3ds maxPluralsightZBrushآموزشحجاریشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش حجاری کاراکتر بازی موبایل در زیبراش

Pluralsight – Sculpting a Character for Mobile Games

حجاری کاراکتر بازی موبایل در زیبراش

حجاری کاراکتر بازی موبایل در زیبراش

 

 حجاری کاراکتر : کاراکتر و شخصیت ها بخش مهمی برای اکثر بازی های هستند و روند تولید آنها در یک توسعه صنعت سریع و برای همیشه سازگاری دارد. در این دوره ، Sculpting a Character for Mobile Games ، چگونگی ساخت اسکالپ 3D با کیفیت بالا برای یک کاراکتر بازی موبایل را یاد میگیریم.

ابتدا ، مجسمه سازی آناتومی پایه ، که به مش پایه اعمال می شود را برای بدست آوردن آناتومی دقیق بررسی می کنیم .سپس ایجاد مش های سطوح سخت را در جایی که مش رفرنرس را ایجاد می کنید ، که با استفاده از تری دی مکس برای بدست آوردن یک مش تمیز ، ریتوپولوژی می کنید، کشف میکنید.

در نهایت ، تولید Asset و لباس را که همه را در زیبراش با استفاده از مش بدن کاراکتر انجام می دهید ، یاد میگیرید. در پایان این دوره آموزش ، فرآیند کلی را برای مجسمه سازی و اسکالپ کاراکتر از ابتدا با مشخصات موبایل ذهنی را خواهید شناخت. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی آموزش حجاری کاراکتر :

  • بلاکینگ و شکستن کاراکتر
  • آناتومی و اسکالپ کردن فرم
  • ایجاد عناصر لباس
  • ایجاد زره سطح سخت
  • جزییات و دیتیلینگ به اسکالپ
  • حجاری نهایی
  • و …
تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Pluralsight – Sculpting a Character for Mobile Games

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.2 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 21

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Jon Mills

نرم افزار : ZBrush 4R17, 3ds Max 2015

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Sculpting a Character for Mobile Games

Characters are an essential part to most games, and their creation process in a fast developing industry, is forever adapting. In this course, Sculpting a Character for Mobile Games, you’ll learn how to create a high quality 3D sculpt for a mobile game character. First, you’ll explore basic anatomy sculpting, which will be applied to a base mesh, to gain anatomically accurate, but stylized proportions for your character. Next, you’ll discover hard surface mesh creation, where you’ll create a reference mesh, which you’ll retopologize using 3ds Max, to gain a clean mesh to progress with. Finally, you’ll learn clothing and asset generation, which you’ll create all inside of ZBrush using the character’s body mesh. By the end of this course, you’ll know the general process for sculpting a character from scratch, with mobile specifications in mind. Software required: ZBrush 4R17, 3ds Max 2015.

1. Blocking Out and Breaking Down the Character14m 22s
2. Anatomy and Form Sculpting26m 47s
3. Creating Clothing Elements13m 41s
4. Hard Surface Armor Creation12m 55s
5. Detailing the Sculpt29m 17s
6. Final Sculpting Pass23m 34s

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیازدهی به این مطلب

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 4.53 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا