اسکالپ کاراکتر برای بازی موبایل در ZBrush

Pluralsight – Sculpting a Character for Mobile Games

آموزش اسکالپ کاراکتر برای بازی موبایل

کاراکتر و شخصیت ها بخش مهمی برای اکثر بازی های هستند و روند تولید آنها در یک توسعه صنعت سریع و برای همیشه سازگاری دارد. در این دوره ، Sculpting a Character for Mobile Games ، چگونگی ساخت اسکالپ 3D با کیفیت بالا برای یک کاراکتر بازی موبایل را یاد میگیریم.
ابتدا ، مجسمه سازی آناتومی پایه ، که به مش پایه اعمال می شود را برای بدست آوردن آناتومی دقیق بررسی می کنیم .سپس ایجاد مش های سطوح سخت را در جایی که مش رفرنرس را ایجاد می کنید ، که با استفاده از تری دی مکس برای بدست آوردن یک مش تمیز ، ریتوپولوژی می کنید، کشف میکنید.
در نهایت ، تولید Asset و لباس را که همه را در زیبراش با استفاده از مش بدن کاراکتر انجام می دهید ، یاد میگیرید. در پایان این دوره آموزش ، فرآیند کلی را برای مجسمه سازی و اسکالپ کاراکتر از ابتدا با مشخصات موبایل ذهنی را خواهید شناخت. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی :
  • بلاکینگ و شکستن کاراکتر
  • آناتومی و اسکالپ کردن فرم
  • ایجاد عناصر لباس
  • ایجاد زره سطح سخت
  • جزییات و دیتیلینگ به اسکالپ
  • حجاری نهایی
  • و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره : Pluralsight – Sculpting a Character for Mobile Games

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.2 ساعت

تعداد فايل هاي تصويري :  21

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی :  دارد

مربی دوره : Jon Mills

نرم افزار :  ZBrush 4R17, 3ds Max 2015

توضیحات انگلیسی

Pluralsight – Sculpting a Character for Mobile Games

Characters are an essential part to most games, and their creation process in a fast developing industry, is forever adapting. In this course, Sculpting a Character for Mobile Games, you’ll learn how to create a high quality 3D sculpt for a mobile game character. First, you’ll explore basic anatomy sculpting, which will be applied to a base mesh, to gain anatomically accurate, but stylized proportions for your character. Next, you’ll discover hard surface mesh creation, where you’ll create a reference mesh, which you’ll retopologize using 3ds Max, to gain a clean mesh to progress with. Finally, you’ll learn clothing and asset generation, which you’ll create all inside of ZBrush using the character’s body mesh. By the end of this course, you’ll know the general process for sculpting a character from scratch, with mobile specifications in mind. Software required: ZBrush 4R17, 3ds Max 2015.

عناوین دوره

1. Blocking Out and Breaking Down the Character14m 22s
2. Anatomy and Form Sculpting26m 47s
3. Creating Clothing Elements13m 41s
4. Hard Surface Armor Creation12m 55s
5. Detailing the Sculpt29m 17s
6. Final Sculpting Pass23m 34s

دانلود : حجم فایل ها : 1.0 گیگابایت

دوست من ، حامی مالی سافت ساز باشید

4000#*97*788*

دانلود رایگان ویدیو – دوره
از سرعت دانلود لذت ببرید.
دانلود فایل تمرینی

Password is : softsaaz.ir

خرید پستی آموزش :

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
طراحی آشپزخانه کلاسیک

گشین خسروی

من با علاقه خاصی که به نرم افزار ودنیای وب داشتم و روز به روز که شاهد پیشرفت دنیای تکنولوژی بودیم، سعی کردم دنبال علایقم برم و از وقتی که فعالیت در سایت سافت ساز رو شروع کردم جذابیت های کاری زیادی برام داشته و ما با یاری شما دوستان عزیز پیشرفت های چشمگیری داشتیم وبه همین منظور سعی می کنیم بهترین ها را در اختیار بهترینها بزاریم :)

‫6 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن