آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » شرکت سازنده » Pluralsight » آموزش اصول ریگینگ در Maya

آموزش اصول ریگینگ در Maya

 آموزش 2017 Maya
آموزش ریگ بندی در مایا

در حالیکه مجموعه مهارتهایی مانند مدلسازی این توانایی را به شما می دهند تا شکل فیزیکی از یک کارکتر را ایجاد کنید ، مهارت ریگینگ در مایا به شما این توانایی را میدهد که ان مدلها را به پروژه خود اضافه کنید تا مدلها را به صورت قدرتمند تر و کنترل های انیمیشن را به صورت ساده تر ایجاد کنید.

در دوره Maya Rigging Fundamentals، اصول ریگینگ را در مایا 2017 فرا میگیرید ابتدا پایپ لاین های ریگینگ و مجموعه ابزار ریگینگ مایا را معرفی مینماییم. در ادامه نحوه ریگ کردن کاراکترتان را از طریق ایجاد سلسله مراتب مشترک، ik مبتنی بر پایه با راه اندازی پای معکوس، راه اندازی چرخش اسپلاین ik و بازو های سویچینگ ik/fk را مورد بررسی قرار میدهیم و درک بهتری از ریگینگ چانه، سینه، شانه، گردن و سر خواهید داشت.

در نهایت بلیند شیپ ها رابرای ساخت علامات چهره به کار روند را به شما عزیزان توضیح می دهیم. در پایان این دوره کاربردی دانش و ابزار لازم را برای ریگینگ کاراکتر مورد نظر خودتان در مایا را فرا میگیرید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2017 . با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی :
  • مقدمه ایی بر ریگ و مروری بر پروژه
  • معرفی اتصالات در مایا و ایجاد اسکلت
  • معرفی FK/IK ، کنترلر ها و ریگ پا
  • Spline IK و ایجاد Spine Rig
  • ایجاد سوییچینگ IK & FK
  • ریگ چشم،گردن،سر و دست ها
  • پوشیدن پوست و پیندینگ وزن
  • ایجاد اشکال بلند
  • و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره : Pluralsight – Maya Rigging Fundamentals

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره :8ساعت

تعداد فايل هاي تصويري : 75

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی :  دارد

مربی دوره :Peter Gend

نرم افزار :  Maya 2017

توضیحات انگلیسی

Plursight – Maya Rigging Fundamentals

With expectations in VFX ever increasing, everything needs to be bigger, better, and faster than everbefore. Huge environments are no exception to this trend. In this course, Procedural Cities with Houdini and Python, you will learn how to tackle the problem of generating vast CG cities, making use of Python and various Houdini techniques, while maintaining artist control every step of the way. First, you will be introduced to Python itself, and where and how it can be used in Houdini. Next, you will learn how to populate a city plan with buildings of various types, block by block, and how to automate this using Python. Finally, Python is again used to do the heavy lifting on the skyline, building a tool that ensures artist control over the height of buildings. You will use Python to import files from disk, read from and write to files, keep track of what the set-up is doing, build node networks automatically and to develop the technology required to make this city generator work internally. By the end of this course, you will output a vast, automatically generated CG city, instanced upon a point cloud containing all the necessary attributes. With this knowledge, you can go big while keeping your memory footprint as small as possible.

 

فصل های دوره

1.Introduction to Rigging & Project Overview 31m 45s
2.Introduction to Joints in Maya & Creating the Skeleton 1h 11m
3.Introduction to FK/IK, Controllers, and Rigging the Legs 1h 12m
4.Spline IK and Creating the Spine Rig 1h 1m
5.Creating Switchable IK & FK Arm Rigs 1h 26m
6.Rigging the Eyes, Neck, Head, and Hands 55m 4s
7.Skin Binding and Weight Painting 1h 13m
8.Creating Blend-shapes and Course Wrap-up 1h 16m

خرید پستی آموزش :

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *