فیلتر و نویز های جدید Substance Designer 2017.2

Allegorithmic  بروزرسانی جدید بزرگی برای نرم افزار Substance Designer منتشر کرد .

Allegorithmic   سال بی نظیر خود را با یک بروزرسانی جدید برای Substance Designer ادامه میدهد. 7 نویز و فیلتر جدید اضافه شده اند که ساخت الگو ها و شکل های پیچیده را آسان تر کنند در حالی که پشتیبانی جدید برای فرمت AxF™، روش های حرفه ای تری را برای ساخت متریال شخصی سازی شده ارائه میکند.

AxF فرمتی است که تمام جنبه های ظاهری یک متریال فیزیکی اعم از رنگ، تکسچر، انعکاس، جلوه های ویژه و غیره را در یک فایل تکی و قابل ویرایش در اختیار میگذارد. وقتی که در Substance Designer بارگذاری شد، کاربر قادر خواهد بود که ویرایش های رویه ای را به این نوع داده اعمال کرده و متریال های دقیق و واقع گرا را بسازد.

دکتر Sébastien Deguy، موسس و مدیر عامل Allegorithmic میگوید:

” تمام هدف و مقصود Substance Designer باز کردن درهایی به روی خلاقیت است. با وجود فیلترها، الگو ها و نویز های متنوع، طراحی یک ایده خیلی آسان تر خواهد شد. هر چند که شما یک بازی را دارید میسازید و یا یک خانه و ماشین را. با گسترش فرمت AxF، طراحان یک مجموعه ای در دست خواهند داشت که میتوانند از تمام مزایای خلاقانه Substance استفاده کنند.”

فهرست جدیدی از فیلترها و نویزهای سابستنس دیزاینر :

  • نود Flood Fill : یک ماسک سیاه یا سفید میتواند برای ایجاد Height Map استفاده شود دقیقا مانند اعمال رنگ های تصادفی به هر ناحیه سفید با متغییر height
  • نود Shape Mapper : یک روش جدید برای ساخت الگو های حیرت انگیز با تکرار و مپینگ روی شکل
  • نود Swirl : ورودی ها به راحتی میتوانند توسط کنترل مستقیم در ویوپورت 2 بعدی تغییر شکل داده بشوند
  • نود Histogram Select : ایزوله کردن رنج Height از طریق Height Map ساده تر از همیشه شده است.
  • نود Vector Morph  : ورودی ها میتوانند بر اساس یک نرمال مپ تغییر شکل داده شوند
  • نود Cube 3D  : شبیه سازی یک مکعب سه بعدی برای استفاده در الگو ها
  • نود Arc Pavement  : طراحی عالی شکل های سنگ فرش مانند

بروزرسانی اینترفیس جدید :

  • تصاویر گراف : اکنون کاربران میتوانند تصاویر هر گرافی را توسط Photo icon در گراف ادیتور بسازند.
  • تنظیمات ویوپورت 3D : هر مپ محیط (environment map) میتواند به عنوان انتخاب پیشفرض تنظیم شود.
  • تنظیمات پروژه : اکنون کاربران میتوانند در حالی که از یک پروژه ی جدید استفاده میکنند، یک فایل default state را مشخص کنند.
    پارامتر های Preference هماهنگی بین چندین کاربر را ساده تر کرده است.

دوستان عزیزی که تمایل دارند که مقالات ، مطالب و حتی آموزشهاشون  رو با اسم خودشون در سافت ساز درج شود با ما تماس بگیرند .

Substance Designer 2017.2 with new noises and filters

Allegorithmic Unleashes Big New Update for Substance Designer.

Allegorithmic continues its biggest year yet with a new update to Substance Designer. Seven new noises and filters have been added to ease the creation of complex shapes and patterns, while new support for X-Rite’s Appearance Exchange Format (AxF™) offers a professional way to author custom materials for design applications.

AxF is a format that enables the communication of all aspects of a physical material’s appearance – color, texture, refraction, translucency, gloss, special effects and reflection properties – in a single, editable file. Once uploaded into Substance Designer, users will be able to add procedural edits to this data, producing custom materials with high degrees of accuracy and photorealism.

“Opening up creative possibilities is what Substance Designer is all about,” said Dr. Sébastien Deguy, Founder and CEO, Allegorithmic. “With a host of new noises, filters and patterns to choose from, designing to a vision will be that much easier, whether you are creating a new game, house, or car. As the use of AxF grows, designers will also have a superior authoring system on hand that takes full advantage of Substance’s creation abilities.”

 Substance Designer’s new slate of noises and filters include:
  • Flood Fill node – A black or white mask can now be used to generate height maps, as well as assign random colors to each white zone with a height variation
  • Shape Mapper node – A new way to build stunning patterns by duplicating and mapping repetitions onto shapes
  • Swirl node – Inputs can now be easily deformed via direct controls in the 2D viewport
  • Histogram Select node – Isolating a height range from a height map is easier than ever
  • Vector Morph node – Inputs can be deformed according to a normal map
  • Cube 3D node – Simulate a 3D cube to use in patterns
  • Arc Pavement node – Design perfectly formed arch pavement shapes
  • Support for non-square workflows – All nodes now include a “non-square expansion” option for visualizing textures and materials in rectangular formats, perfect for tree barks. Users can also now scale noise to any desired level.

New interface updates include:

  • Graph Photos – Users can now produce images of any graph using the Photo icon in the graph toolbar.
  • 3D Viewport Preferences – Any environment map can now be set as the default selection.
  • Project Preferences – Users can now specify a “default state” file while using the new Project Preference parameter, simplifying synching defaults across multiple users.

A free 30-day trial of Substance Designer is available now.

Pricing/Availability
The new update to Substance Designer is available today at no cost to current subscribers. Following the trial period, individual users will be able to subscribe to the Indie or Pro plans. Subscriptions to Substance Indie cost $19.90/month; Pro plans cost $99.90/month. Substance Designer is also available for individual-license purchase, which includes 12 months of maintenance.

منبع خبر : سایت اورموشن Evermotion

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امیر حسین بیات

دانشجوی مهندسی مکانیک هستم و مدتی هست که در زمینه گرافیک رایانه ای فعالیت ميكنم و هدف و علاقه ي اصلي م Visual Effect هست اما به طور کلی هنر و مهندسی رو با هم میپسندم :) و تمام سعی م رو میکنم که مطالب و ترجمه های خوب و مفیدی ارائه بدم ;)

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن