plan with buildings of various types, block by block, and how to automate this using Python. Finally, Python is again used to do the heavy lifting on the skyline, building a tool that ensures artist control over the height of buildings. You will use Python to import files from disk, read from and write to files, keep track of what the set-up is doing, build node networks automatically and to develop the technology required to make this city generator work internally. By the end of this course, you will output a vast, automatically generated CG city, instanced upon a point cloud containing all the necessary attributes. With this knowledge, you can go big while keeping your memory footprint as small as possible.

عناوین دوره آموزشی

1.Introducing Python for Houdini 36m 23s
2.Preparing the Prerequisites – Part 1 56m 34s
3.Preparing the Prerequisites – Part 2 28m 33s
4.The Main Simulation – Part 1 1h 0m
5.The Main Simulation – Part 2 57m 16s
6.Creating the Skyline 1h 4m

خرید پستی محصول :

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *