آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » سه بعدی و گرافیک » رندرينگ » Arnold » آموزش مدلسازی کاراکتر برای پروداکشن

آموزش مدلسازی کاراکتر برای پروداکشن

مدل سازی کاراکتر

دوره آموزشی مدلسازی کاراکتر برای پروداکشن

در اين دوره آموزشي از شرکت The Gnomon Workshop ، مربي دوره Krystal Sae Eua ، نکات ضروري و ورک فلو را براي يک آرتيست کاراکتر در فيلم و صنعت VFX  تجاري پوشش مي دهد.  ايشان تکنيک هاي مديريت زمان را نشان و به طور روزانه به عنوان يک Lead تکسچرينگ و مدلسازي استفاده مي کند. ايشان به تفحص ورک فلوي شخصي براي ايجاد يک asset  آماده توليد که تميز و مناسب است براي ريگينگ و تکسچرينگ مي پردازد. نسبت هاي بدن ، آناتومي ، اسکالپتينگ و ري توپولوژِي، ورک فلوي مدلسازي لباس از مارولوس ديزاينر به مايا  از جمله موضوعات مورد بحث اين دوره مي باشد. چگونگي ايجاد UV مناسب ، نحوه اسکالپ منافذ دقيق با استفاده از تکسچر هاي displacement  با رزوليشن بالا ، نحوه بيک نقشه displacement  از زيبراش و رندر نهايي در موتور آرنولد از جمله مواردي است که در اين دوره آموزشي ، ارائه شده از سافت ساز ، خواهيد آموخت.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
  • سفارشي کردن اينترفيس زيبراش
  • مدلسازي لباس
  • اسکالپتينگ لباس
  • مدلسازي پراب و اسکالپتينگ مو
  • ري توپولوژِي
  • سازمان دهي UV
  • ورک فلوي تکسچرينگ XYZ
  • بيک نقشه Displacement  و رندرينگ در آرنولد
  • و …
تصاویری از این آموزش را مشاهده بفرمایید:
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.

عنوان دوره :  The Gnomon Workshop – Character Modeling for Production

سطح : همه سطوح

زمان کل دوره :  4 ساعت و 5 دقیقه

تعداد فايل هاي تصويري : 15

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Krystal Sae Eua

نرم افزار : Marvelous designer, Arnold,Mari,Nuke,Maya,Zbrush

توضیحات انگلیسی این دوره

In this title, Krystal Sae Eua covers her essential tips and workflow for a character artist in the film and commercial VFX industry. She demonstrates the time-management techniques she uses on a day-to-day basis as a Modeling and Texturing Lead. She also delves into her personal workflow for creating a production-ready asset that is clean and suitable for rigging and texturing. Krystal discusses body proportions, anatomy, sculpting, and retopology. She then covers costume modeling workflows from Marvelous Designer to Maya. Next, she moves onto how to create proper UVs and how to sculpt detailed pores using hi-res displacement textures. Finally, she goes over how to bake displacement maps from ZBrush, and how to plug them in for final presentation using the Arnold renderer

عناوین دوره آموزشی

01. Introduction
02. Custom ZBrush UI
03. Body Part 1
04. Body Part 2
05. Body Part 3
06. Clothing Modeling
07. Clothing Sculpting Polypaint
08. Prop Modeling and Hair Sculpting
09. ReTopo
10. Body UVs Reprojection
11. UVs Organization
12. Details
13. Texturing XYZ Workflow
14. Final Displacement Baking and Arnold Rendering
15. Final Words

اين آموزش فوق العاده کاربردي را با قيمت 4900 تومان خريداري نماييد .

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
  • در صورتي که مطلبي لينک خريد پستي ندارد و يا لينک خريد پستي داراي مشکلي ميباشد کاقيست در همان پست يک نظر مبني بر مشکل داشتن لينک خريد پستي بگذاريد تا بررسي گردد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • 3 نظر

    1. سلام لطفا آموزش های را قرار دهیدintroduction to vray introduction to mentalray for maya i

    2. سلام لطفا از نرم افزار nuke آموزش های بیشتری قرار دهید.

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *